روايات

رواية ملكت الأسد الفصل التاسع عشر 19 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد الفصل التاسع عشر 19 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد البارت التاسع عشر

رواية ملكت الأسد الجزء التاسع عشر

ملكت الأسد
ملكت الأسد

رواية ملكت الأسد الحلقة التاسعة عشر

أسد زقها بغضب ع الأرض
وضرب الرصاصه بسس
كان ف ايد رفعت ايد أسد لفوق
مراد بغضب.انت كنت هتعمل ايه
فلاش باك
مراد ركب العربيه وطلع ع الفيلا بتاعت أسد
مراد.فين اسد ي صفيه
صفيه.ف المخزن القديم.واخدت ملك هانم هناك ربنا يستر
مراد طلع ع المخزن بسرعه لانه افتكر أسد هيعمل حاجه
عوده*
مراد بغضب اكبر وهو بيسحب المسدس من أيده .كنت هتعمل اي يمجنون
مراد بص ع ملك لاقه وقعه ع الأرض وبتعيط
مراد قرب منها وقومها
مراد .انتي كويسه
ملك وهي بتبص ع أسد.ا.اه .بس .بس.اسد
أسد بغضب.مراد امشي وخدها معك يلا
مراد.انت بتقول ايي
أسد بصوت عالي.بقولك يللا
مراد . يلا ي ملك
ملك بعيط وهي بتهز رأسها ب لاا.لاا.لااا.هيقتلو
أسد قرب منها بعصبية ومسكها من أيدها جامد.ايي خايفه عليه.شكلك فعلاا انتي اللي بتحاولي معه
مراد بغضب.اسسسد
ملك بدموع.ان.انا.خا.خايفه عليك انت والله
أسد سكته.امشي يلاا مع مراد
ملك.و.وانت
اسدد.اخلصي.امشيى
ملك مسكت ايد اسد.انا مش همشي من غيرك
مراد.اطلع انت وهي وأنا هتصرف معه
أسد سحبها من أيدها ومشي بيها
أسد دخلها الاوضه
ملك اول ما دخلت حضنت أسد
ملك بدموع.شكراا
أسد كأن وقف ثابت بس رفع أيده وحضنه
أسد.ع أي
ملك .انك دايما موجود ومعايا وجبتلي حقي منه ثم أكملت بكسوف.ا.ان.انت.انت.اسدي
أسد قرب منها وبسها بهدوء عكس كل مره
أسد فضل يبوسها برغبه ف الوقت دا الباب فضل يخبط
صفيه.اسد بيه.
ملك فضلت تتضرب أسد ع صدره لحد ما بعد عنها
أسد.ايي
صفيه.استاذ مراد عايزك
أسد.خلاص امشي
صفيه مشيت واسد قرب من ملك وقال بصوت واطي ف ودانها.شفايفك طعمها تحفه
أسد سبها ونزل
ملك فضلت وقفه مكسوفه ومبسوطه
أسد نزل تحت ودخل المكتب
مراد بغضب اول ما شاف أسد .انت كنت هتعمل ايه عايز افهم
أسد بهدوء.انت شوفت كنت هعمل ايي
مراد بغضب .انت عايز تعمل فيه اييي.اسد بطل تصرفتك دييي بق
أسد بغضب.ابن ******دااا كان بيلمس حاجه مالكي وانت عرف أنا بعمل ايي لو حاجه زي دي حصلت
مراد بهدوء. مالكك مين بق الحاجه ديي قصدك ملك أسد ملك انسانه ياريت تعملها ع اساس كده مش حاجه بتاعتك ولو انت عملت كده علشان زي ما بتقول ف احسلك تسيبو لأن الغلبانه اللي فوق اكيد أفتكرت انك بتعمل كده علشانها علشان حقها مش علشان محروق أنه حاول يلمسها ثم أكمل بسخرية.بقت مالكك.واحب اقولك ملك عمرها ما هتكون ليك
مراد مشي وسبوا
واسد فضل يكسر ف المكتب بغضب.هي بقت مالكي خلاص .بقت مالك الأسد
عند ندي
صاحيت من النوم بتعب
وخرجت لاقه مامتها بتتكلم ف التليفون
مامتها.انتي صحيتي مالك بقتي تنامي كتير كده .حتي مش بتنزلي العياده
ندي بتعب.لاا مفيش تعبانه شوي
مامتها .طب اجهزي علشان في عريس متقدملك
ندي بصدمه.ايي عريس
أمها.ايوه عريس.في ايي
ندي بتوتر .لاا.ما انتي عرفه اني مش بفكر ف الموضوع داا دلوقتي
أمها.بس أنا بفكر واظن كفايه كده وكمان العريس كويس
ندي قامت دخلت الاوضه.هعمل اي دلوقتي.اعمل ايي اكيد لو الحيوان دا عرف مش هيسبني ف حالي
عند روح
نزلت تتمشي شوي
وهي نزله لاقت يوسف
يوسف بخبثه وحزن مصتنع.ازيك يا انسه روح
روح .احم ازيك
يوسف .سمعت انك اتخطبتي
روح بسرعه.لااا ابداا
يوسف بخبثه.بجد يروح
روح بحب .اه .احم بعد اذنك
روح مشيت بسرعه
عند يوسف .ومالو نقضي يومين حلوين مع المزه ديي
عند أسد
طلع فوق بغضب
اسد.ملك يا ملك
ملك . نعم
أسد قرب منها وحط ايده ع وسطها وقرب منها اويي
ملك بخوف .انت بتعمل ايه
أسد ببرود.اللي الدكتوره قالتلك عليه
ملك وهي بتحاول تنزل ايد أسد.لااا .أنا مش عايزه.ابعد
أسد ضربها ب القلم وبعدين

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملكت الأسد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى