رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل العشرون 20 بقلم بسملة حسن
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء العشرون
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت العشرون
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة العشرون
كيان بزهق: ياعم انا زهقت كل ده بتعمل اي
بدر لسه هيتكلم شاف نادين نازله من السلم
بدر بصدمه: اي الي انتي لابساه ده
نادين كانت لابسه فستان لونه موف غامق و عليه طرحه اوف وايت و كوتشي ابيض و ميكب خفيف كانت زي القمر
كيان بانبهار: اي الجمال ده لا لا انا كده هغير رأيي و هتجوزك
بدر اول لما سمع كده اتعصب
بدر بغضب: ماتخلص ياعم الظريف هنتاخر علي الطيارة
سابهم وخرج
نادين شافت كده راحت ضحكت
كيان: انتي مش هتجبيها لبر أبداً
نادين: ولسه انا عملت حاجه انا هخلي يحرم يزعلني تاني
ركبو العربيه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين لي كيان
نادين: ما تشغل اغاني يا كيان شويه
كيان: عايزة تسمعي اي
نادين: عمرو دياب
كيان شغل اغنيه لي عمرو دياب
(عمرو دياب عايش معاك )
بدر كان بيبص لي نادين باسف
ونادين بتبصله بحزن وعتاب
فضله كده لحد ما وصله المطار
نادين: انا مش هينفع اسافر
بدر: ليه
نادين بغيظ: حضرتك نسيت اني مش معايا جواز السفر ولا بطاقه فأكيد هيمنعوني عن السفر
بدر طلع جواز السفر من جيبه وداهولها
نادين خدته منو فتحته لقيته باسم غير اسمها
نادين: انت غيرت اسمي ليه واي متجوزين دي
بدر ببرود: انتي اسمك ياسمين محمود صلاح و متجوزين من بعض عندك مانع
نادين بغضب راحت قعدت في استراحة المطار
كيان لسه هيتكلم بدر مشي وسابه.. كيان راح قعد جمب نادين
كيان: هو انا خيال ماته كل واحد يمشي ويسبني كده
ركبو كلهم الطيارة
وبدر قعد جنب نادين علي الكرسي الي جنبها
نادين كانت خايفه خصوصاً انها اول مره تركب طياره
بدر مسك ايديها علشان يطمنها راحت نادين شالت ايديها من ايده
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين: ملكش دعوه بيا
بدر بغضب مكتوم: نادين انتي اول مره تركبي طياره هاتي ايدك علشان متخافيش
نادين بعند: لا مش هديلك ايدي
بدر فضل ساكت عشان لو اتكلم هيزعلها اكتر بكلامه
اول ما الطيارة بدات تتحرك نادين مسكت ايده من الخوف
بدر اول لمه لقاها مسكت ايده راح ابتسم ابتسامه جميله زيه
بدر بحنيه: شششششش متخافش انا جنبك ومسك ايديها اكتر
نادين بصت كده و حست بالامان معاه فضلت كده شويه بعد كده راحت في النوم وراسها مالت علي كتف بدر
بدر ابتسم
فضلو كده وقت كبير ونادين نايمه في حضن بدر
نادين صحيت لقت نفسها في حضن بدر
نادين باحراج:هو انا نمت كده ازاي
بدر بحنيه: كنتي خايفه اوي فا نمتي وراسك مالت عليا ومردتش اصحيكي
نادين بكسوف: معلش اكيد وجعتلك دراعك
بدر بحب: تؤ تؤ انا دراعي فداكي لو هقطع” دراعي علشان تنامي و تكوني مرتاحه هعمل كده
نادين بخوف حطت ايديها علي بوق بدر
متقولش كده تاني عشان خاطري
بدر باس ايديها الي علي بوقه
علشان خاطري انتي سامحيني
نادين بدموع: كل مره اسامحك فيها بتجر”حني اكتر
بدر: اخر مره مش هعمل كده تاني حقق علي قلبي يا ست البنات
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بصتله بحب
نادين بكسوف: انا بحبك يا زعيم
بدر كان فرحان انو حبيبت قلبه تطلع بتحبه زي ماهو بيحبها
نادين لقيته ساكت افتكرت انو مش بيحبها
نادين بدموع: انت سكت لي انت مش بتحبني صح
بدر مسك وشها بين ايده
مين قالك اني مش بحبك انا بحبك بجنون بحب كل حاجه فيكي
كيان جه قطع اللحظه الرومانسيه دي
كيان: ياله يا عم الحبيب الطيارة وقفت
بدر بصله بغيظ
بدر بعصبيه: امشي من هنا عيل بارد صحيح
نادين عماله تضحك علي عصبية بدر
كيان بستفزاز: انا مالي بس يا لمبي انت الي عامل فيها روميو في الطياره
بدر بغضب مكتوم: من عنيا يا كيمو نروح بس وانا هوريك روميو عامل ازاي
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)