روايات

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثالث 3 بقلم مروة علي

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثالث 3 بقلم مروة علي

رواية مغتصبي اللعين الجزء الثالث

رواية مغتصبي اللعين البارت الثالث

رواية مغتصبي اللعين
رواية مغتصبي اللعين

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الثالثة

-انا قررت أرفع قضية..

-وانا معاكي يابنتي… وربنا يرجعلك حقك قريب إن شاء الله..

-انا عايزة أخرج من هنا.. بس الأول هروح المركز

-حاضر يادموع.. قدامي لسه ساعتين ف الشيفت اخلصهم وهكتبلك إذن خروج واجي معاكي اوصلك…

-مش عارفة أشكرك ازاي يادكتور بجد..

-لا شكر ع واجب يابنتي

*بعد ساعتين *

-متأكدة يابنتي

-بنظرة انتقام وتحدي…ايوه..

*في بيت محمد*

-مش ناوي ترجع بقي يامنيل بقالك شهر غايب عن البيت…

-م وقته ياما..عندي لسه شغل اما اخلصه هاجي..

-ماشي..اما نشوف أخرتها..

-بقولك ياما هي دموع رجعت بيتها ولا لسه ف المستشفي..

-لسه ف المستشفي بس بيقولوا هتخرج انهارده..بتسأل ليه خير يارب..

-هاا،ولا حاجة بتطمن عليها بس… ماهي ف الٱخر بنت منطقتي..

-ماشي هحاول اصدقك، بس متنساش إن امك يعني عجناك وخبزاك…

-قصدك ايه ياما،هكون عملتلها ايه يعني…

-ولا،اوعي تكون انت اللي عملت العمله المهببة دي

-لااااا،طبعا ياما انت بتقولي ايه..

-ماشي،يلا سلام عشان م فاضية..

-سلام

*في المركز*

-السلام عليكم

-وعليكم السلام….خير

-كنت عايزة اعمل محضر..

-ماشي…بس ايه السببب

-اغت*صاب

-اللهم احفظنا….بقولك ايه- ماتوفري وقتك والفلوس والمحاكم وسيبيك م المحضر واتجوزيه واهو يسترك م الفضيحة وخلاص….

-بغضب..انت بتقول ايه حضرتك،انا مستحيل اسيب حقي ولو فيها موتي،واظن الشرطة ف خدمة الشعب..

-انت حرة…بس ياريت مترجعيش تندمي..

-لا متخافش..انا عارفة مصلحتي كويس..

-اسم المتهم ايه وبقالك قد ايه…

-محمد السيد عبد الحميد،بقالي شهر

-ماشي،بس لازم كشف طبي وأدلة،كده المحضر خلص…

-تمام..شكرا

*ف بيت دموع *

-كدا يابنتي…احنا عملنا المحضر،بس انا خايف عليكي من اهله لما يعرفوا إنك عاملة محضر لابنهم،وخصوصا إنكم ساكنين ف نفس المنطقة…

-متخافش يا دكتور…وبعدين انا مستحيل اتنازل عن حقي، و من بكرا هنزل ادور علي شغل علشان مصاريف القضية، وعلشان امتحاناتي قربت…

-بصي يادموع انا اعتبرتك زي بنتي،انا عايش مع مراتي لوحدنا بعد جواز عيالنا..تعالي عيشي معانا ومصاريفك كلها عليا يابنتي….

-شكرا لحضرتك بس انا هبقي مرتاحة ف بيتي اكتر…ولازم اتعب عشان اجيب حقي وحق بابا الله يرحمه…

-ماشي يابنتي،وانا معاكي ف اي حاجة..

*بعد يومين *

-ازيك يامدام،انا كنت جاية عشان اكمل شغل..

-أهلا،بس بصراحة ياحبيبتي انا بخاف ع سمعة محلي وأنت ماشاء الله سمعتك مسمعة…

-بس انا يامدام مالي انا اتعرضت للإغتص*اب م عيل صايع يعني مليش ذنب…

-وانا ياحبيبتي مليش دعوة،انا ليا سمعة محلي وعن اذنك عشان م فاضية

-بقهر ماشي يامدام

*ف بيت محمد *

-اخيرا،شرفت يابيه فكرتك هاجرت…

-ف ايه ياما كل دا عشان غبت شهر…

-ماشي يابن بطني، بس م مرتحالك،وروح شوف مين بيخبط..

-اوووف،ماشي

-دا، بيت محمد السيد

-ايوه مين

-متقدم فيك محضر باسم دموع احمد بإنك اغتص*بتها،اتفضل امضيلي هنا ..

-بغضب مقدمة فيا محضر يابنت ال***،ورحمة ابويا لاعرفك مقامك

-ماتخلص يا أستاذ عندي شغل مش فاضي

-ماشي ثم قام بغلق الباب

-مين يامحمد

-واحد جايبلي محضر

-محضر ليه؟

-بنت ال*****مقدمة فيا محضر بإني اغتص*بتها

-يالهوي،يا فضحيتك بين الخلق ي إحسان،فضحتنا منك لله،اودي وشي م الناس فين…

-اهدي ياما،انا هخليها تتنازل…

*ف بيت دموع *

-حاضر…حاضر ياللي ع الباب كل دا خبط جايه اهو

-بغضب وصوت عالي..بصي يابت انت ورحمة أبويا لو ماتنازلتي عن المحضر لاكون دافنك مكانك وبكام صورة حلوين هقول إنك عملتي كدا بمزاجك..

-ابعد عني ياحيوان..ورحمة ابويا اللي مات بقهرته عليا ماهسيبك إلا وانت متعفن ف السجن…

-ماشي ياحلوة..ابقي وريني هتعملي كدا ازاي..

-هنشوف..ويلا غور م هنا بدل ماصوت وألم عليك الناس

-ماشي يادموع انا هوريكي….

-بعياط يارب،اقف جمبي مليش غيرك

-الو.. مين معايا

-انا ممرضة م مستشفي ***، انهارده ميعاد الفحص الأسبوعي..عشان نتأكد ان استئصال الرحم معملش عندك مشاكل…

-انت بتقولي ايه…أكيد غلطانة ف الرقم..

-م حضرتك دموع احمد

-ايوه

-طيب ماحضرتك عملتي استئصال رحم م شهر

-بصدمة وعياط….ايه..استئصال.. رحم..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية مغتصبي اللعين

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى