روايات

رواية ملاك الجاسر الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملاك الجاسر الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملاك الجاسر البارت الرابع

رواية ملاك الجاسر الجزء الرابع

رواية ملاك الجاسر
رواية ملاك الجاسر

رواية ملاك الجاسر الحلقة الرابعة

فجأه اسر لقا طبق ملبوس فيه
الكل اتصدم واولهم ملاك
جاسر : اسررر لو طفحت تقدر تقوم ولو لسه ممكن تقوم تكمل الي علي وشك جوه
اسر قام بالفعل من سكات اما ملاك لسه مصدومه
عمر : لا متتفاجئيش يا عروسه دا العادى عندنا احمد ربنا انو ملبسوش السفره كلها اصلا
ملاك : احم تمم حصل خير
تمارا : اسر بيهزر ذياده عن اللزوم بس طيب متزعليش منو فضلا
الاب : كملو يا ولاد الفطار يلا وقومو اجهزو علي شان فاضل شويه عالحفله
الكل كل وقام دخل اوضته

 

ملاك طلعت هي ووراها جاسر قعدت تفكر هتلبس اي هتلبس اي لحد ملقت فستان روعه في الدولاب لونه احمر جدا ومنفوش من تحت وضيق من فوق ولي حزام اوف وايت وقررت انها تلبسو وبالفعل خدتو ودخلت تغير وطلعت وكانت لسه متحجبتش وشعرها كان سايب علي ضهرها اول مشافها وشاف جمالها برق حبه وبعد كده وقف
جاسر ؛ الفستان دا مش هيتلبس
ملاك : لييييي مااالو
جاسر : شكلو مش عاجبني ووحش بيئه
ملاك : بالعكس دا كيووت جداا والله
جاسر : انتي الي كيووت اوى يا ملاكى والله وبرضو مش هتلبسي ولو حتى جيتي بوستيني
ملاك بخجل : احم تمم طب البس اي؟!
جاسر تعالي ننقي
جاسر نقا فستان كلو ابيض وواسع جدا من تحت بس ضيق سنه بسيطه من فوق وكمو واسع وعليه طرحه بيضه وهيلز ابيض
جاسر : حلو اوي دا قومي البسي

 

بالفعل قامت لبستهم وكانت شبه الملايكه فيهم اوي
جاسر ؛ وبعديين بقااا انتي في كلو حلوه ولا اي لا مش حلو
ملاك : ارجووك يا استاذ جاسر خلينى لابسااه انا حبيتو جدا
جاسر : هههههههههههههههه استاذ هههههههه احنا في مدرسه هناااا
اول مره تشوفه بيضحك كده اد ايضحكته الرجوليه جميله
ملاك : احم اسفه بس ممكن افضل لابساه
جاسر فضل يقرب منها وهي تبعد
جاسر ؛ ممكن بس ويقرب ويقرب لحد ملزقت في الجدار وقرب من شفايفها وهوا بيهمس
جاسر : ممكن بس ادوق الاول
ملاك بغباء: تدوق اي؟!
جاسر : ادوق الفراوله
ملاك : بس مفيش فراوله هنا تحت في التلاجه

 

جاسر بضحك علي غبائها : قصدى الفراوله بتاعتك انتي وقرب من شفايفها وخطفها في رحله شوقه ليهااا
ملاك زقته بعيد ولفت وشها
ملاك : احم حضرتك اكيد عايزني تحت اجهز معاهم
جاسر : لا مش عايزينك انا الي عايزك
ملاك : احم اصل اصل هقلك انا اصلا غبيه ومش هتحبني بس بس وعد منى وقت تاني بالله انا مش فاهمه بقول اي سيبنى في حالي
جاسر : هههههههه فصلتتت
الكل جهزو والليل جه
فرعون جه بهيبته وكان شاب في قمه الوسامه ولكنو يحمل علي عاتقه اموال واملاك قد كده علي قلبو
اول لما دخل تمارا فرحت جدا لان البعيده الغبيه. واقعه وبتحبه اول مدخل عينه وقعت علي جاسر والملاك الي واقفه جمبو اتجه عندهم
فرعون: احم اهلا يا جاسر ومد ايده
سلم عليه اهلا بفرعون نورتنا
فرعوو : نورك عرفنا عالقمر
جاسر ضمها من خصرها بتملك وهوا بيقول مراتيي

 

فرعون بضحكه خبيثه : اهلا يا مدام عز الرجال اخدتيه والله
ملاك بخوف : احم تسلم
عيون فرعون منزلتش علي ملاك وجاسر وملاك كتبو الكتاب مره تانيه والكل كان مبسوط الا فرعون
في شقه ابو ملاك
الاب بعياط لصوره مراته : والله مكنتش اقصد يا حبيبتي غصبتها علي شان مصلحتها بس كده كنت خايف علييها وكنت لازم اعمل كده انا ظش قاسى وهي عارفه كده بس والله غصب عني اهئ اهئ
**************************
كتبو الكتاب والكل فرحان
تمارا راحت لفرعون
تمارا : احم اهلا
فرعون ببرود ؛ وسهلا
تمارا : اي الاجواء معجبتكش؟!
فرعون : لا حلوه ماشاء الله
تمارا : اممممم
جه عمر ووقف وسطهم تمارا روخ
حي شوفي صحابك وانا جايلك
عمر لفت انتباهه مهندسه الديكور الي كانت واقفه بتنظم الدنيا وكانت جميله جدا فوق الخيال
جاسر : ملاك هسيبك واطلع ٥ دقايق ورحمه امك لو اتكلمتى مع حد هسود يومك

 

ملاك : حاضر
جاسر مشي وفرعون قرب منها
فرعون : احم اخبارك يا مداام …
ملاك : ملاك اسمى ملاك
فرعون : هههه والله كنت حاسس انا قلت كده في سري برضو بس اي الي يجبرك علي انسان شبه ده
ملاك : ازاي يعني اسفه بس جوزي قالي متتكلميش مع حد
فرعون : شرسهه وحب الصنف ده
ملاك : حضرتك مسمحلكش تتكلم معايا كده
فرعون لاحظ ان جاسر جي عليهم قام شدها من خصرها وق بها منو بس جاسر شاف المنظر بس مكانش متوقع الي حصل ملاك اديتو علي وشووبحركه واحده كانواقع عالارض
جاسر ابتسم علي قطته وملاكه الشرسه
جاسر قرب
ملاك اي الي حصل
جاي بيضايقني وبيقولي كلام معسول اسيبو يعني؟؟!

 

لا متسيبيهوش اسر جه جري وقال اي الي حصل
جاسر: اسر فض الليله دى فرعون قام وبص لملاك بتوعد كبير مكانش عاجبها الوضع تمارا وكانت متغاظه جدا من ملاك
فرعون : وديني لوريكيييييي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاك الجاسر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى