روايات

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء الثاني والعشرون

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت الثاني والعشرون

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة الثانية والعشرون

نادين سمعت الباب بيخبط راحت فتحت شافت اندريس ماسك المسد”س
نادين بخوف: انت عايز اي
اندريس بشر: عايز روحك يا روح”امك
نادين لسه هتقفل الباب اندريس ضربها بي المسد”س علي راسها اغم عليها
اندريس لي الرجاله بتاعته
هاتوها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
فعلا الرجاله خدت نادين معاهم
اندريس: عايز البيت ده تو”لعه في عايزه رماد
الرجاله بطاعه: حاضر
وفعلا ولعو في البيت
جه كيان وبدر شاف المطافي بيطفو البيت
كيان جري علي البيت
كيان بعياط: نااااااااااندين
بدر قعد علي ركبه مش مصدق انو حبيبته راحت
الضابط بيتكلم بي الانجليزي: You have any enmity with someone+ليكم اي عداوه مع حد
كيان بانهيار: Nadine, my sister, Joh, I want Nadine +نادين اختي جوه انا عايز نادين
بدر كان في صدمه كبيره: مش مصدق انو نادين خلاص راحت منو نادين كانت لسه معاه من ساعات بسيطه
راجل المطافي: There is no longer it, oh, you attended the officer +مفيش حد جوه يا حضرت الظابط
كيان اول لمه سمع كده قام زي المجنون عايز يخش جوه يدور علي نادين
بدر كان مش مركز مع حد غير صورت نادين وهي بتضحك
و افتكر اخر كلمه قالتها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
ماشي يا بدر والله انا هوريك
بدر لي اول مره يعيط
بدر قام من الارض وقال بي صوت عالي كله وجع
نااااااااااااااااااادين
اااااااه يا رب نادين راحت مني
في نفس الوقت فون بدر رن فيديو كول و كان اندريس
بدر فتح الفون و اتصدم لمه شاف نادين
بدر بفرحه انو نادين لسه عايشه
اندريس بضحكه كلها شر:
ههههه اي ده الزعيم بيعيط اول مره اشوف زعيم عصابه بيعيط علشان عشقته
بدر بغضب جامد: واقسم بالله هقتلك يا ابن *********
كيان جري علي بدر اول لمه شاف نادين فرح
اندريس: تؤ تؤ تؤ انا كده هزعل لو عايز حبيبت القلب عايشه هات 50مليون دولار يا امه هتاخدها جثه
كيان بغضب: يبقا قرب منها يابن******* المس شعر منها وانا هعمل منك ********
اندريس: انا مش بحب الكلام الكتير لو عايزين المحروسه اعملو الي قولت عليه
اندريس قفل مع بدر بص لي نادين بشر
روزيتا كانت بتشرب كاس راحت دلقته علي وش نادين
نادين فاقت اول لمه شافتهم خافت منهم
اندريس بشر: بقا انا يضحك عليا من عيال زيكم
راح نزل فيها ضرب بي بو”حشيه
نادين بتعب من كتر الضرب
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
روزيتا: اممم بقا انتي الي اشرف مني
راحت فضلت تدوس علي بطنها بي رجلها بدون رحمه
نادين بوجع جامد: اااااااااااه
روزيتا بجبروت: انتي لسه شوفتي حاجه
راحت جابت عصايه و فضلت تضرب فيها بكل جبروت لحد ما نادين اغم عليها و بقت بتنزف في كل جسمها
اندريس: خلاص يا روزيتا كده هتمو”ت
روزيتا: ياريتها تمو”ت
اندريس: طيب ياله اكيد الزعيم هيجي
روزيتا باستغراب: طيب مايجي يشوف حبيبت قلبه بتموت قدام عينه
اندريس: لو الزعيم جه هيمو”تنا كلنا هيبقى عامل زي الغول
لكن احنا هنعمل معاه الصح بس مش دلوقتي ياله
روزيتا راحت ضربت نادين و مشيت
فضلت نادين في المكان ده لا حول لها ولا قوه
بدر فضل يفكر هما هيكون ودوها فين و نسي Gps
كيان افتكر Gps
عرفت هلقي نادين فين
بدر: فين
كيان: من السلسلة فيها Gps
بدر جري علي العربيه ياله بسرعه
بدر كان بيسوق بسرعه رهيبه
كيان: براحه يا بدر كده هنعمل حادثه
بدر كان سائق بسرعة جامده و مش مركز في الطريق كل الي في خياله نادين
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان بخوف: بدر والنبي امشي براحه هتموتني يخربيتك انت وهي انا والله لسه شاب وعايز افرح شويه يا بدر براحه همووووووووووت يخربيت امككككككككككك يا ختيييييييييي
وصلو المخزن بعد ماكانو هيعمله ميت حدثه
دخلو المخزن شافه نادين مغم عليها بتنزف في كل حته في جسمها
بدر راح شالها و جري بيها علي العربيه
بدر قعد علي الكنبة الي ورا و معاه نادين
بدر بصوت عالي: بسرعه يا كيان نادين بتمو”ت
بدر بضعف : علشان خاطري استحملي شويه انا عارف اني بزعلك كتير بس من هنا ورايح مش هزعلك تاني
راحو المستشفى و بدر وكيان كانو واقفين قلقانين على نادين
عده حوالي ساعتين وهما مش عارفين اي حاجه لحد ما طلع الدكتور
بدر بخوف: Nadine is good +نادين كويسه يا دكتور
الدكتور بحزن: If you were delayed by a little, you could have died with my income bleeding and the right rib is broken but + لو كنتم اتأخرتو شويه كانت ممكن تمو”ت عندها نزيف داخلي و ضلع اليمين مكسور بس
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان بخوف: But, Dr. Nadine, his money +بس اي يا دكتور نادين مالها
الدكتور: She has a narrator’s cancer + عندها سرطان رئوي
نزل الخبر علي الكل زي الصاعقه
بدر بصدمه: مش ممكن
كيان بعياط: And it is in me a phase, Doctor +و هي في انهي مرحله يا دكتور
دكتور بحزن: The last stage +المرحلة الاولي
بدر:She will excel his nation +هي هتفوق امته
دكتور: She took a home and she will excel for two days + هي خدت مسكن و هتفوق كمان يومين
بدر بغموض: Ok, it is useful to travel and complete his treatment in Egypt +طيب ينفع تسافر و تكمل علاجها في مصر
الدكتور: Benefit, but I wish you would start the treatment +ينفع بس ياريت تبدا رحلت العلاج
الدكتور مشي
كيان: انت عايز نادين تسافر و هي كده
بدر بعصبيه و صوت واطي:
اها و اتصل بي اهلها و خليهم يجو
كيان بصدمه: انت بتقول اي
بدر بغضب: اسمع الكلام ده هيكون كويس لي راحت نادين والعلاج بتاعها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان: طيب هقول لي اهلها اي
بدر: قولهم انو نادين عملت حادثه ونسيت الذاكره وخلي بالك من نادين كويس
كيان: ليه انت مش جي معانا
بدر بشر: مش قبل ما اخذ حق نادين من ولاد *******
دخل بدر في الاوضه الي فيها نادين وقرب منها
وقعد علي الكرسي الي قريب منها و مسك ايديها
بدر: انا عارف انك قويه و هتقدري تهزمي المرض ده باس ايديها وخرج
وفعلا سافرو نادين وكيان
كيان دخل نادين مستشفى في مصر
واتصل بي عبد الرحمن و جه هو ونوال و سمر
نوال بعياط:بنتي مالها حصلها ايه
كيان بحزن: نادين كانت عامله حادثه و ناسيه الذاكره
الدكتور خرج كلهم جريو عليه
عبد الرحمن: مالها يا دكتور
دكتور: عندها سرطان رئوي و محتاجين حد من عيلتها علشان ناخد نفس الفصيله منو علشان نقدر نكمل رحلت العلاج
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نوال اول لمه سمعت كده بدات تعيط جامد
بنتي هتروح مني
عبد الرحمن: متقوليش كده انا اخوها وممكن تاخد اي حاجه مني المهم نادين تخف وتبقا كويسه
نوال بعياط: مينفعش مينفعش
عبدالرحمن: هو اي اللي مينفعش
نوال بعياط: انت مش اخوها نادين مش اختك
كلهم وقفو في صدمه
عبد الرحمن قرب من امه ووووووووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى