رواية ملاك الفهد الفصل الرابع 4 بقلم منة محرم
رواية ملاك الفهد الجزء الرابع
رواية ملاك الفهد البارت الرابع
رواية ملاك الفهد الحلقة الرابعة
ملاك فتحت عنيها: عااااااا اده مين جبني هنا بص انا هقولك
فهد: ممم
ملاك: تعرف ان انا بمشي وانا نايمه اصلا ده كمان امي كانت جيباني من علي حدود ليبيا قبل كده شوفت كل ده علشان بمشي وانا نايمه ها صدقتني صح
فهد وهو هيموت علي نفسه: مممم ويترا برضوه روحتي طلعتي نسخه للمفتاح وانتي نايمه
ملاك: ها اه وحست بدوخه
فهد: طب وانتي مش متعلمه انه عيب تخشي شقه حد وكمان انك تحطي حاجات زي كده
ملاك بدوخه: انا انا شايفاك اتنين ليه اهه دماغي
فهد: والله احنا هنهزر
ملاك: ف فهد
ووقعت
فهد: ملاك فوقي ملاك ملاك
بعد شويه
الدكتوره هي مرات حضرتك
فهد: ها اه مراتي
الدكتوره: طب دي كانت غيبوبه سكر ولازم تاخد بالها من نفسها وهي باين نسيت تاخد الدوا ابقا ياريت تفكرها بيه
فهد: طيب ماشي
بعد شويه
لازم تفوق احسن مامتك تقلق عليها ومينفعش اروح واقولها بنتك كانت عندي اعمل ايه بسس
فهد: قد اي انتي شبهه الملايكه بس يساتر لما بتصحي
ملاك: اه اه انا فين
فهد: انتي كويسه
ملاك: اه بس انا جعانه وشيفاك بطاطس محمره
فهد: ليه وجبه كنتاكي انا
ملاك: نينينيني
فهد: هههه طب قومي طيب وهجبلك اكل
ملاك: هو انا ليه هنا لغايه دلوقتي
فهد: بصي انا طلبت الدكتوره ودي كانت غيبوبه سكر
ومكنتش هعرف اوديكي لمامتك علشان هقولها ايه
ملاك: اه نسيت اخد الدوا
فهد: طب ممكن نبقا صحاب بدل شغل الهبل الي بتعمليه ده وانتي عارفه اني اصلا مش هطلع من الشقه
ملاك: طيب همشي انا بقه
فهد: مش هتاكلي
ملاك: ليه واكل بتنا خلص
فهد: غتته
ملاك: انت اغتت
في بالها هيهيهيهي ونبي لاوريك بلا مش هتمشي قال وجابت صابون مواعين ودلقته عند بابا بيته
فهد: شافها من العين السحريه اه يابنت اله*بله مش بتحرمي حته وانتي تعبانه
عند فهد: الو ياملاك الحقيني تعالي بسرعه اه مش قادر بموت
ملاك: اده الو الو مين معايا
انا فهد وقفل السكه
ياربي هتصرف ازاي اروحلو ازاي عيب كده افضل خارجه طالعه من عنده ماما
دعاء: ايه ياملاك
ملاك: ماما الراجل الي قصادنا كلمني وبيقولي الحقيني ياملاك
دعاء: ماتلحقيه ياملاك
ملاك: احنا هنهزر
دعاء: طيب روحي وخدي سليم معاكي
ملاك: حاضر
وخارجه وهي راحه هووووب اتزحلقت بس فهد مسكها
ملاك: بتوتر احم هنفضل كده كتير
فهد باصص في عنيها .: ها
ملاك: ها ايه انت اطرش سيبني حالا
فهدد: حاضررر
ملاك: وقعت علي الارض ااااه يامتخ*لف انت
فهد: مش انتي الي قولتي سبني صح ياعسل
سليم: صح يسطا
فهد: انت شكلك تربيه اختك
ملاك وهي بتقع بلسانها : ومالها اخته ياعربيه نقل انت وبعدين فين ملاك الحقيني وجبت رقمي ازاي اصلا لا وكمان وقعت في الصابون الي اتنيلت حطيته فعلا من حفر حفره لاخيه
فهد: مممممم كملي
ملاك بتوتر: مكنش قصدي هو يعني انا كنت طالعه فا يعني هو
فهد: يااااا كل ده حصل
ملاك: غتت
فهد: انتي اغتت علفكره
دعاء: في ايه ياولاد صوتكو هوووووب قامت واقعه في الصابون
فهد وملاك بصو لبعض : هههههههههههههههه
دعاء: ونبيي بدل ما تسعدوني
فهد: انا اسف تعالي هاتي ايدك
دعاء: في ايه بقه صوتكو كان عالي ليه
فهد وملاك: هي هو
ملاك: سبني اتكلم هو ياماما بيقول اني انا الي حطيت الصابون
دعاء: نص الازازه عندي فاضيه الي فيها الصابون فكرتيني اسالك اده ثانيه واحده يبقا انتي الي فضتيها
فهد: ظهر الحق
ملاك: بتحدي اما وريتك
فهد ببصه تحدي: هنشوف
دعاء: اي شغل الاطفال ده
ملاك: انا داخله
ملاك بتظبط المنبه الساعه تسعه
تاني يوم
ملاك صحيت
ووقفت في البلكونه علشان ترمي المايه
فهد: صباح الخير ياعم ابراهيم
هووووب المايه اتكبت عليه من فوق
فهد: يحح كنت عارف علفكره مش هنخلص من الموضوع الزفت ده بقه ولا ايه
ملاك: وهي بتضحك من جوا هيهيهيهيهي يعيني كتكوت مبلول
فهد وهو مروح البيت عدي علي محل قطط
فهد: انا عايز قطه لو سمحت
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاك الفهد)