روايات

رواية معشوقتي طفلة الفصل السادس عشر 16 بقلم ندى ناصر

رواية معشوقتي طفلة الفصل السادس عشر 16 بقلم ندى ناصر

رواية معشوقتي طفلة الجزء السادس عشر

رواية معشوقتي طفلة البارت السادس عشر

معشوقتي طفلة
معشوقتي طفلة

رواية معشوقتي طفلة الحلقة السادسة عشر

فارس قام مفزوع علي صويت الخدامة وبيبص جانبه ملاقاش ملك اترعب
الخدامة بدموع : الحق يا باشا ملك في المطبخ و المطبخ بيولع
فارس جري بسرعة علي تحت ولقي الدخان طالع من المطبخ ومش سامع صوت ملك الخوف بقا مسيطر عليه و مش مستوعب فكرة انها ممكن تكون اتاذت او جرالها حاجة و جاب الميا دلقها علي نفسه و مترددتش ثانية ودخل وسط النار الي كانت بتاكل اي حاجة قدامها ودخل عمال يدور في كل حتة في المطبخ و بينادي علي ملك وهو مكنش شايف حاجة من الدخان و بعد عناء لقي جسم صغير متكوم تحت ترابيزة سحب ملك بسرعة وشالها وخرجوا بصعوبة بسبب النار الي كانت علي وشك تمسك فيهم و خرج و لقي المطافئ جات و كانوا دخلوا يطفوا الحريق
فارس خرج وهو حاضن ملك و بيبص عليها و بيتفحص جسمها بخوف وقلق ليكن حصلها حاجة و اتنفس برتيح لما لقها كويسة ومفيهاش حاجة غير كدمات بسيطة و ملك كانت فاقدة الوعي شالها و طلع بيها حطها علي السرير وجاب البرفان بتعه و رش شوية علي ايده وبيقربها من ملك عشان تصحي ملك ؤ بدأت تفوق
فارس بحنان وبيمسح علي شعرها بحنان : ملك حبيبتي سمعاني؟

 

 

ملك هزت راسها ب اه
فارس بحب وبيبوس ايديها : كده تخضيني عليكي انا كانت هطب ساكت خافت عليكي جداا ليه قومتي من جانبي
ملك سحبت ايديها بع*نف وقالت : ايه كانت جعانة
فارس : طب مقلتليش ليه
ملك بديق : ما انت كانت نايم محبتش اصحيك
فارس مسك دراعها بغضب : بت متكلمي عدل ايه مش طيقلي كلمة كده ليه انا صبرت عليكي كتير و ده غير طبيعتي فااااهمة
ملك بخوف وبتشد ايدها : اووعي كده انت هتضر*بني ولا ايه
فارس بغضب : واشرب من د*مك براحتي
ملك بدموع : اووعي كده دراعي سابني
فارس ساب ايدها : طب تتعدلي عشان معدلكيش انا وتكلمي معيا باحترام و ايكي تعملي حاجة من غير اذني النفس هنا باذاني انا المفروض اجيبك من شعرك علي انتي عملتي ده كاانتي هتمو*تي يا غبية
ملك بدموع : يارب كانت امو*ت عشان مقعدش معاك عايزة امشي من هنا عايزة اروح مشينني من هنااا
فارس بغضب : بعد الشر عليكي متقوليش كده و ده بقا بيتك خلاص وانتي مراتي ويريت تسكتي بقا ممكن
ملك بدموع : أنا بكر*هك اووووي
فارس اسودت عينه و مسك شعرها : بتكر*هي مين يابت هااا انتي بتحبيني وايكي اسمع منك الكلمة دي فاااهمة
ملك كانت بتعيط وبتبصله بدموع

 

 

فارس بغضب : فااااهمة
ملك بدموع : ف… فاهمة
فارس ساب شعرها : يلا غوري خدي شاور وغيري هدومك
ملك جريت وهي بتعيط علي الحمام
و فارس كان متابعها لحد ما دخلت
فارس بغضب : واللهي لربيك من اول وجديد بلا فقدة الزاكرة بلا فقدة المزفتة
قاطعه خبط الباب وكانت الخدامة
الخدامة : مصطفي و كريم بيه تحت وعايزين حضرتك
فارس بصدامة : مصطفى!!! طب تمام انا نازل
:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:
عند زياد
كان خلص شغله و كان تعبان بس مياسش و راح بيت شهد وكان عايز يشوفها انشالله دقيقة عايز يطمن عليها وفضل يخبط علي البيت كتيير ومحدش رد فضل وقاف ساند علي عربيته وباصص علي البيت بحزن وست كانت معدية من الشارع قربت عليه وقال
– في ايه يا ابني وقف كده ليه

 

 

زياد بسرعة : لو سمحتي هي شهد الي سكانة هنا…وبشاور علي البيت.. بقالها مدة مش بشوفها هي ومامتها و كانت عايز اطمن عليهم
الست بستغرب : شهد… شهد مين مفيش حد في المنطقة دي كلها اسمها شهد إظهار انك غلطان في العنوان يابني……

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية معشوقتي طفلة)

‫8 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى