روايات

رواية ملاك الزين الفصل الخامس 5 بقلم مريم طارق

رواية ملاك الزين الفصل الخامس 5 بقلم مريم طارق

رواية ملاك الزين الجزء الخامس

رواية ملاك الزين البارت الخامس

رواية ملاك الزين
رواية ملاك الزين

رواية ملاك الزين الحلقة الخامسة

قبل م نبدا اولا كده التفاعل مش عاجبني خالص مالص 😂♥ ياريت تتفعلو حتي لو بكومنت ولايك
تمام… طبعا اللي متابع الروايه اول باول يعني اللي عارف اني بكتب وكده روايات يبعتلي ادد (طلب صداقه ) وانا هقبله اوك
ونرجع ونقول التفاعل وحش جدا لو قل اكتر من كده هوقف الرواية لحد م الناس تفهم اني بتعب فعلا
تمام .. اللي بقا اول مره يشوف الروايه يدخل علي صفحتي هيلاقي باقي الفصول
شكلي طولت عليكو اويي
البارت اللي فات وقفنا عند لما زين طلب ايد ملاك
ويوسف قاله ملاك مش موافقه
زين .. هااا قولت ايه
يوسف.. هحاول معاها
زين ايه اللي تحاول ديي قول موافق
يوسف بخوف… موافق
زين.. تمام الفرح بعد بكرا الخميس
يوسف.. ليه بدري كده اخرها شويه عقبال م اقنعها
زين.. انت عارف اني مبرجعش في كلامي
يوسف.. تمام عايز حاجه تاني
زين بنتصار.. لا هعوز منك ايه يعني
يوسف في سره قليل الذوق

 

 

زين.. بتقول حاجه
يوسف.. ل هقول ايه يعني
فريده.. بابا يلا عشان ملاك عايزه تروح شكلها تعبان
زين.. فيها ايه.. وقام يشوف فيها ايه 😂 الحب يا جماعه
فريده بستغراب .. انت رايح فين
زين.. اوعي كده هي فين
فريده روحت
زين .. مش كنتي بتقولي يلا عشان تعبانه راحت فين لحقت روحت
يوسف .. ملاك مشيت من بدري يا زين واهدي شويه
زين… ابقي قولها بقا
يوسف.. خلاص يا زين هقولها
زين متنساش .. بعد بكرا
يوسف.. فهمت
فريده في ايه يا بابي
يوسف مفيش يا فريده
فريده.بشك.. تمام هنمشي
يوسف.. يلا
زين … سلام متنساش هاااا

 

 

يوسف مش هنسي
فريده يلا يا بابي
يوسف يلا
بلفعل مشيو وزين كمل شغله
عند ملاك.. اهلا
تاليا.. اهلا رجعتي بدري ليه
ملاك تعبانه شويه هما زمانهم جاايين
تاليا.. طيب بقولك ايه يا ملاك
ملاك .. ايه يا مامي
تاليا .. انا عايزه افرح بيكي يا روحي وبعدين انا عارفه ابن اختي كويس وبصراحه انا هبقي مطمنه وانتي معاه ده هاشم حتي غني وسيم البنات عليه بلكوم بس هو اختارك انتي وانا بصراحه مش عايزه ازعل اختي مني
ملاك. بعصبيه… طبعا لا انا مش هتجوز غصب عني
وبعدين مين هاشم ده ده مدم. ن ونسوانج. ي
تاليا وهي بتضرب ملاك بلقلم مين ده اللي مد. من يا صايعه يا فاج*ره
ملاك بعياط .. لو هموت مش هتجوزه برضو

 

 

تاليا وهي بتضربها تاني.. هتتجوزيه غصب عنك برضو
ملاك.. وهي بتعيط… حرام عليكي اعتبريني بنتك
تاليا… لا يا ملاك هتتجوزيه برضو وعلي جثتي لو متجوزتهوش
ملاك بعناد .. انا عندي اتجوز زبال ولا اتجوزه
تاليا.. وقسم بالله لتتجوزه ياملاك انا اهو وانتي اهو
ملاك .. هنشوف
تاليا هنشوف
طلعت ملاك غرفتها وهي بتعيط بحرقه (للاسف المخرج عايز كده 😂)
يوسف… اهلا يا تاليا فين ملاك
تاليا بتصنع… ينفع اللي ملاك عملته
يوسف.. عملت ايه تاني
تاليا.. قعدت تشتمني وتقولي هاشم مدمن وقليل الادب
وضربتني بلقلم
فريده بصدمه… مستحيل ملاك تعمل كده
تاليا بعصبيه… انتي بت وسخه انا امك وانتي واقفه مع الزباله دي
يوسف انا هوريها

 

 

طلع يوسف لملاك ووراه فريده وتاليا واقفه وراه
يوسف وهو بيخبط علي الباب افتحي يا ملاك
ملاك… وهي بتفتح. في ايه يا بابي
يوسف وهو بيضربها بلقلم انتي ازاي تمدي ايدكي علي امك يا حيوانه
ملاك.بعياط.. هي اللي ضربتني والله العظيم م عملتلها حاجه .
يوسف كمان بتكدبي
ملاك ولله م بكدب
يوسف جهزي نفسك كتب كتابك علي زين المحمدي بعد بكرا
ملاك.. ونبي متعمل كده. انا عايزه اكمل تعليمي
يوسف.. انا قولت كلامتي وهتمشي من دلوقتي مفيش كلمه هتمشي في البيت ده غير كلمتي
ملاك اول م شافت تاليا .. انا موافقه
تاليا … اشمعني ده اللي وافقتي عليه اكيد كنتي بتلفي معاه
ملاك … ااه وفيها ايه يعني علي الاقل مش مدمن
تاليا …. تعالي يا بنت الوسخه
ملاك… متغلطيش والا واقسم باللهو هتشوفي بدل ملاك هتشوفي شيطان
تاليا … انا هوريكي

 

 

فريده …. خلاص يا جماعه
تاليا …. ملكيش دعوه
يوسف اللي هينطق تاني منكم يستحمل اللي هيجراله
ملاك وتاليا سكتو
يوسف وهو بيتصل علي زين
زين بلهفه… الو
يوسف … ملاك موافقه
زين… بسرعه دي
يوسف.. اه
زين يعني نخليها بكرا
يوسف.. لو عايزها دلوقتي انا جاهز
زين وهو سامع صوت ملاك وهي بتعيط… هي موافقه ولا انت غاصبها
يوسف لا طبعا هي اللي عايزه
تاليا نزلت وفريده ويوسف وكلو نام الا ملاك بتفكر في مسيرها
يا ترا اللي هيحصل تتوقعو ايه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاك الزين)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى