روايات

رواية معشوقتي طفلة الفصل الخامس عشر 15 بقلم ندى ناصر

رواية معشوقتي طفلة الفصل الخامس عشر 15 بقلم ندى ناصر

رواية معشوقتي طفلة الجزء الخامس عشر

رواية معشوقتي طفلة البارت الخامس عشر

معشوقتي طفلة
معشوقتي طفلة

رواية معشوقتي طفلة الحلقة الخامسة عشر

ملك بغضب وسحبت ايديها منه : انت مجنو*ن ازي تمسك ايدي كده انت مين
فارس بصدمة : نعم انتي بتقولي ايه
ملك : بقول الي اسمعتوا انا ايه الي جبني هنا
فارس بغضب وبيمسك ايدها : نعم!!!.. ملك مش وقته هزار
ملك بدموع ومسكت راسها : اااه راسي ابعد عني بقاا
زياد جري يجيب الدكتور
فارس بخوف عليها : خلاص خلاص بعدت اهو
الدكتور دخل و الممرضة خرجتهم برا
بعد ربع ساعة الدكتور خرج
الدكتور : للاسف هي فقدة الذاكرة وانا حاليا ادتها حقنة مهداة
فارس بغضب ومسكه من لايقته : ازي ده انا هد**فنك مكانك دلوقتي
الدكتور بخوف : يا فارس باشا دي فقد ذاكرة مؤقتة مش دائمة
زياد بعده عن الدكتور : فارس خلاص

 

 

فارس بحزن و وجع : مستحيل دي دي مش فكراني
زياد بحزن علي حالته : ان شاء الله خير المهم انها كويسة
فارس دخل الأوضة تاني وكانت ملك نايمة زي الملايكة
الممرضة : فارس بيه مينفعش تفضل جنبها كده هي تعبانة ممكن تخرج
فارس نظر لها نظرة كفيلة تسكتها باقي حياتها
ورجع قعد جنب ملك تاني
زياد : طب ناملك خمس دقايق انت منمتش
فارس : مش جيلي نوم روح انت يا زياد تعبتك معيا
زياد : لا مش هينفع لازم….
فارس : روح انت ناملك شوية عشان تروح الشركة بكره انا مش هقدر اروح فا مش هيبقي انا و انت
زياد بستسلام : طيب خلاص هاجيلك بكره ياصاحبي
فارس هز راسه بالموافقة و زياد خرج وركب عربيته لفت نظره واحدة قعدة علي الرصيف و معها ورد ومنديل و مخبيا وشها بحجاب اسود اللون باين بشرتها شديدة البياض زياد قرب منها و كان هيديها فلوس
البنت بصت ليه وقالت : حضرتك عايز و رد ولا منديل
زياد : لا شكرا مش عايز حاجة بس الوقت متأخر و كانت عايز اديكي فلوس تمن قعدتك دي وتروحي
هي بغضب : أنا مش بقبل شفقة خد فلوسك و امشي من هنا
زياد بغضب : الحق عليا كانت فكرك محترمة بس طلعتي عجباكي القعدة
هي بغضب وقامت ليه : انت متكبر و زبا*لة و حيو*ان و امشي من هنا بقاا
زياد قرب منها ومسك درعها : انتي مش عارفة بتكلمي مين يابت انتي ده انا امحيك*ي و امحي اسمك من…….
فاجاة الهواء اشتد و الحجاب الي كانت مدرية وشها بيه وقع و المفاجأة انها نفس البنت الي شافها الصبح نفس الملاك الي مرحتش من باله بملامحها البريئة الهادية و جمالها الرقيق
زياد بصدمة : هو انتي

 

 

البنت بخوف وجابت الحجاب تاني و غطاية وشها بيه وكانت هتجري زياد شدها : هو دخول الحمام زي خرجه
هي بخوف : خلا.. خلاص انا اسفة بس ابعد عني الله يخليك
و شدها غصب عنها ودخلها العربية
هي بتعيط و خايفة : انت.. انت عايز مني ايه نزلني.. وقف العربية
زياد بغضب : مش زياد الدويري الي وحدة زيك تهزقه و يسبها من غير ما ياخد حقه
_ انا اسفة لوسمحت نزلني… نزلني ماما زمنها قلقانة عليا
زياد بضحك : هههههه سيباكي و الوقت بقا الساعة ٢ وبتقولي قلقانة عليا العبي غيرها يا شاطرة و بصراحة كده انتي عجبتني وانا مش هسيبك الي ما أخد الي عوزه برضكي بقا غصب عنك هخده يعني هخده
البنت بنهيار وبكاء : لااا… لااا.. نزلني بالله عليك ما.. ماما تعبانة وملهاش غيري.. ومش هتستحمل تشفني كده ابوس ايدك
زياد قلبه وجعوه عليها و علي منظرها و ميعرفش ايه الي خليه يتشدلها كده او حتي قلبه يميل ليها كده بس قال بغضب : حتي كمان مش عارفة تكذبي دلوقتي هنروح الشقة بتاعتي و نشوف الكلام ده
البنت بدموع وخوف : اعاااااا لا ارجوك حرام عليك مش بكذب واللهي سبني في حالي انت عايز من اايه؟
زياد : طب لو كلامك مظبوط ايديني عنونك ولو طلعتي بتكذبي واكمل وهو بيبص علي جسم**ها بو**قحة اخدك الشقة بتاعتي
البنت بسرعة : شارع……..
زياد بصلها و رجع يسوق
وبعد شوية وصلوا قدام بيت اقل ما يقال عنه انه بسيط جداا وقديم كانت هتنزل مسك ايدها : طب انتي اسمك ايه
_ اوعي ايدك كده مش هقولك
زياد وهو بيدور العربية تاني : خلاص نروح علي الشقة و اعرفه منك هناك
نطقت بخوف وبسرعة : اسمي شهد
زياد بابتسامة و طلع فلوس من جيبه : طب يا شهد خدي دول مني
شهد : قولتلك مش عايزة شافقة منك يا…
قاطع كلامها وهو بيطلع من باب العربية و مسكها الفلوس غصب عنها : أنا مش بأخد رايك انا لما بقول حاجة تتسمع ولو مسمعتش هخدك علي الشقة ونشوف برضو الموضوع ده
شهد اخدت الفلوس جريت دخلت البيت بسرعة زياد ابتسم و ركب العربية و كل شوية تيجي علي باله تظهر ابتسامة لا اردية منه كل ما يفتكر برائيتها وشكلها الجميل وحتي وهي بتعيط كان شكلها غاية في الرقة و البرئة
بعد اسبوع فارس مخنوق وزعلان ملك اتغيرت مبقتش تضحك معه مبقتش تحب قربه منها و مش مصدقة انها تبقي زوجته ومش بتطيقه ولا بتحب تقعد معه وبتخاف منه و كل شوية تطلب منه يرجعها بيتها و زياد كل يوم يجي نفس المكان الي كانت موجودة فيه شهد ومش بيلقيها و حتي راح لها بيتها مش موجودة و كريم باشا بيحوال علي قد ما يقدر يخرج مصطفي من السجن و مش عارف فارس فين وكل ما يرن عليه فونه بيبقي مغلق و قلقان عليه هو و ملك
عند فارس وملك

 

 

كانوا لسه هيخرجوا من المستشفى فارس قرب علي ملك عشان يشلها زقته : لا همشي وحدي انا مش صغيرة
فارس شالها و خرج برا المستشفي : لا انني لسه تعبانة و اذا كان علي صغيرة فا انتي فعلا صغيرة و يريت تسكتي بقا
ملك بغضب : اوووووف نزلني بقا انا زهقت منك و من قرفك وقلة ادابك عايزة ارووح مش عايزة اقعد معاك
فارس زعل من كلامها بس بيصير نفسه انها مش في وعيها
ركبوا هما الاتنين فارس قعد ورا هو ملك فارس بيبص علي ملك بحب و مشتق ليها جدا وعايز يحضنها جامد ويدخلها بين ضلوعه و ملك بتبص من شباك العربية و مش فاهمة حاجة و حسة انها تايهة و مش مصدقة فارس انها تكون زجته وبتسال نفسها طب ازي يعني و اتجوزني ليه و عشان ايه فاقت مش شوردها لما فارس فتح باب العربية وشالها و هي بتبص علي المكان بستغراب و انبهار من شكل الاقصر
ملك بطفولة : كلل ده بيتك
فارس بحب وطبع قبلة علي خدها : قصدك بيتناا
ملك بغضب : ياا سا*اافل
فارس بضحك : ههههه يعني نسيتي كل حاجة ومش فاكرة غير دي
وطلع الجناح بتاعه وهو حرفيا هيمو*ت وينام خلع يدوبك بس جاكت البدلة و اخد ملك زي ما هي في حضنه ونام
ملك بغضب وخوف : اابعد عني بقااااا

 

 

فارس بتعب : سبيني انام ياملوكتي بجد تعبان ااوي عايز انام
ملك : طب انا عايزة اقوم ونام انت انا مالي
فارس مردش عليها وكان نام
بعد شوية
فارس قام مفزوع علي دخول الخدامة وهي بتصرخ : الحق يا فااارس باشا ملك هانم…….

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية معشوقتي طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى