رواية ملكت الحمزه الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم سندس أحمد
رواية ملكت الحمزه الجزء الثامن والثلاثون
رواية ملكت الحمزه البارت الثامن والثلاثون
رواية ملكت الحمزه الحلقة الثامنة والثلاثون
ايهاب كان قاعد عالكنبه وباصص ل حياه وهياا نايمه
حياه اتململت فنومتهااا وفتحت عيونهاا وبصت عليهه لاقتو قاعد وبصصلهاا
حياه غطت وشهاا من كتر الكسوف
ايهاب قام وقعد جمبها وحاش الغطا من ع وشها وقاال بضحك: لا نتي لازم تتعودي تشوفي القمر دهه كل يوم هاا
حياه بخجل: ايهاب ابعد ممكن
ايهاب ميل عليهاا وقال: نتي مراتي طيب
حياه بكسوف: ي ايهاب ونبي
ايهاب ضحك ع منظرها وبعد عنها
ايهاب بحب: قومي ع تفطري
حور بخجل: حاضر.
حور قامت ودخلت الحمام اخدت دش وخرجت كانت بتنشف شعرهاا ولابسه بيجامه بيتي
حور بهدوء: ايهاب عايزه اجيب المذكرات واللي فاتني من صحبتي
ايهاب بهدوء: حاضر هبعت اجبلك كل اللي فاتك متقلقيش بس نتي هتخلصي امتحانت تالته وتقعدي
حور بصتلو وقالت بصدمه: يعني اييي
ايهاب قرب منها وخد منها الفوطه وبق ينشف شعراهااا
ايهاب ببرود: عايزك جمبي يحوري م عايزك تبقي مشغوله بحاجه غيري
حور بصتلو فالمرايااا وقالت برجاء: ع خاطري ي ايهاب نا عايزه اكمل
ايهاب ببرود: لا بليل كد في ميس هتيجي تديكي مراجعه وم هتروحي السنتر هما هيجولك هنا
حور بضيق: ماالو السنتر ي ايهاب نا حته م باخد مع شباب
ايهاب بهوس: بس اللي بيدوكي شباب ونا م عايز كد
حور بضيق شديد: بس ي ايهاب ده مستقبلي
ايهاب بحده: حور نا قولت ايي
حور بضيق: بس اخواتي م هيرضو ي ايهاب.
ايهاب حاوط وسطهاا وشدهاا ليه وبق حاضنهاا من ضهرها ومقربهاا ليه اوي
دفن راسو فرقبتها وباسهاا وقال: نتي بتاعتي فاهمه ونا جوزك نا اللي اقول تعملي ايي ومتعمليش ايي يحوري مفهوم
حور حست برعشه فجسمهااا وبقت تغمض عيونهااا بتوهان شديد من لمستو
حور بالحاح: طيب ع خاطري ي هوباا
ايهاب كان بيتعمق اوي وبيدفن راسو اكترر وده كان بيجنن حور اوي
حور وشها احمر ومكنتش قادره تقف
حور بكسوف: ايهاب ابعد ع خاطري م قادره
ايهاب بصلها فالمريااا وقال: بتحبيني يحور
حور بخجل: اكيد نا اتجوزتك ليه
ايهاب بعشق وتملك: عايز اسمعهااا
حور اتعدلت عليه وحطيت ايدها ع صدرو وقالت بحب: حاضر نا بحبك بحبك اوي كمان
ايهاب بص لعيونهااا وملامحهااا اللي شبه الاطفال وتاهه اكترر
حور حطيت راسهاا ع صدرو وغمضت عيونها وقالت بحب: ايهاب
ايهاب ضمها لحضنو وغمض عيونو برضو وقال بتوهان وعشق: قلب وروح وعقل ايهاب
حور حاوط ضهرو بايدهاا الصغيره ومسكت فيه اكتررر
حور برقه: خليني اكمل تعليمي يهوبااا ع خاطري
ايهاب بتوهان: ثوثوو لا يحوري لا
حور رفعت راسهاا وبصتلو وقالت بدموع: نتا كد اناني ي ايهاب اناني
ايهاب مسح دموعهاا وقالل بحنيه وخوف: طب اهدي م عايز اشوف دموعك ديي طيب
حور بزعل وقمص: لا هتشوف ي ايهاب هتشوف نتا بتحرمني من حاجه نا بحبهاا
ايهاب مسك وشها بايدو الاتنين وقال بحنيه وعشق: خلاص متزعليش هعملك اللي نتي عايزاه اهدي م عايز اشوف دموعك دي ممكن
حور ببراء: يعني هتخليني اكمل
ايهاب بهدوء: خلصي تالته وبعدين نشوف الحوار دهه
حور بصتلو وضيقت عينهاا
وبعدت عنوو وراحت قعدت عالسرير
حور بزهق: جعانه يلاا شوف هتاكلني ايي
ايهاب برفع حاجب: ده مين المفروض ياكل مين م نتي
حور برقت عيونها وقالت: ايهاب نا بيت حمزاوي حبيبي مكنش بيخليني اعمل حاجه وكان مدلعني اوي
ايهاب قرب منها ومسك ايدها وشدهااا لحضنو وقال بتحذير: محدش حبيبك غيري ولو قولتي غير كد هزعلك
حور بدلال: نتا حبيبي وقلبي وجوزي وكلل حاجه كل حاجه كد
ايهاب كان هيبوسهااا بس حور بعدت وقالت بخجل: ايهاب جعانه
ايهاب عض ع شفايفو وقال بنفخ: تعالي هاكلك
حور مسكت ايدو وهو خدها عالمطبخ قعدت عالكرسي وهو كان بيعملها عصير برتقان
حور بحب: نا مقدرش عالدلع ده كلو. يهوبااا
ايهاب بعشق: ادلعي عايزك تتدلعي براحتك
حور بصتلو بحب
ايهاب عمل بيض مقلي وجاب لانشون وجبنه رومي وجبنه بيضه ومخلل ووعمل فول وحطها عالتربيزه
حور وهياا بتشرب العصير: ياااه حضرت الظابط ايهاب الجرف بيطبخ ياااااه عليك يزمن
ايهاب بضحك: هسيب كل حاجه وم هعمل
حور جريت عليه ومسكت ايدو وقالت: لا خلاص بهزر معاك
ايهاب بضحك: ايواا كد اتعدلي يلاا ع تفطري
ايهاب راح قعد وحور لسه هتقعد ايهاب شدها بسرعه وقعدها ع رجلو
حور بغيظ: يبارد كنت هتوقعني حد يشد حد كد
ايهاب بتملك: اه نا
وشدد ع وسطهاا اكترر
ايهاب بهدوء: يلاا كلي
حور بنكش: اكلني
ايهاب بصلهاا وهو بياكل وقال: طب ونت مين هياكلني
حور بزهق: ثوثو يلاا بس اكلني جعانه ي ايهاب والله
ايهاب بق ياكلهاا زي الطفله
حور بقت تمسك ايدو وتدخلها جوه بوقها
ايهاب بصلها وقال: طب ايي م كفايه بقالك نص ساعه بتاكلي
حور ببراء: ايهاب جعانه
ايهاب بصلها بحب وقال: كلي كلي يقلب ايهاب
حور بقت تاكل وايهاب بيبصلهااا وبيحفظ ملامحهاا وبيحفرها فقلبو
حور بخجل: متبصش كد خليني اعرف اكل
ايهاب ضحك بصوت عالي اوي وقال: نتي مالك بق نا ابص براحتي م مراتي
حور بصتلو بضحك وكملت اكل
«”♡”♡”♡”♡”♡”♡”♡”♡”♡”♡”♡”♡”♡”♡”»
جميله بدموع وخوف: محمد اسمعني
محمد بصدمه: ازاي نتي بقالك شهر بتحاولي تسرقي الخزنه ونا متابعك بس مكنتش اعرف انك نتي يجميله
جميله جريت عليه وحطيت ايدها ع بوقو وقالت بدموع: شش اسكت وطي صوتك ع خاطري
محمد زق ايدها وقال بعصبيه: ايي اللي يخليكي تسرقي بيتك يماما هااا اديني سبب مقنع
جميله بدموع ووجع: نتو نتو خايفه عليكو م هقدر اقولك يمحمد عالسبب بس ع خاطر امك حبيببتك متجيب سيره احد
محمد بصلها بوجع وقال: حاضر حاضر يماما هسكت هسكت ع خاطر اخواتي وع خاطر امي
وسابها وخرج
جميله قعدت عالكرسي وقالت بعياط وخوف: مرسي م سهل مرسي م هيسبني فحالي لا نا ولا نتو
فونها رن وكان مرسي
حميله مسحت دموعهاا وردتت
جميله بقرف: عايز ايي يمرسي.
مرسي ببرود: عملتي ايي
جميله بصراخ: معملتش حاجه ابعد عني يمرسي ابعد بق وحليني
مرسي بعصبيه: عيوني حاضر يجميله هبعد بس اياكي تلوميني عاللي هعملو ف عيلتك نا هخلي الكل يعرف مين اخو حميله هانم وجويريه مرسي مرسي اللي قتل ابو حمزه علي ومحمد ويتمهم واجبرك انك توديهم الملجأ وساعتهااا لا تسالني من ناا يجميله
وقفل فوشهااا
جميله بلطم: يلهوي يلهوي انتهيت خلاص مرسي م هيسمي
«”♡”♡♡”♡”♡♡”♡”♡”♡”♡”♡”♡♡”♡”»
حازم نزل قعد فالجنينه هو يامن
ومحمد كان واقف بعيد فركن لوحدو ومربع ايدو وسرحان
يامن بهدوء: عايزين نروح نشوف اختك
حازم بغيظ: يخي خليها تعيش وتشم نفسها شويه هياا لحقت
يامن بغيره وغيظ: لا نا اصلااا م نوافق عالجوزاه ديي نا بليل هاخد مريم واروحلهاا
حازم بحيره: اللي تشوفو
يامن بص ع محمد وقال باستغراب: هو مالو الواد ده
حازم بص ع محمد وقال: م عارف من الصبح وهو واقف مكانو وعالحاللل ده ده حته مرحش المستشفى وعليه تدريب مهم اوي وراح عليه
يامن قام وراح عندو وحط ايدو على كتفو وقال: مالك يحبيبي معتكف ليه مع حالك متيجي تقعد معانااا
محمد بشرود: نا مخنوق ي يامن سبني ونبي
يامن قرب منو وقال بخوف وقلق: مالك ياض حصل ايي لكل ده
محمد بعصبيه: محصلش بس سبني فحالي ومتضغطش عليااا ع نا مضغوط خلقه والله
يامن شدو وحضنو وقال بحنيه وهدوء:: طب اهدا ومتزعلش نفسك احنا جمبك احكيلي فيك ايي وانشاء الله في حل.
محمد بوجع: اللي فياا لا ينحكي ولا ينقال ولا ليه حل
وبعد عنو ومشي دخل الفيلااا
يامن بص لطيفو والقلق اتمكن منو
رجع قعد مع حازم
حازم وهو بيشرب القهوه: مال
يامن بقلق: م عارف الواد ده في حاجه م طبيعيه
حازم اتعدل فقعدتو وقال بخوف وقلق: في ايي مالو قلقتني
يامن بهدوء: اهدا يعم متخافش نا جمبو وهحاول معاه اشوف مالو
حازم بتنهيده: نا داخلو اشوفو ف ايي
يامن هز راسو وحازم سابو ودخل الفيلاا
«”♡”♡♡”♡”♡”♡”♡♡”♡”♡”♡”♡♡”♡”♡”»
ماريااا كانت سايقه العربيه وفجاء وقف قدامعا اربع عربيات وحاوطوهاا
ماريااا بصتلهم بخوف وقلق ونزلت تشوف ف ايي
مارياا بعصبيه: في ايي مالكريق واسع قدامكو.
مرسي نزل من العربيه وهو بيقفل زراز البدله بتاعتو
قرب منها ووقف قصادها وقال ببرود: عايز اعمل معاكي ديل
ماريااا باستغراب: مين نتا وتعرفني منين
مرسي ببرود: من ناحيه اعرفك ف نا اعرفك كويس اوي اعرف انك بتحبي حمزه وبتحاولي تقربي منو واعرف بمشروع اللي بينك وبين حمزه
ماريااا باستغراب اكبر: ايواا يعني نتا مين وعايز ايي
مرسي بهدوء:م مهم نا مين المهم نا عايز ايي ونتي هتستفادي ايي
ماريااا برفع حاجب: وايي اللي حضرتك عايزو بق
مرسي ببرود: عايزك تدخلي بين عيله حمزاوي وتدمريهاا كلهاا وتدمري كل علاقه حلوه فيهاا
ماريااا فكرت فيهاا وكانت هترفض بس افتكرت انها بتحب حمزه ولازم تعمل كد ع توصلو
مارياا بهدوء: ونا موافقه
مرسي ببرود: اصغر واحد فعيلت حمزاوي محمد لسه متجوزش نتي هتتجوزيه وعن ريقو هتعرفي تتدخلي بيتهم
ماريااا بصدمه نتا بتقول اييي
مرسي بخبث: ده ل مصلحتك علفكره وهيخليكي قريبه من حمزه وتعرفي تخربي علاقتهم
ماريااا كانت هترفض بس.
مرسي بمكر: هديكي تلاته مليون جنيه ومعاهم حمزه حبيبك
ماريااا بصتلو وكانت هتعترض بس مقدرتش
ماريااا بهدوء؛ تمم ونا موافقه
مرسي ببتسامه شر: ع بركه الله
ومد ايدو وسلمو ع بعض:
«”♡”♡”♡”♡♡”♡””♡♡””♡”♡”♡♡”♡”♡”»
هاجر طلعت عند الجناح بتاع علي وكانت لسه هتخبط لاقت حمزه طالع عالسلم
جريت عليه بسرعه وكانت هتقع بس هو مسكهاا
حمزه بعصبيه: نتي عبيطه بتجري ليه
ملك بخوف: نا نسيت والله
حمزه شدها من ايدهاا عليه وقال بتحذير وحده: مملك م عايز عبط والا اقسم بالله اخليكي قاعده ف اوضتك ومتخرجيش منهاا ابداا
ملك بدموع: خلاص قولت نسيت
حمزه زقهاا وبعد عنهاا ومسح ع وشو بايدو
كان عاطي ضهرو لملك
ملك بدموع وزعل: حمزه خلاص اسفه
حمزه ببرود: الكيس عندك اهو خديهاا وادخلي اوضتك يلاا
ملك قربت منو وحضنتو من ضهرو وقالت بدموع: طب خلاص اسفه م هتتكرر تاني
حمزه بهدوء: طيب روحي ع اوضتك
ملك بعند: لا مريم طبخت نا عايزه انزل اكل
حمزه اتعدل عليها ومسك الكيس ف ايد ومسك ملك ودخلهاا الاوضه وقفل وقعد عالسرير بتعب وزهق
ملك دبدبت فالارض وقالت بنفخ: م كل حاجه نتا تقولهاا تعملهاا نا زهقت
حمزه بصلهااا بصه تخوف اوي
ملك بضيق: متبصش كد
حمزه قام وراح عندهاا وزقها عالحيطه وحاصرهاا وقال ببرود: ملك اتعدلي بدل معدل اهلك دلوقتي نا جاي وم ناقص هدومي
ملك بزعل: لا عايزه انزل
حمزه ببرود: افتكري انك قولتي م هيبقا في عند تاني وم هعاندك فحاجه نا م ناقص وجع دماغ يملك
ملك بدموع: اتجوزتني ليه مدام م ناقص وجع دماغ
حمزه بنفخ: ملك
ملك بصت بعيد وسكتت
حمزه قرب منها وباسها من خدها ونزل باسها عند شفايفهاا ولسه هيبوسها من شفايفهاا ملك زقيتو وبعدتت
مسكت الكيس وطلعت منو الحجات اللي فيه
كان فيه مصاصات كتيره اوي وشيبسي وعصير تفاح وكيسين اندومي وشوكلاته
ملك لسه هتفتح كيس الاندومي حمزه مسك ايدها وخدو منهاا وقال ببرود: مفيش اندومي غيرت رايي
ملك بصتلو والدموع اتجمعت فعيونهااا
ملك بدموع: حمزه هات
حمزه طنشها وراح قلع هدومو
وقف قدام المرايااا وبق يظبط دقنو وشعروملك قربت منو وباستو فخدو وقالت بطفوله: هاتو بق
حمزه وهو باصص فالمراياااا: لا ع تبعديني تاني
ملك اتشعلقت ف رقبتو وقالت برجاء: خلاص اهو
حمزه بصلهااا وسكت
ملك بدلال: هاتو ع خاطري
حمزه بمكر: عايزاه
ملك هزت راسها ب اه
حمزه بسفاله: هدهولك بس تبوسيني هناااا وتطولي اوي
وشاور ع شفايفو
ملك بغيظ وزهق: نتا قليل الادب اوي علفكره
حمزه ببرود: طيب براحتك مفيش لا شيبسي ولا اندومي
ولسه هيبعد ملك رفعت جسمهااا وباستو من شفايفو ومسكت رقبتو بايدهاا
حمزه رفعهااا عليه من وسطهااا وبق مغمض عيونو
ملك لسه هتبعد حمزه مسكها وشدها اكتر وبق يبوسها بعنف’
ملك مكنتش قادره تاخد نفسها خالص وكانت اتخنقت وبتحاول تبعد بس هو اقوى منها
فضل يبوسهاا يجي خمس دقايق وكل متحاول تبعد يقربهاا
سابهاا اخيراااا وبعد عنها
ملك وهيا بتنهج: هموت
حمزه بق يلحس شفايفو وقال بهوس وتملك: دهه عقاب صغنون اوي يحتتي ع تبعدي تاني لما اقرب
ملك كانت هتقع بس حمزه لحقها ووقعت فحضنو
ملك بتعب: حمزه
حمزه بقلق: نتي كويسه حبيبي
ملك بتعب: م قادره
حمزه شالها وحطها ع السرير ونيمهاا وقعد جمبها وقال بخوف شديد وقلق: خلاص طيب اهدي
ملك شدتو من رقبتو وقربتو منها وقالت: اتاسف
حمزه برفع حاجب: اتاسف اتاسف ع ايي
ملك بدلع: ع بوستني اوي ووجعتني
حمزه بق يلمس وشها بوشو
حمزه وهو مغمض عينو: لا م بتاسف نا ونتي عارفه
ملك بخبث: براحتك نتا الخسران طنا هنسهر سهره حلوه اوي من اللي قلبك يحبهاا بس نتا الخسران
حمزه بوقاحه: لا يحببتي كد كد هنسهر برضاكي بق غصب عنك هسهر ونا بعمل اللي نا عايز فيكي بمزاجي
ملك بغيظ: م كل حاجه بمزاجك نتااا نا زهقت يحمزه
حمزه ببرود: امال برايك نتي ولا اييي نا الراجل ونا اللي كلمتي تمشي هنا عليكي وعل اللي جايبينك
ملك بزعل: متشتمش اهلي يحمزه كذا مره تشتم اهلي وبسكت اشتمني زي منا عايز انما اهلي لا
حمزه شدها “من شعرهااا” وقربهاا منو وقال بتملك وتحذير: لا هشتم هشتم براحتي وتتعدلي وتلمي لسانك دهه ع مقصهوش
ملك بوجع: حمزه شعري
حمزه بعد عنها وقام وقال ببرود: ملك اتظبطي
ملك بصتلو وسكتت
حمزه راح جاب الاب وبق يشتغل عليه
ملك بدموع: عايزه انزل
حمزه ببرود: لا اقعدي مكانك
ملك بدموع: هقعد مع مين نتا قاعد بتشتغل نا هقعد مع مين قولي
حمزه بصلها وقال ببرود: تعالي
وشاور بصباعو
ملك قامت وراحت قعدت جمبو
حمزه بهدوء: خمس دقايق وهفضالك
ملك بصتلو وسكتتت
حمزه قام جب الكيس وفتحو وطلع منو علبه عصير وفتحهااا وحطهالها ع بوقها
ملك بطفوله: عايزه اخرج
حمزة بهدوء: حاضر
ملك ببراء: وعايزه اشتري حجات للبيبي وعايزه اتمشى وعايزه اروح لماما وعايزاك تذاكرلي
حمزه بضحك: كل ده
ملك هزت راسها.
حمزه بهدوء: حاضر لما اخلص شغلي
ملك بزهق: شغلك م بيخلص يحمزه
حمزه بهدوء: معلش كلي ع بال م اخلص يلاا
ملك بقت بتاكل وباصه لحمزه وهو بيشتغل
«”♡”♡♡””♡”♡”♡♡”♡”♡”♡”♡”♡»
مريم كانت بتقلب الاكل وحست بايد ع وسطها
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملكت الحمزه)