روايات

رواية ملاكي الحارس الفصل الثالث 3 بقلم سمر أحمد

رواية ملاكي الحارس الفصل الثالث 3 بقلم سمر أحمد

رواية ملاكي الحارس الجزء الثالث

رواية ملاكي الحارس البارت الثالث

رواية ملاكي الحارس الحلقة الثالثة

_خدو الشباب حور ف عربيتهم وحور عمالة تصرررررر*خ عشان حد ينقذها والجو كان متاخر وضلمة
_علوا الأغنية ياشباب عشان محدش يسمع صوتها
_وحور تعلى صوتها وتصررررررررر*خ وتترجاهم
_فجأة جه نور شديد قدام العربية لدرجة أنهم غمضوا عنيهم ،كانت عربية جاية قدامهم وراحت واقفة قدامهم بالعرض فوقف الشباب عربيتهم ،نزل من العربية التانية شخص مش باينه ملامحه لانه مغطى وشه اتجه ناحية عربيتهم وفتح الباب مسك اول واحد طلعه وضر*به والاتنين الباقيين نزلوا عشان ينقذوا صاحبهم ويضرب*وا الشخص ده بس الشخص كان أقوى منهم وض*ربهم كلهم بعدها سابهم وادى ضهره لعربيتهم ومشى نزلت حور من العربية جرى..
_حور:- طب استنى حتى اشكرك
_الشخص وهو مديها ضهره:- ايأ كانت المشكلة بتاعتك لازم ترجعى وترجعى حقك في مليون طريقة ،متخليش حد يتحكم ف حياتك ويظلمك لازززم تاخدى حقك وتبقى قويه عشان محدش يدووووو*س عليكى بجزمت*ه
_حور بعياط:- بس انا مشكلتى ملهاش حل
_ليها بس انتى فكرى وسابها وركب عربيته
____تانى يوم الصبح___
_كوثر بتفتح باب البيت وبصدمة:- ايه ده مييييين ايه اللى جابك هنا يابت مش انا قولتلك لو قربتى هنا تانى هكسررررررل*ك رجلك

 

 

_زق*تها حور ودخلت وبكل بروووود:- جاية بيت جوزى
_قربت عليها كوثر عشان تضضرررررررب*ها
_قبل ماترفع أيدها طلعت حور ورقة ورمتها ف وشها :- قولى للى بختلك الكلمتين دول انا اشرف من مليووون زيها وزيك واللى معاكى ده تقرير من أكبر المستشفيات ان محدش لمس*نى وانى لسة بعذريتى
_كوثر بارتباك لان خطتها هتبوظ:- انتى كداااااااا*ابة والبتاع ده مزور
_حور :-روحى ياحبيبتى المستشفى واسالى بنفسك وفيه نسخة تانية هناك خلى دى معاكى بقا ومختومة روحى قولى أن الورق ده مزور وخليهم يسجنوكى بتهمة تشويه سمعة أو عالاقل يعرفوكى مقامك
_كوثر:- انا هطلبلك البوليس
_حور ببرود:- وعلى ايه ياحبيبتى انا جبتهولك لحد عندك :- اتفضل ياحضرة الضابط اهى هي دى ست من اللى سبتنى ف شرفى وضررر*بتنى وهانتنى
_كوثر:- والله ماليا ذنب دى مرات ابوها اللى قالتلى كدا واى حد مكانى مكنش هيقبل بأن وحدة زى ماقالت عليها مرات ابوها تفضل ف بيته
_حور:- انا مش هعمل محضر وهسامحكم المرادى بس عايزة اضمن حقى ياحضرة الظابط وان محدش هيتعرضلى
_الظابط خلى البيت كله يمضى على إقرار أن محدش يقربلها وبعدها مشى علطول
_كوثر قربت منها:- بقا على اخر الزمن وحدة زيك تجبلنا البوليس لحد بيتنا ومسكتها من دراعها واتجهت ناحية البدروووووم اللى محدش بيزله وضلمة
_ايمان بخووووووو*ف:-بتعملى ايه بس ياكوثر انتى ناسية أننا مضينا على اقرار ولو حد عرف بالللى بتعمليه هندخل كلنا السجن

 

 

_كوثر بخبث:- وهل حد شاف حاجة أو حد مننا هيتكلم وقت ماهي تروح تقول نكدبها وتثبت بقا
_دخلتها كوثر البدروم :- هتفضلى يوم كامل تكونى عقلتى دا لو عشتى بقا شالله عقربة ولا تعبان يلهف*ك ونخلص منك ووقتها نقول انك انتى اللى نزلتى وجت قافلة عليها بالمفتاح
_حور برعب :- لاء متسيبنوووووووش هنا انا بخاااف من الضلمة
_قعدت حور على جنب وهي مرعوبة ومش شايفة اى حاجة وفضلت تعيطت وفجأة سمعت صوت غريب:- دا بايلنه فعلا صوووت تعبان وبعياط وخوف حد ددد حددد يلحققققققنى حدددد سامعنى ،الصوت بدأ يقرب،يقرب اوووووى عرفت وقتها أنه فعلا ده تعبان غمضت عنينيها واتشاهادت و….. ………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاكي الحارس)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى