روايات

رواية مشكلتي أني ملتزمة الفصل التاسع 9 بقلم دنيا

رواية مشكلتي أني ملتزمة الفصل التاسع 9 بقلم دنيا

رواية مشكلتي أني ملتزمة الجزء التاسع

رواية مشكلتي أني ملتزمة البارت التاسع

رواية مشكلتي أني ملتزمة
رواية مشكلتي أني ملتزمة

رواية مشكلتي أني ملتزمة الحلقة التاسعة

ياسر انت ايه لي جبك انت ليك عين
مصطفى مش هرد عليك يابن عمتي
وعلي العموم انا مش جيلك انت انا جاي لي رقيه روقه
ياسر بيمسكوا من اميصوا روقه في عينك عرف لو مش بعت عن اختي يامصطفي هعمل فيك ايه
مصطفى ببرود ايه هتموتني
ياسر اه هموتك يامصطفي لما تقرب من اختي انا هموتك وهنسا خالص انك ابن خالي
مصطفى ولا تقدر تعمل حاجه يا ياسوا وبعد ايدك دي عشان مش توحشك انا جاى هنا عشان رقيه
ياسر تحب اوريك هقدر ولا
عبدالفتح مين ياياسر
مصطفى انا يجوز عمتي
عبد الفتح مصطفى حمدالله على سلامتك يابني انت وقف عندك ليه كده ادخل ولا الود ياسر مش رضي يدخلك ههه
مصطفى وهو بيزق ياسر ويدخل
لأ يا جوز عمتي دا حتا ياسر كان بيطمن عليا
ولا ايه يا ياسو
ياسر اه يا طفا
ورقيه تموت على روحها من الضحك

 

 

رقيه هههههه مش قدره هموت ياسوا وطفا هههههه
مصطفى بص عليها ونسحر في جمالها وجمال ضحكتها
مصطفى you loved
ياسر بعصبيه رقيه
رقيه بخضه في ايه ياياسر خضتني
ياسر ولا حاجه بس شعرك لي باين دا
رقيه بتحسس علي رسها ومتلقيش الخمار فبتجري علي اوضتها
عبد الفتح طب خد ابن خالك ياياسر يقعد عبال منادي امك من جوا
ياسر اتفضل
مصطفى بارد
ياسر سمعت علي فكره
مصطفى عارف انا قصدي اسمعك ابو شكلك
ياسر ابو تربيتك
مصطفى بحده بتقول حاجه يابابا
ياسر ولا حاجه يسطا بكح يسطا حرم اكح
مصطفى اه بحسب
ياسر ولا متحسبش ابو شكلك
مصطفى بتقول ايه ياض
ياسر بدعيلك يسطا ربنا يخدك
مصطفى كان هيرد بس دخلت عليهم حنان
حنان حمدالله على سلامتك يامصطفي يابني
مصطفى الله يسلمك ياعمتي
حنان خير يابني في حاجه
مصطفي ايه ياعمتي انتي مكنتيش عاوزني اجي ولا ايه

 

 

حنان لاوالله يابني بس انا اتفجت بيك بس متزعلش منى
مصطفى ولا يهمك ياعمتي بس انا جيت عشان اشوف سكرترتي مجتش الشغل ليه
حنان سكرتيرة مين وايه لي جاب سكرتىرتك هنا
مصطفى ايه ياياسر انت مقلتلهمش ان روقه قصدي رقيه هي السكرتيرة بتاعتي ولا ايه
ياسر اخرص يا حيو”ان
مصطفي مش هرد عليك عشان انا في بتكم وبفهم في الاصول
ياسر انت تعرف اصول يا
رقيه في ايه ياجماعه صتكوا عالي كدا ليه
حنان رقيه انتي فعلا سكرتيرة مصطفي
رقيه……..
حنان متردي سكته ليه
رقيه كانت ياماما
حنان وسبتي الشغل ليه بقا دا حتا ابن خالك كان هيخد بالوا منك
رقيه انا مسبتش الشغل انا اترد قدم الي في الشركه كلهم قلت ذلك والدموع تتسقط من عنيها ورحت سبتهم ودخلت علي اوضتها
حنان رقيه رقيه
حنان صح الكلام ده يامصطفي صحيح انت ترتها
مصطفى انا مش ترتها انا قلتلها امشي هي اللي فهمت غلط

 

 

ياسر يخربت كذبك ياخي دانت هتولع
مصطفى خاليك في حالك
مصطفى لو سمحت ياعمتي انا هوضحلك كل حاجه بعدين بس ممكن اتكلم مع رقيه لوحدنا الاول
حنان مش عارفه والله يابني هي هترضي ولا لا
مصطفى ممكن تقولها بس
عبد الفتح قولها يا حنان قولها
مصطفى قولها ياعمتي
حنان هقولها وامري الي الله
رحت حنان وقلت لي رقيه ان مصطفى عاوز يكلمها
رقيه كانت رفضه بس بعد الحاح من امها وفقت
وخرجت تشوف مصطفى عاوزها في ايه
رقيه نعم
مصطفى ممكن يا جماعه تسبونا لوحدنا شويه
عبد الفتح يلا ياحنان احنا ونسبهم
رقيه قعدت علي كرسي لي في وش كرسي بتع مصطفي
وياسر قعد علي الكنبه وحط رجل فوق رجل وفرد ترعتوا علي الكنبه فكان الصرحه شكله مستفز
مصطفى انت قعد كدا ليه
ياسر وانت مالك دا بتنا وقعد في المكان لي انا عاوزه وبشكل لي انا عاوزه
مصطفى يامصبر الوحش علي الجحش يارب يابني انت مبتفهمش انا قولت عاوز اتكلم مع رقيه علي انفرض
فوجودك انت مش مرحب بي وتفضل سبنا لي وحدنا شويه عشان عاوز اكلمها علي انفرد فيلا يابابا شوف انت رايح فين
ياسر ولو قلت مش ماشي واتكلم وانا موجود هنا هتعمل ايه
مصطفى ولا حاجه بس قوم اكسر رسك بيدي واظن العلاقه لي انت اختها ملحقتش تنسها ولا ايه
ياسر قام انا قومت بس عشان وراء شغل مش عشان بخف منك لا سمح الله
مصطفى منا عارف انت هتقولي اقفل الباب ورك بقا ونت نزل سلام
رقيه افندم
مصطفى وهو بيروح وبقعد علي الكنبه مكان ياسر
رقيه انت بتقرب ليه لو سمحت ارجع مكنك
مصطفى مالك ياروقه خيفه كدا ليه متخفيش مش هكلك ياعني
رقيه انا مش خايفه منك دا اولآ ثنين متقليش يا زفته تاني عشان مش بحب حد يقولي كدا انت فاهم
مصطفى حاضر ياروقه
رقيه وقح

 

 

مصطفى هعدهلك بمزجي
يلا بقا قومي زي الشاطرة لبسي عشان تجي معايا الشركه
رقيه شركة ايه انت عبيط هل انت عبيط
مصطفى رقيه احترمي نفسك احسلك ومتخلنيش اتغبه عليكي
رقيه شركة ايه مش انت ترتني منها
مصطفى محصلش
رقيه لا والله امال مين لي قلي بره
مصطفى انا اه قولتك بره بس مش قولتلك بره الشركه
رقيه بس معنها انك ترتني
مصطفى محصلش ايه لي يسبت اني ترتك اديتك عقدك مثلا لي موجود في الشيك ابو نص مليون
تعرفي ياروقه اني ممكن دلوقتي ابعت الشيك لي النايب عشان عدم حضورك لي الشغل واطلب منك الفلوس ويبقا لدفع لا الحبس واكيد اخوكي قالك كدا فيريت مش تضريني اعمل كدا فخوشي بلادب كدا لبسي عشان تجي معايا الشركه يلا يابابا بدل ما ابعت الشيك النايبه وسعتها مش هقول بنت عمتي انا عندي الشغل شغل
رقيه انت انسان
مصطفى ايه

 

 

رقيه مستفز وبرد ومعندكش دم
مصطفى ربنا يسمحك ياقلبي مش هرد عليكي
رقيه برد
مصطفى خمس دقايق ولقيقي جاهزة مفهوم
رقيه وجي علي نفسك ليه متخليهم خمس ثواني احسن
مصطفى لا ياستي انا كريم
رقيه اوي اوي انت هتقولي ابو شكلك
ورحت تلبس في الوقت دا كان مصطفى اقنع حنان وعبدالفتح ان رقيه تشتغل معا وانها تشتغل معا احسن من ان تشتغل معا حد تاني ممكن يديقها وفعلا اقتنعوا وحبوا اوي فكرت ان رقيه تبقا معا
مصطفى اخالصي ورنا شغل
رقيه وهي بتطلع ابو شكلك ياشخ قرفتني وكمان مدبسه معك من نحيا الشيك ومن نحيا امي لي مصدقت تقلها انك هتشغلني معاك مش عارفه وثقه فيك ازي
مصطفى علي الله نخالص
رقيه خالصت روحك ياخي لا بعد الشر انا مش شرير عشان ادعي علي حد يارب ونبي انا بسحب دعوتي
مصطفى رقيه
رقيه خالص جت اهوا
مصطفى في سره ياخربت جملك ياشخه حتا وانتي محتشمه زي القمر لي زيك النقاب ليهم فرض
فكانت رقيه جميله جدا بلبسها المحتشم والملتزم فكانت ترتدي درس من الون الابيض وكان جميل جداً عليها وطبعا فوقوا الخمار من الون البنك وكتشي ابيض فكانت ايه في الجمال بشكلها هذا
رقيه يابا يسطا انت يلا
مصطفى بنتبها بتقولي حاجه
رقيه آه كانت بقول يلا بقا عشان اتخرنا ولا ايه
مصطفى اه صح اتاخرنا يلا قدمي
رقيه يلا
مصطفى اركبي
رقيه اركب ايه
مصطفى يعني هتكوني هتركبي ايه يعني اركبي العربيه يارقيه

 

 

رقيه لأ انا مش هركب معاك عربيات
مصطفى ليه بقا انشاء الله مشبهش ولا مشبهش
رقيه لأ انصيبه انك تشبها وتشبها بلد كمان
مصطفى صبرني يارب رقيه اركبي ياحبيبتي خلينا نمشي
رقيه انا قولت مش ركبه يعني مش ركبه
مصطفى ياعني انتي مش هتركبي صح
رقيه اه
ونصدمت رقيه من فعلات مصطفى ياتره عمل ايه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية مشكلتي أني ملتزمة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى