رواية ملاكي الفصل الثاني 2 بقلم لارين
رواية ملاكي البارت الثاني
رواية ملاكي الجزء الثاني
رواية ملاكي الحلقة الثانية
-ماما أنا هفتح الشباك بتاع الاوضه دي
=طيب وخلي بالك عشان فيه ازاز مكسو*ر فيه
-اي دا هي فيروز مكنتش بتفتحه اساسا
=لا جدك الله يرحمه هو الي كان بيفتحولها عشان مكنتش بتطوله
-هههههههه ايوا منا بردو مش طيلاااه انا طالعه طولها اساسا
=استني انا جايه افتحهولك
هنا فتحت ل لارين الشباك عشان يكملو تنضيف
استووووووب 😂❤🖐🏻
عشان متتلخبطوش
انا لارين كمال الرفاعي
وهنا دي تبقي مامتي وفيروز تبقي جدتي مليش غيرهم اما بقا خالي ف دا روحي وحبيبي خالد اكبر مني ب ٥ سنين بيعتبرني بنته واخته وحبيبته واخوايا الكبير وسندي مش بعتبره خالي وبس..
هنا: خدي كملي انا تعبت**
لارين: طيب ارتاحي وانا هوقف تنضيف انا كمان وهروح اعمل كام سنداوتش ناكله انا وانتي وفيروز وهعمل حساب خالد معايا عقبال ما يجيي
خالد: اي يقلبب خالد انا جيت اساسا وجبت اكل لينا كلنا
لارين : حماتك بتحبك تعبت” ليه نفسك كنت دلوقتي داخله اعمل سندوتشات اساسا وكنت هعمل حسابك
خالد: يلا بس مش وقته جيبي طبقان عشان ناكل الاكل سخن
لارين: حاضر
________________________________________________
__________________L_A_R_E_I_N__________________
بعد الاكل
خالد لفيروز: ماما حبيبتي انا رتبتلك اوضتك وحطيتلك علاجك جمبك علي الكومدينو
فيروز: طيب يحبيبي سندني لحد جوا
خالد: حاضر
لارين: وانتي كمان يماما ادخلي ريحي لحد مخلص انا وخالد وبعدين نشوف هنعمل اكل ايه
خالد وهو خارج من الاوضه بعد مدخل فيروز: اكل اي تاني يابت انتي مشبعتيش
لارين: هعمل حاجه خفيفه عشان جوعت* اووي
خالد: يلهو’, وووي*****
لارين: مخلاص بقا يخالو دي مكنتش اكله يعني
خالد: ماشي ياختي بس بلاش خالو دي عشان بحس اني كبيرر
لارين: ماشي ياجميل
عدا الوقت ولارين وخالد بينضفو ف البيت لحد مخلصو
خالد: بقولك ايه ادخلي نامي يلا عشان تعبتي* وبكره نبقي نكمل
لارين: ايوا والله فعلا تعب”ت تصبح على خير
خالد: وانتي بالف خير ياحبيبتي
لارين دخلت تنام لكن سمعت صوت دندنه
لارين باستغرا”ب: اي الصوت دا
قامت من مكانها وراحت نحيه الصوت كان عند الشباك
فتحت الشباك وبصت يمين شمال ملقتش حد
لارين: اومال كان جاي منين انا حاسه اني عارفه الصوت
جت تنام افتكرت ذكري عدت من كام سنه((🙂
ليه حساك مش مبسوط
علي: لا مبسوط ليه بتقولي كده
لارين: مش عارفه من وقت مقولتلك اني حققت حلمي خلاص الي كان نفسي فيه وانت مدا’يق ليه مفرحتش
علي: عشان مكنتش عوزك تدخليها كنت عاوزك تدخلي حاجه تليق بيكي انتي مش هتنفعي* فيها
لارين: انت ليه بتقول كده ليه بتكسر’**نفسي وفرحتي انت تعرف انا عملت ايه عشان اقبل فيها انت تعرف بكلامك دا انا حاسه بأيه دلوقتي انا كنت بدعي ربنا كل يوم اني ادخلها كانت امنيه حياتي اني احقق حاجه نفسي فيها انت ليه مش حابب بتشوفني مبسوطه* المفروض تفر’حلي
علي بعصبيه*”: افرحلك ليه ولما اهلي يعرفو ان الي هتبقي مرات ابنهم شغاله ايه تقدري تقولي رد فعلهم اي والناس احساسي هيكون ايه
لارين مسحت* دمعه ** خا’نتها**:لا دقيقه بس هو كل الي فا’رقلك اهلك والناس وانا مش فرقا”لك
علي: بصي قفلي علي الكلام دا عشان دماغي وجعتني*’..
لارين: لا وعلي ايه نقفل خالص وكل واحد يروح لحاله
علي: يعني ايه
لارين وهي بتقلع الدبله: يعني الي انت فهمته واتفضل دبلتك اهي متلزمنيش
فاقت من ذكراها علي صوت الفجر قامت اتوضت وصلت ونامت ونسيت حكايه صوت الدندنه دا
صحيت الصبح علي صوت خالد وهو بيصحيني
-يبنتي قومي بقا اي قت*يله
لارين: شويه بالله عليك اقفل النور واطلع
خالد:لا والنور اهو عشان متناميش تاني
لارين: يماما تعالي ونبي** اقفلي النور
هنا من الصاله: لا وقومي عشان من الصبح تلفونك بيرن
لارين قامت مفزو*عه: مين رن
هنا: لا معرفش شوفي
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاكي)