روايات

رواية مغتصبي اللعين الفصل السادس 6 بقلم مروة علي

رواية مغتصبي اللعين الفصل السادس 6 بقلم مروة علي

رواية مغتصبي اللعين الجزء السادس

رواية مغتصبي اللعين البارت السادس

رواية مغتصبي اللعين
رواية مغتصبي اللعين

رواية مغتصبي اللعين الحلقة السادسة

-بصدمة وصريخ…… حد يلحقني بموت ثم اغمي عليها..
-أحد الجيران.. ياساتر يارب ايه الحريقة دي.. ثم نادي علي باقي الجيران…
-ياساتر يارب حد يجيب خرطوم ياجماعة البت كدا هتموت… واتصلوا بالإسعاف..
*بعد نص ساعة *
– الجيران اتجمعت وحاولوا يطفوا البيت، الإسعاف، اخد دموع المستشفي… وسط فرحة محمد وحسن انهم قدروا يتخلصوا م دموع،وحزن الجيران عليها…
*ف المستشفي *
“ف الطوارئ”
-أحد الدكاترة وسعوا ياجماعة البنت بتموت… نسبة الأكسجين ف دمها قليلة اوي، جهزوا اوضة العمليات بسرعة… وحد يتصل بدكتور حسن يقوله إن دموع احمد حالتها خطيرة…
-حاضر يادكتور..
*عند دكتور حسن *
-بس ياحسن ازاي عايز تكتب حصة من ورث ولادنا لبنت غريبة..

 

 

-دموع م غريبة ياهالة..من يوم مالبنت دي دخلت المستشفي وشوفت حالتها وانا اعتبرتها بنتي…
-اللي تشوفه ياحسن…انا معاك ياحبيبي ف اي حاجة بس خايفة الولاد… يزعلوا..
-ولادك قلبهم طيب ياهالة متخافيش عليهم..بوصيكي ياهالة لو حصلي حاجة بدموع البنت طيبة وسنها صغير ومع ذلك شافت اللي يشيب الراس الله يكون ف عونها..
-حاضر ياحبيبي..
-ٱلو مين معايا…
-انا من الإستقبال يادكتور حسن،دموع احمد تقريبا حصل حريقة ف بيتها،وحالتها خطر للٱسف….
-ايه….لاحول ولا قوة إلا بالله،طب انا جاي حالا..
-ماشي يادكتور توصل بالسلامة
-مالك…ياحسن ودموع مالها…
-حصلت حريقة ف بيتها،وبيقولوا حالتها خطر..
-لا حول ولاقوةالابالله،طب استناني دقيقة ياحسن هلبس واجي معاك..
-لا خليكي مفيش وقت…
-ماشي ياحسن بس اما توصل طمني
-بسرعة ولخبطة..حاضر
*ف بيت محمد*
-بفرحة وشماتة..عفارم عليك يابو علي…اخيرا خلصتني م الزفتة اللي اسمها دموع..عقبال ماتدفن بكره ونخلص منها…
-بس متنساش ياحبيىي كله بتمنه…
-ماشي يابو علي..قابلني بكره عشان تاخد حقك…
*ف المستشفي*
“بعد ساعتين ف العمليات”
-احد الممرضين.. ايه الاخبار يادكتور..
-بشفقة وحزن..حروق درجة تالتة… هتفضل اسبوعين ع المحاليل لانها دخلت ف شبه غيبوبة وربنا يستر…
-لاحول ولاقوة إلا بالله..
احد الممرضين بسرعة…إلحق يادكتور.. دكتور حسن عمل حادثة ودلوقتي ف الطوارئ وبيقولوا حالته صبعة….
-ايه…بسرعة معايا…
“في اوضة العمليات”
– بحزن…لاحول ولاقوة الابالله..البقاء لله…

 

 

-إنا لله وإنا إليه راجعون…حد يتصل باهله ياجماعة..
*ف بيت رغد *
-انت فين يازفت…بتصل عليك بقالي اسبوعين مبتردش ليه…
-جرا ايه يارغد…ماتحسني اسلوبك م شغال عند اهلك انا..
-لا والله انا اللي أسلوبي وحش..و انت ايه…ولاتكون ناسي ياحيوان انك ابتزتني بالصور اللي عندك عشان اشترك معاك ف اغتص*اب دموع..
-بمزاجك ياحلوة…وبعدين اوعي تنسي ان صورك لسه معايا..ويلا سلام عشان م فاضي…تيت..تيت
-ماشي ياحيوان..انا هعرفك مقامك…
*ف المستشفي *
-هالة بعياط وصريخ…كدا ياحسن…سبتني ومشيت ياحبيبي..هعيش لمين بعدك……كان حاسس يا امير والله وصاني ع دموع وقالي اخلي بالي منها…ٱه ياحبيبي ياحسن…
-أمير بعياط..خلاص ياماما اهدي ربنا يرحمه ويغفرله هو دلوقتي ف مكان احسن…ولازم ننفذ وصيته ياماما ونقف جنب دموع..
-حاضر يابني…ربنا يتولاها ويرحم ابوك ويغفرله..
*ف مكتب المحامي*
-السلام عليكم..استاذ احمد موجود…
-وعليكم السلام اقوله مين يافندم…
-قوله رغد صاحبة دموع …
-ٱه اهلا يافندم..ثانية واحدة اقوله بس..
-تمام… اتفضل
-اهلا ي ٱنسة رغد،اتفضلي
-شكرا يامتر..بصراحة انا كنت جاية احكي لحضرتك حاجة ممكن تفيدك ف قضية دموع..
-سامعك ي ٱنسة رغد اتفضلي…
-من سنتين اتعرفت ع محمد ف الدروس..وبقي كل شوية يظهرلي ف كل الأماكن اللي بروحها..لحد ما ف يوم قالي إن هو بيحبني…قولتله إن احنا لسه صغيرين ومينفعش..الكلام دا…قالي إن هو عايزني بس افضل معاه وهو يقدر يقنع باباه كمان سنتين إنه عايز يخطب…وفعلا صدقته..وفضلنا نكلم ونخرج لحد م كام شهر..رن عليا وقالي إنه تعبان ومحتاج حد يعمله اكل

 

 

عشان اهله مسافرين…ومن غبائي روحتله برجلي..وحصل اللي حصل وبعدها قالي ماتخافيش انا هقول لابويا واتجوزك…وصدقته..لحد من شهر قالي إن هو عايز يكسر عين.. دموع لانه بيحاول معاها دايما وهي بترفضه..طبعا اتعصبت عليه.. ورفضت..بدموع..لقيته بيقولي إن معاه صور ليا ولازم اساعده وإلا هيفضحني…وفعلا ساعدته..
-خلاص ي ٱنسة رغد..انا عارف الباقي..بس برضو كلامك دا م دليل قوي ضده…
-بس انا اعرف مكان سواق التوكتوك اللي اغتص*ب دموع معاه..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية مغتصبي اللعين)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى