روايات

رواية ملاك الزين الفصل الثالث 3 بقلم مريم طارق

رواية ملاك الزين الفصل الثالث 3 بقلم مريم طارق

رواية ملاك الزين الجزء الثالث

رواية ملاك الزين البارت الثالث

رواية ملاك الزين
رواية ملاك الزين

رواية ملاك الزين الحلقة الثالثة

وقفنا البارت اللي فات لاما زين قال ليوسف عايزك بكرا
وفريده وملاك كانو بيكلمو علي زين
يوسف.. يلا يا بنات عشان نمشي
ملاك وفريده تمام يلا
زين من بعيد وهو باصص علي ملاك
وبيقول في سره انا حاسس اني شوفتها قبل كده بس مش فاكر
مها.. استاذ زين
زين. نعم ..
مها .. ادم بيه واقف برا عايزك
زين خليه يدخل
مها.. هو مش عايز يدخل عايز يوريك حاجه في السجل بتاع الكاميرات
زين… تمام
مها طلعت برا طلع زين وراها

 

 

زين .. ايه يا ادم في ايه جبته ولا لسه
ادم .. للاسف سافر امريكا
زين. .. نعم انت تسافر وتجيبه خلال يومين
ادم . مينفعش
زين.. مينفعش ليه بقا انشاء الله
ادم .. لان مراتي قربت تولد ومينفعش اسافر وبعدين مش هيسبوني اعدي بيه من هناك لان القوانين هناك كده
ان مينفعش اروح واخد حد من بلادهم
زين .. غور من قدامي ة
ادم .. اهدي يا زين هبعت حد يراقبه عقبال م مراتي تولد وروح اجيبه
زين تمام
(مراد الالفي ظابط مخبرات متزوج عنده ولد وزوجته دينا حامل في الشهر 😎
…….
عند فريده و ملاك روحو هما ويوسف للقصر
فريده انا رايحه مشوار مهم
ملاك.. مشوار ايه يا فريده
فريده.. انا وصحابييي خارجين
ملاك.. مع شويه الصيع دول لا يا فريده شكلهم مش كويسين خالص
فريده .. انتي مالك يا ملاك وبعدين دول صحابي انا وانا حره.
ملاك .. براحتك يا فريده بس مترجعيش تندمي بعدين
فريده .. وانا من امتي بندم علي حاجه عملتها
ملاك .. برااااحتتك يا فريده
فريده . اوك

 

 

فريده انا هاخد البنطال بتاعك الاسود
ملاك.. لا طبعا ده لسه ملبستهوش ولا لبسه حتي
فريده عشان كده هاخده
ملاك . وحيات امك م هتخديه
فريده. مااامي ملاك..
ملاك.. خلاص خوديه
فريده استني اقولها انك جبتي بنطال
ملاك اياكي يلا غوري
فريده 😂😂 خلاص ياسطا مش عايزاه
ملاك لا خوديه شكله وحش اصلا
فريده. نعم اااه فهمت كل ده عشان مقولش لماما
ملاك لا يا ختي انا اصلا مبخفش
فريده يعني كده
ملاك ااه
فريده ماما
ملاك غوري يا بت
فريده مشيت
وملاك بتفتح الفيس لقت صوره زين في الاول
ملاك يوووه ايه اللي جابو هنا لا بس عسول خالص شكله ملاك خالث
ملاك لنفسها اسكتي يا بت
تاليا .. بت يا ملااك
ملاك نعم يا ماما
تاليا تعالي عيزاكي
ملاك جايه اهو
تاليا.. هاشم ابن اختي طالب ايدك للجواز
ملاك بصدمه.. انتي عارفه يا ماما اني رافضه الفكره وبعدين انتي عارفه هاشم انه (ز ي ر نسا. ء)
تاليا .. متقوليش كده عليه وبعدين براحتك هو هاشم ميت بنت تتمناه
ملاك تمام يا ماما عايزه حاجه دلوقتي
تاليا .. لا روحي نامي اه صح فين فريده

 

 

ملاك .. خرجت مع صاحبها
تاليه .. تمام
عند زين
راح النادي (الب ار)(ملهي لي لي)
شاف فريده بلصدفه .. وهي في ح ض ن واحد
زين من بعيد وهو بيقول في سره عامله محترمه قدام ابوها شكلها هي وختها كده اااه م المفروض مخدش بلمظهر
.
فريده .. اول م شافت زين قامت من مكانها جري وهي تدعي ربها انو مكانش شافها
صلاح.. في ايه يا فريده قومتي ليه
فريده انا مروحه يا صلاح
صلاح ليه لسه الجو بدري الساعه 12 لسه
فريده .. لا يا صلاح انا مروحه
صلاح براحتك
. روحت البيت لقت الكل نام دخلت نامت
وزين خلص سهرته وروح نام
تاني يوم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاك الزين)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى