رواية ملكت الحمزه الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم سندس أحمد
رواية ملكت الحمزه الجزء الثاني والثلاثون
رواية ملكت الحمزه البارت الثاني والثلاثون
رواية ملكت الحمزه الحلقة الثانية والثلاثون
ملك بفرحه شديده: حمزه نتا اكيد بتهزر صح
حمزه بعشق: صدقيني مفيش حاجه تكتر عليكي. او تغلى عليكي يحتتي
ملك بصت لاقت بوكس كبير اوي عالعربيه وشكلو يخطف القلب والعين والعقل وكلل حاجه
ملك حضنت حمزه وباستو فرقبتو وقالت بحب: كلمه بحبك دييي متوصفش اللي جواياااا من ناحيتك يحمزتي بجد
حمزه حضنهاا وحاوط وسطهاا ورفعهااا ليهه ودفن راسو فرقبتو وقال بعشق كبير: نتي كل حاجه ليااا يحتيي بنتي وصحبتي ومراتي وام ابني
ملك بعدت ومسكت وشو وقالت بدلال: عارفه قولي جايب ايي بق فالبوكس شكلو في حجات كتير اوي
حمزه بحب: تعالي هنفتحو فالبيت
ملك بقمص: لا عايزه افتحو دلوقتي
حمزه خدهاا وركبهاا العربيه وركن البوكس فالكرسي اللي وراه وساق
ملك بغيظ: حمزه عايزه اشوف قولت
حمزه مسك ايدهاا وباسهاا وقال بحب: حاضر بس هو مليان حجات يمراتي يحببتي وم هينفع يتفتح بره خالص
ملك عضت ع شفايفهاا وقالت بدلع: قول اللي قولت تاني كد
حمزه بصلهاا وضحك وقال: مراتي
ملك ضحكت جامد بعشق ع كلامو
حمزه ببتسامه: ايي اللي يضحك يحبيبي
ملك بدلال: مفيش بس ناا بحب الجمله ديي اوي بذات منك
حمزه شدها ليه وحضنهاا وقال بحب:بجد
ملك غمضت عيونهااا ونامت فحضنو وقالت: اممم
حمزه باس راسهاا وكمل سواقه
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” ”
علي وصل عند بيت هاجر وركن عربيتو
هاجر لسه هتنزل علي شدها من دراعهااا عليه وقال بتحذير: هاجر القرف اللي بتعمليه ده لو اتكرر تاني نا هيكون ليااا تصرف م هيعجبك خالص
هاجر ملست بصباعهااا على دقنو وقالت بحب: هتعمل ايي يدكتور
علي بصلهاا وكان بيحاول يتحكم فنفسووو اوي
علي بهدوء: هاجر م بهزر
هاجر بملل: ماشي ماشي
علي بهدوء: طيب وابقي طمنيني عليكي
هاجر ببتسامه: اشطاا بحبك
وسابتو ونزلت بسرعه
علي بص عليهاا لحد مطلعت وقال بعشق:««وٌهّآآ آنِآآ آصّبًحًتٌ مًتٌيَمً بًکْ طِفُلَتٌيَ وٌلَآ آريَدٍ آلَبًعٌآدٍ عٌنِکْيَ مًهّمًآآ حًدٍثً🫂❤✨🌏🦋»»
وساق عربيتو ومشي
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “”
حمزه وصل الفيلااا وركن عربيتو وبص على ملك لاقهاااا نايمه
نزل وشالهاا وطلع بيهااا الجناح
قلعهاا الكوتشى وغطاهااا ودخل الحمام ياخد دش
خلص وخرج كان لابس فانله سوداا حملات وبنطلون اسود
قعد عالكنبه ورن ع محمد
حمزه بهدوء: نتااا فين
محمد بهدوء: نا فالمستشفى معااا حازم ويامن
حمزه ببرود: خلص واطلعلي فالجناح بتاعي
محمد بهدوء: حاضر
وقفل معاهااا
حمزه حط ايدو ع دقنو والتفكير كان هيطربق نفوخو
ملك اتململت فنومتهااا بتعب
فتحت عيونهااا وقالت بتعب: حمزه
حمزه مردش عليهاا
ملك قامت وقعدت وبصتلو باستغراب وقالت: حمزه
برضو مردش
ملك قامت وراحت قعدت جمبو وهزتو من ايدو وقالت بخوف: حمزه مالك
حمزه فاق من شرودو وقال بهدوء: بتقولي حاجه
ملك باستغراب: نتا م معايااا خالص مالك
حمزه ببتسامه: مفيش يحبيبي قومي غيري هدومك
ملك بعتراض: لا في مالك
حمزه ببرود: قولت مفيش يملك قومي غيري هدومك ع تفتحي البوكس وتشوفيه
ملك بصتلو بشك وقامت غيرت هدومهااا ل بنطلون اسود وهودي اسود وسابت شعرهااا
ملك بهدوء: تعالى افتحو معايااا
حمزه قام وراح عندهاا عالسرير وقعد جمبهاا وقال بهدوء: نا جمبك اهو افتحيهاا
ملك بهدوء: حمزه فيك ايي ومتقوليش مفيش
حمزه حط ايدو على وشهاا وشدهاا وباسهاا من خدها وقال بعشق: مفيش صدقيني مفيش وافتحي البوكس ع في مفاجا هتعجبك اوي
ملك بصتلو بحيره وفتح البوكس
واول مفتحتو كان موجود فيه اربع سلوبتات اطفال بلون الابيض والبينك
ملك مسكتهم وقالت بفرحه: كيوت اوي الله بجدد يحمزه
وخرجتهم وركنتهم ع جنب
وبتبص لاقت علبه شوكلاته كبيره اوي وعلبه صغيره فيهاا سلسله دهب محفور عليهاا اسم حمزه
وبلوره
ملك بتصلهم بصدمه وبرقت
حمزه بضحك: هنجتي ولا ايي لوكي
ملك بصتلو بفرحه شديده وقالت: حمزه نا بجد بحبك اوي كل ده عشاني نا كان نفسي اوي فالبلوه دي
حمزه باسهاا من رقبتهاا وقال بعشق: م هخلي فنفسك حاجه ايي حاجه عايزاهاا من قبل متقولي عليهاا هكون عاملهالك ولبس البيبي هنخرج نجيبو نا ونتي دي حاجه بسيطه بس
ملك حضنتو وقالت بفرحه: ربنا يخليك لياا يحمزتي
حمزه دفن راسو فرقبتهاا وفضل يبوسهااا بعمق اوي
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملكت الحمزه)