روايات

رواية مشكلتي اني سمينه الفصل التاسع 9 بقلم دنيا

رواية مشكلتي اني سمينه الفصل التاسع 9 بقلم دنيا

رواية مشكلتي اني سمينه الجزء التاسع

رواية مشكلتي اني سمينه البارت التاسع

رواية مشكلتي اني سمينه
رواية مشكلتي اني سمينه

رواية مشكلتي اني سمينه الحلقة التاسعة

كانت في اوضتها وسمعت صوتوا وهو بيغي
حبيبي ولا علي باله
شوقي اله واحن اليه
ولا باله
حازم وهو بيبص علي بلكونتها
حازم طب والله العظيم بحبك اعملك ايه بس عشان
تصدقي اني بحبك
نسمه خرجت لي بلكونت اوضتها وردت عليا بغنيه
وغنت اغنيه توصف حلتها ولي حصلها وكان الغنيه دي بزات معموله عشانها
نسمه بصوت جميل وفي نبره من البكه البسيط
وخالص منك قلبي ارتاح

 

 

انت اخترت طريق وامشتوا
بعت هويا وقلبي نستوا
وما خسرت بعدي رجعلي
بتفكرني بحب زمان
هو انت بتكدب وتصدق
كان من امتا بتعىرف نعشق
ابعد عني خالص ويارتك
لو تتعود على الحرمان
انا ضحيت بالدنيا عشانك
ولا يوم قلبي بعك ولا خانك
ضحيت انت بايه على شاني
بعت غرامي وفيه جرحت
وياك ضع العمر عليا
عمري ما شوفت معاك حنيه
يبقا عاوزني ازي ارجعلك
ولا اسمحك مهما عملت
حازم كان سمعها ومش عارف يرد ولا يقلها ايه
فكل كلمه قلتها نسمه صح بس بس هو خالص ندم لدرجدي ندمه كان متاخر لدرجدي هي مش مسمحه
دخلت نسمه تنام وهي مقررا انها هتبدا حياتها الجديد من بكرا وترمي الماضي وراء طهرها
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
بس عادى انا مش مبسوط نهائي كنت انتي اكتر ممثله قبلتها فى حياتى 💔😔🥀
فتحت الباب وصدمت بمن يقف علي الباب
ريهام زياد
زياد اه زياد
ريهام جاي ليه عشان اه نست عشان الدعوه صح

 

 

زياد لأ مش عشان الدعوه عشان بحبك
ريهام نعم انت قلت ايه
زياد زي ما سمعتي عشان بحبك انا لسه بحبك يا ريهام وجي هنا دلوقتي عشان اقولك كدا وعشان اقولك اني اسف علي كل لي عملتوا فيكي زمان بس بجد انا عرفت قمتك ومش هقدر اعيش من غيرك فسمحيني انا خالص سبت مها عشان عرفت انها انسانه استغلاليه وكل همها الفلوس وبس
زجيلك دلوقتي ندمان وعرف انك هتسمحيني عشان انا حبيبك زياد انا اسف والله انا بحبك اوي
ريهام خالصت اتفضل اطلع بره
زياد ريهام
مراد وهو بيزقو بنقلك اطلع بره ايه مبتفهمش
زياد وانت مالك انت دا موضوع بيني وبنها ايه لي دخلك
مراد لي دخلني انها خطبتي
زياد كدب انا عارف انك مش خطبها وانها عملت كده عشان تغظني بس
مراد ملكش في اطلع بره
زياد انا طلع بس عاوز اقولك حاجه يا ريهام اني عمري ما حبيت ولا هحب حد قدك بحبك
وكان ماشي
ريهام زياد
زياد وهو بيلفلها قلب زياد
ريهام لسه بتحبني
زياد بموت فيكي
ريهام مش هتبعد عني خالص
زياد مش هقدر ابعد عنك خالص
ريهام مش هتسيني مهما حصل
زياد مهما حصل
رحت جري عليا وحضنتوا
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕

 

 

🧡🍂تعلقت بك لدرجة اصبحت لا اطيق حياتي بدون حتى ذكر اسمك🧡🍂
لبست فستان جميل جداً من الاون الازرق ضيق من عند الصدر ونزل بوسع زي فستياين الاميرت فهي فعلاً كانت مثل الاميره وتزينت ببعضي مستحضرات التجميال لتي زادات من جمالها جملة وفردتت شهرها البني الطويل علي طهرها فكانت مثل الحوريات
نزلت عشان تخرج وتنفذا قررها لي هو….
شافها نزله ومكنش مصدق عنيه ف فهي جميله جدا
فمن يرها يقسم انها حوريه من الجنة
حازم نسمه
نسمه نعم يا حازم في حاجه
حازم اه في انتي لبسه كدا ليه وريحه فين
نسمه حاجه متخصقش انت مش واصي عليا عشان اقولك
حازم وهو يمسكها من درعها
حازم انتي ازي تتكلمي معايا كدا نسمه متفتكريش اني عشان بحبك اني هسمحلك تتكلمي معايا كدا انتي فاهمه
نسمه بعصبيه وبتشد ايدها منه بقوه
انت مفكر نفسك مين ها مفكر نفسك مين
لأ فوق يا حازم انا معتش نسمه بتعت زمان لي كانت بتستنا منك كلمه حلوه لا يابابا فوق انا اتغيرت ومابقتش نسمه لي انت تعرفها انا بقيت نسمه جديد بتعرف تخد قررت بتعرف تنجاح من غيرك بتعرف تحب نفسها وتثق في نفسها وعىرفت يعني ايه حب ومش هسمحلك انك تتحكم فيا او ترجعني زي زمان
حازم نسمه انا بعمل كده عشان بحبك مش عشان حاجه ملي قلتها دي
نسمه لي انت في دا مش حب يا حازم انت عمرك ما حبتني
حازم لأ حبتك وبحبك وهحبك طول منا عايش هفضل احبك
نسمه اه يا حازم انت بتحبني بس بتحبني كااخت مش اكتر
حازم متقليش زفت اخت دي انتي مش اختي انا بحبك بحبك ايه انا بعشقك
نسمه لأ ياحازم انت ولا بتحبني ولا بتعشقني عشان انت متعىفش يعني ايه حب
الحب انك تتقبل لي بتحبه زي ما هو الحب انك تعشق كل تفصيله في حتا لو كانت صغير الحب انك تتقبل عيوب حبيبك قبل مميزتو الحب انك تدعم حبيبك في اكتر وقت هو محتاج الدعم الحب انك تشوف حبيبك احسن انسان في الدنيا ومتتكسفش منه الحب انك تحرب الدنيا كلها عشان حبيبك وميهمكش النتائج المهم انك جنبو وكل دا مكانش
معاك يا حازم انت بتحبني كااخت ليك وانا برضوا كانت متخلفه لما افتكرت نفسي بحبك زمان بس بعد ما شوفت الحب وحساتوا عرفت اني لي كانت حاسه بيه نحيتك مكمش حب كان مجرد أعجب
بس الحمدلله عرفت الحب الحقيقيه

 

 

اتمنلك انت كمان تلقي الحب الحقيقي قلت كلمتها وهي متجها الباب
حازم ريحلو
نسمه اه هروح اقلو قد ايه انا بحبه بحبك يا مازن بحبك
لقت مايا دخله وهو بتعيط
نسمه مايا مالك
مايا م مازن سافر
نسمه انتي بتقولي ايه مايا انتي بتهزري صح سافر سافر ايه سافر وسبني
مايا بيقولك انه بيحبك اوي وانه بيتمنلك السعادة مع لي اخترو قلبك
نسمه ايه الغباء دا هو لي اخترو قلبي هو
مايا نسمه انتي بجد بتحبي مازن
نسمه اه بحبه بحبه
مايا طب لحقي قبل ما يسافر الطير هطتلع بعد نص ساعة
نسمه بجد يعني في امل
حازم طبعا في امل يلا يا دبدوبتي لحقي قبل ميسافر

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية مشكلتي اني سمينه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى