روايات

رواية ملكت الأسد الفصل الخامس والأربعون 45 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد الفصل الخامس والأربعون 45 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد الجزء الخامس والأربعون

رواية ملكت الأسد البارت الخامس والأربعون

ملكت الأسد
ملكت الأسد

رواية ملكت الأسد الحلقة الخامسة والأربعون

اسد بصدمه. ااايييييي
هشام .أنا هبلغ البوليس حالاا.بس انت لازم تجي
اسد بهدوء مصتنع .لاا أنا مش عايزه حد يعرف
هشام بصوت عالي.يعني اي يعني اسيبها كده
اسد .بابا دي مراتي انت فاهم مرات مين .أنا هعرف اتصرف لوحدي .
هشام .يعني اي
أسد بهدوء .مش دلوقتي ي بابا مش دلوقتي
هشام قفل ما اسد وهو خايف من هدوء أسد

عند أسد طلع فوق ودخل الاوضه بص عليها بهدوء وهي نايمه زي الملاك
اسد افتكر اللي حصل امبارح
فلاش باك
اسد .كلهم نايمين
الخدامه بحترام.ايوه ي أسد باشا
اسد دخل بهدوء من الباب السري اللي كان بيهرب منه زمان بعد ما الخدامه فتحتلو
اسد طلع ع فوق بسرعه وفتح الباب .لاقها نايمه
اسد حط منوم ع وشها وشالها .
اسد لخدامه .انتي هتفضلي مكانها زي ما قولتك
الخدامه.بس هشام بيه
اسد بصوت واطي.ملكيش دعوه أنا عايز كل يفتكر أن ملك لسه نايمه ف سريرها لحد بكره
الخدامه نزلت مع أسد وقفلت الباب تانى ورجعت نامت ع السرير
باك….
اسد بص ع ملك لاقها بتفوق.
ملك قامت بتعب وفضلت تبص حوليها لاقت نفسها ف مكان غريب
ملك رفعت عينها لاقت أسد واقف بيبص عليها
ملك قامت بسرعه بس كنت هتقع.
اسد .اهدي هتقعي كده
ملك .أنا فين .فين بابا
اسد وهو بيقرب منها.هنا مفيش غير أسد وملك بس
ملك بتوتر .ابعد احسنلك
اسد وهو بيقرب اكتر .ليه .هتعملي اي
ملك بتوتر اكتر .هصوت
اسد قرب منها وبسها بهدوء من خدها.مفيش حد هيمسعك يقلبي
ملك زقت أسد.انا فين أنا عايزه امشي
اسد .انتي ف الساحل يقلبي
ملك .فين يعني
اسد .ع البحر ف الفيلا بتاعتي
ملك.انا عايزه امشي
اسد سبها ومشي وهو بيقول .إحنا هنفضل هنا

انطقي ي بت فين ملك
الخدامه بعيط .والله معرفش هو أسد باشا دخل بليل وخدها وأنا معرفش رح فين
احد الرجاله .نخلص ي باشا
..رح مش عايز دم وبعدين بص ع الخدامه
وهي اكيد عرفه لو قالت حاجه اي اللي هيحصلها مش كده
الخدامه بخوف .عرفه . عرفه
..ارميها ف اي مكان يلا
بعد ما خرجوا
..لازم اعرف هي فين لازم
….
عند هشام
حازم طلع لاقه ندي بتعيط
حازم قرب منها.اهدي ف اي
ندي بعيط.م.ملك هتعمل اي .طب هما هيعملو فيها أي
حازم مسح دموعها.اهدي إحنا هنتصرف وهي ترجع
ندي .بجد
حازم .ايوه كفايه كده
….
عند مراد
قام من النوم ع صوت التلفون
مراد .الو
اسد .انت لسه نايم
مراد.ف اي ي أسد
اسد بهدوء .ف حد كان عايز يخطف ملك
مراد قام بسرعه . نعم. ازاي دا حصل .هي كويسه
اسد .ايوه هي معايا دلوقتي
مراد. بس ازاي وهي كنت عند عمي
اسد .ما أنا خطفتها
مراد .أسد أنا مش فاهم حاجه
اسد حكلو كل حاجه
اسد . دلوقتي احنا مش ف القاهره ومحدتش يعرف إحنا فين أنا هفضل هنا فتره وعايز كل حاجه تكون عندي ي مراد
مراد بتعب .ماشي .سلام
مراد قفل مع أسد وقام يشوف روح
مراد نزل تحت لاقها بتتفرج ع كرتون
روح اول ما شافت مراد قام .تحب اجهزك الفطار
مراد بتعب .عايزه فنجان قهوه
روح.بس
مراد . اخلصيي
روح.حاضر
روح رحت تجهز القهوه لي مراد
….
عند أسد وملك
ملك نزلت لاقت أسد بيقفل الفون
ملك بعصبية.انا عايزه امشي
اسد…
ملك .رد عليا.انا عايزه اروح لي بابا
اسد .مش هنمشي وانتي مش هتروح ف حته .واسكتي بق
ملك .أنا عايزة امشي بقولك
اسد قرب منها ورح بسها
اسد .لو مسكتيش هعمل كده تاني
ملك . أنت
اسد قرب.ها
ملك حطه أيدها ع بوقها بسرعه .
اسد فضل يضحك ع شكلها
اسد سحبها.طب يلاا نعمل اكل سوا
اسد اخد ملك ودخلوا المطبخ.
اسد .تحبي تكلي اي بق
ملك أستغربت أسد
اسد وهو بيرجع شعرها لي ورا.مالك يقلبي بتبصلي كده ليه
ملك .مفيش وابعد شوي
اسد قرب اكتر .ليه
ملك .انت بتخوفني لما بتقرب كده
اسد بسها من رأسها.متخافيش يقلب أسد حته لو مني ثم أكمل بمرح .يلا بق علشان هموت من الجوع
..
عند مراد ورح
كنت روح خلصت القهوة
ومراد بيشربها
روح . أنت كويس
مراد بهدوء.ايوه
روح.طب هو أنا ممكن اروح عند ماما اصلي مش بلاقي حاجه اعملها وطول اليوم لوحدييي
مراد بعصبية.هو كل شوي ماما .ماما هو ف اي
ورمه القهوة ع الأرض بغضب.
روح عينها اتملت دموع وبصت ع مراد .أنا عمري ما هحبك ف حياتي .أنا بكر*هك
وطلعت تجري ع فوق
مراد طلع وراها بغضب لاقها بطلع شنطه وبتحط هدومها فيها.
مراد ببرود.وحضرتك بتعملي اي
روح .طلقني .أنا زهقت حاولت اتعمل عادي حته وأنا مش بحبك بس كفايه
مراد قفل الباب ب المفتاح.رجعي الهدوم مكانها …

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملكت الأسد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى