رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الأول 1 بقلم بسملة حسن
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء الأول
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت الأول
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة الأولى
بمساعدة منه سيد
بفتح عيني بالعافيه بسب نور الاوضه الرؤيا مش واضحه اوي لحد ما لقيت شابين واقفين قدامي وانا قعده علي الكرسي مربوطة من دراعي
الشاب الاول بعصبيه مخيفه: كنتي بتعملي اي هناك يا روح* أمك
البنت بعياط: والله انا كنت مروحه من الشغل والله انا عايزه امشي
الشاب التاني: اممم بصي يا صغيره انتي قدرك وقعك في طريقنا وكمان شوفتي اي إلي حصل كله
نادين بخوف منهم: والله انا مش هقول لي حد علي حاجه خالص بس ونبي امشي من هنا
بدر بهدوء مرعب: امممم عايزه تمشي من هنا يبقا قوليلي اي الي مشاكي في الشارع ده و سابها ومشي
نادين بعياط وهي بتفتكر الي حصل
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
فلاش باااالك
نادين: ايوه يا ماما انا خارجه اهو
نوال الام: كل ده يا نادين في الشغل بس تيجي بي السلامه وانا هعرف شغلي معاكي هخلي ابو ورده(العصايه ) يسلم عليكي
نادين بخوف من ابو ورده: لا خلاص يا ماما عشر دقايق وهكون عندك
وهيا ماشيه فجاء لقت راجل ماسك بنت من شعرها و بيضربها
نادين بغضب: انت ازاي يا بني ادم تضرب البنت كده
البنت بعياط: ونبي ساعديني عاوز يموتني انا وابني وبتحط ايديها علي بطنها
نادين بي عصبيه زيادة: انت مجنون ازاي تضربها كده وهي حامل في ابنك
بدر بغضب: وانتي مال اهلك واحد بيربي مراته راح ضربه بي القلم انتي مالك
نادين: لا ليا علشان انا هقدم بلاغ عنك في القسم عشان تعرف تمد ايدك عليها كويس لسه جايه تمشي لقت صوت ضرب نار لفت وهي خايفه
لقت بدر ضرب نار علي البنت اللي كانت معاها
نادين لسه ها تصرخ لقت حد ضربها علي دماغها أغمّ عليها
بااااااااااك
نادين بعياط لي الشب الي كان واقف مع بدر
ونبي قوله انو انا مش هقول حاجه
كيان بعصبيه خفيفه: بس يابت اي فاتحه سرينت عياط خلاص الزعيم قال انك هتفضلي هنا لحد منعرف مين ذاقك علينا
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين: حظي الاسود هو الي ذقني عليكم
نتعرف علي نادين فؤاد: بنت عيونها خضره بشرتها بيضه عايشه مع امها واخوها عبد الرحمن
بتحب الكلام وحبوبه اووي عندها 19سنه خدت الدبلوم وقعدت وبعد كده نزلت اشتغلت في مطعم
كيان خرج بره عند الزعيم
كيان بهدوء: هنعمل اي في البت دي يا زعيم
بدر بهدوء مخيف: نخلص عليها
كيان: اعتبره حصل يا زعيم
نتعرف علي بدر المخيف شويه
بدر محمد زعيم عصابه مافيا
عيونه بني
طويل القامه عنده عضلات كتير شديد العصبية
مسمينه الزعيم لأنه هو زعيم في الشغل عنده 30سنه
دخل عالم المافيا علشان ينتقم من الي قتله ابوه
كيان احمد صاحب بدر من صغرهم كيان عكس بدر في الصفات
كيان شاب جميل طويل الجسم عنده دقن خفيف وعيونه خضره بيحب الهزار والضحك
عنده 29سنه
كفايه كده ونعرف في الاحداث اي الي هيحصل
بدر طلع فوق و دخل الاوضه بدر بص علي السرير الي كانت مراته بتنام عليه
كلكم صنف و*سخ ودخل الحمام
كيان راح لي نادين
نادين بعياط: خلاص هتموتني
كيان بهزار خفيف: متخافيش يا صغيره انتي هي موته ولا اكتر
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين: بطل تقولي صغيره انا عندي 19سنه واسمي نادين
كيان: اممم صدقي اسمك حلو ياله ملكيش في الطيب نصي
لسه كان بيتكلم لقا نادين بتكح جامد و وشه احمر
كيان جري جاب ازازه مياه
يخربيتك ما تموتيش دلوقتي انا عايزة اقتلك الاول
فجاء شاف نادين
كيان بصدمه: 😳😳
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)
الروايه دى فيها شبه من روايه خارج قانون الحب اسامى الابطال نفس الاسامى حتى مواقف فى شبه كبير مع اختلاف حاجات بسيطة