رواية معجزه الحب الفصل الثالث 3 بقلم بسملة حسن
رواية معجزه الحب الجزء الثالث
رواية معجزه الحب البارت الثالث
رواية معجزه الحب الحلقة الثالثة
بمساعدة منه سيد
المعلم لسه هيقرب من نادين كان في حد واقف قصاده ضربه بي البوكس وقعه في الارض
نادين بصدمه: بدر
في نفس الوقت كان جه محمد و كيان
و دخله و معاهم القوه المسل”حة
حياه اول لمه شافت محمد جريت عليه
حياة بدموع: بابا انا ايزا(عايزه) امسي من هنا
محمد شالها حياه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
محمد: ماشي يا حبيت بابا
محمد لي بدر:
انا بشكرك علي انقاذ حيات بنتي
بدر: مفيش داعي لي الشكر
محمد خد حياه و مشي و رجاله الشرطه خده المجر”مين(ودا هيكون أخر مشهد لي رواية احببت مرات اخويا….♥️)
نادين جت واقفه قصاده في حاله صدمه كبيره:
انت بجد عايش
بدر بهدوء: نادين افهمي انا هقولك اي
نادين بانفعال: تفهمني اي
تفهمني انك واحد حقير و انا”ني
بدر بزعيق: انا مش اناني افهمي بقا انا عملت كده علشان احافظ على حياتك
نادين بعصبيه وعياط: تحافظ علي حياتي تخليني احس اني عايشه من غير روح
تحفظ علي حياتي تعمل نفسك ما”يت
انت متعرفش لمه كيان جه الغردقه و قالي انك مو”ت انا كنت عامله ازاي ساعتها انت متعرفش انا كنت بتمنا امو”ت كل كل يوم بدل مكنت عايشه من غير روح نادين مسحت دموعها:
عموماً ورقة طلاقي تجيلي عند ماما نوال
و جايه تمشي وقعت اغم عليها
كلهم جريو عليها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر شالها و راحو البيت الي كانو عايشين في قبل كده
و كيان اتصل بي الدكتور جه
كيان واقف بره متوتر علي نادين لحد ما خرج بدر و الدكتور
بدر بخوف عكس الي مبينه:
ها يا دكتور نادين مالها
دكتور: متخافش الضغط علي فجأه هي انفعلت شويه علشان كده الضغط علي بس ياريت متنفعلش علشان ده غلط علي الحمل في اوله
بدر لسانه تقل اول لمه سمع انها حامل
بدر: هي حامل
دكتور: ايوه يا فندم في الشهور الاولي بس يارت تهتمه بي التغذية و ياريت ميكنش في اي توتر او ضغط عصبي علشان كده هايثر علي الطفلين
بدر مكنش مستوعب انو نادين حامل و سمع انها حامل في توأم حاسس انو دماغه لفت و مش مستوعب انو هيكون اب
كيان شاف كده راح شكر الدكتور
كيان قرب من بدر بهدوء:
بدر
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر بصله: انت كنت عارف انو نادين حامل
كيان بلع ريقه من الخوف من بدر انو خبـه عليه:
انا.انا. ككنت هقولك
لسه مخلص كلامه كان واخد ضربه قويه من بدر وقعه في الارض
بدر بعصبيه: كنت هتقولي امتا لمه تخلف ليه خبيت عليا كنت بكلمك الصبح مقولتش اي حاجه لا انت مقولتش انو نادين اتخطفت كمان راح ضربه بي البوكس في عينه
كيان بوجع: ااااه يا بن الناس الكويس عين امي دي
يا عم كنت هرجعها ولو معرفتش ارجعها كنت اتصلت عليك
بدر: ليه كنت فاكرها عروسه مولد ضاعت منك تدور عليها
كيان قام من الارض نفض هدومه: بتفكرني ليه بحلاوة المولد ياخي دا انا نفسي اكل ملبن
بدر لسه هيضربه وقفت قصاده نادين
نادين بغضب: اي هتضربه
بدر بسخريه : لا ابدا انا بدفيه من الساقعه صح يا كيمو
كيان بينفخ في ايده من البرد: ياعم مكنتش عايز تدفيني كده كنت جبت حلت عدس وانا ادفيت فيها
نادين راحت جابت جردل ميا و دلقته كله علي كيان
كيان اول لمه المياه ادلقت عليه شهق زي الستات
كيان عينه بطق شرار: انت قد الي عملتيه ده
نادين بغضب: انا لسه عملت حاجه تجي تضحك عليا و تقولي انو بدر ما”ت
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
و بدات دموع في عينيها
انت اكتر واحد عارف انا كنت حاسه بي اي انت كنت بتشفني بمو”ت قدامك الف مو”ته و مجتش قولتلي الحقيقه
بدر لسه هيقرب منها راحت نادين بعدته عنها
نادين بدموع: اياك تلمسني وانت يا كيان مش جيت علي اختك مع صحبك خليكم مع بعض راحت دخلت الاوضه و قفلت الباب بي المفتاح
بدر بيخبط علي الباب: نادين حبيبتي افتحي الباب و نتكلم
نادين بزعيق: امشي يا بدر
نادين فضلت في الاوضه وقت كبير
و كل ما بدر يخبط هو و كيان تزعق فيهم و ما تفتحش الباب
نادين وقفت قدام المرايا و بتحسس علي بطنها
نادين بتكلم البيبيهات:
معقوله انا هكون ام ليكم بس انا مش عارفه انتو هتحبوني ولا لا بس عايزه اقولكم اني بحبكم اوي
راحت قفلت النور وراحت عند السرير علشان تنام لقت حد نط من الشباك
نادين برعب: بدرررررررررررررر
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معجزه الحب)