روايات

رواية مرات ياسين الزين الفصل السابع 7 بقلم نسمة مالك

رواية مرات ياسين الزين الفصل السابع 7 بقلم نسمة مالك

رواية مرات ياسين الزين الجزء السابع

رواية مرات ياسين الزين البارت السابع

مرات ياسين الزين
مرات ياسين الزين

رواية مرات ياسين الزين الحلقة السابعة

..معتز&ليلى..
أخيرا..
ابتعد عن شفاتيها..
نظر لعيونها بعمق وتحدث بعشق..
معتز:سنين يا ليلى..
سنين وانا بحلم بطعم شفايفك..
هى صامته..
بل مغيبه..
تنظر له بخجل وزهول ومشاعر مختلطه..
وضع جبهته على جبهتها واكمل بأنفاس لاهثه..
انهارده ياليلى هكتب عليكى..
انهارده مش بكره..
استعدى هتكونى فى بيتى انهارده..
ليلى:بصدمه..انهارده ايه يامعتز؟؟!!!
انت بتهزر.. لا طبعا انا مش مستعده ولا فكرت اننا نتجوز دلوقتى خالص..
اقل مافيها كام شهر..
معتز:بأصرار..و لا كام يوم..
نتجوز يا ليلى واستعدى براحتك..
بس وانتى فى بيتى ومراتى وانا مش هضغط عليكى هسيبك براحتك تاخدى عليا الاول مش هلمسك الا وانتى راضيه ومشتهيانى زى ما انا مشتهيكى يا قلب معتز..
شهقت هى بخجل وتفاجى من صراحته..
بل وقاحته ايضا..
ليلى:بهمس..معتز عيب مينفعش كده..
معتز:برجاء..ارجوكى واقفى ارجوكى يا ليلى..
واوعدك مش هتندمى..
انا هكلم عم ابراهيم اتفق معاه وان شاء الله هيوافق.. وابعت اجيب اهلى من الشرقيه ونكون عندكو قبل صلاه العشا..
قبل يدها بعمق وعشق شديد واكمل..
بس انتى حنى عليا و بلى ريقى يا عيون معتز..
ليلى:معتز انت كده بتوترنى..
طيب بابا ممكن مش يوافق او ماما هتعمل ايه ساعتها..
معتز:بعشق..انتى بس حنى وتكرمى عليا ووافقى..
وانا مستعد ابوس ايدهم ورجليهم كمان لحد مايوفقو..
ليلى:بفرحه..للدرجاتى يا معتز عايزنى ابقى مراتك..
حرك راسه بنعم سريعا..
خفضت هى عينها وهمست بخجل..
انا موافقه يا معتز بس بشرط..
احمممم توعدنى م م مش..
مش احححم مش هنتم جوزنا الا لما اخد عليك..
اوعدنى يامعتز..
معتز:بفرحه عارمه..اوعدك يا قلب معتز وعيون معتز..
ربنا يقدرنى واسعدك يا ليلى يا حب عمرى..
التصق بها مره اخرى واكمل بعبث..
انتى كده حنيتى عليا ووافقتى..
بلى ريقى بقى..
ليلى:بعدم فهم..حاضر..
امسكت كوب من العصير الموضوع امامهم واعطته له واكملت..
اتفضل اشرب العصير..
جذبها داخل حضنه اكثر فهمست هى بخجل..
ايه يامعتز فى ايه؟؟
معتز:بهيام..عارفه انتى قولتى كام معتز؟؟
عارفه نطقك لاسمى بيعمل فيا ايه؟؟
غمز لها باحدى عيناه واكمل بوقاحه..
وبعدين انا مش عايز ابل ريقى بالعصير انا عايزه كده..
نهى حديثه ملتقط شفاتيها مره اخرى بقبله اكثر عمقا وعشقا..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..ياسين&تمارا..
تائه هو بين شفاتيها الورديه..
يتنقل بينهم بلهفه شديده..
لف يده حول خصرها لصقها بصدره أكثر..
ليعمق اكثر بقبلته..
أرتخاء وتهاوى جسدها بين يديه قطع عليه نعيمه..
ياسين:بقلق..تمارا حبيبتى فوقى..
يانهار ابيض انتى دوختى من بوسه..
فوقى ابوس ايدك عمتك ممكن تدخل فى اى لحظه..
فوقى ياقلبى انا اسف ياحبيبتى..
تمارا:بوهان وهيام..اااااه ياسو انت لسه هنا..
تحسست وجهه باناملها واكملت..
هيييييييح..يعنى دا مش حلم..
صمتت قليلا واكملت دون وعى..
احنا فين؟؟
ومين عمتى اللى تدخل؟؟
نظرت له ببراءه واكملت..
انا مين؟؟!!
ياسين:بفزع..يانهار ابيض..
ابوس ايدك يا حبيبتى صحصحى كده..
اشربى الميه دى حبيبتى..
أمسك كوب من المياه وبدأ يشربها واكمل بتأنيب لنفسه..
انا استاهل جدتك حظرتنى..
بس مكنتش اعرف انك ميييح اوى كده..
لازم أمهد بعد كده..
صامته هى تنظر له بتوهان وعدم وعى..
أغمض عينه بعنف واقترب منها ينظر لشفاتيها بتمعن واكمل..
وورينى شفيفك اللى ورمت دى..
وضع يده على جبهتع وضغط عليها بعنف وحدث نفسه بلوم..
اعمل فيها ايه دلوقتى بس وهى بقت احلى كده..
تمارا:بتوهان حاد..هى شفايفى لسه مكانها يا ياسو؟؟
نظرت له بعبوس واكملت..
انت كلتها كلها كلها..
كنت سبتلى واحده اتكلم بيها كلت الاتنين كده انا زعلانه منك..
هتكلم ازاى دلوقتى..
ياسين:بجنون..يانهار اسود انا بوستك ولا بنجتك..
مسك وجهها بين كفيه واكمل برجاء وتوسل..
ياحبيبتى ما اتنى بتتكلمى اهو..
ابوس ايدك ركزى..
أشتعلت عيناه برغبه حارقه تجاهها واكمل بأنفاس لاهثه..
شكلك كدا يجنن وعجبنى اوى الصراحه..
بس مش فى الشركه مش عايز حد يشوفك كده غيرى..
حالتك دى ملكى لوحدى يا تى تى..
ابوس ايدك فوقى بقى..
انتفض على صوت خبط الباب..
الباب بيخبط..
عدل وضع جلوسها..
ايوه اقعدى كده وخدى العصير دا اشربيه..
تنحنح بصوت قوى..
اححححححم ايوه ادخل..
موظفه:الاجتماع جاهز يا فندم..
ياسين:بعمليه..تمام انا جاى حالا روحى انتى..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..معتز&ليلى..
معتز:اححححححم ايوه ادخل..
موظفه:الاجتماع جاهز يا فندم
معتز:طيب روحى انتى..
هبت ليلى واقفه فجأه واتجهت للباب وهمت بالخروج..
ركض هو خلفها سريعا وتحدث بلهفه..
ليلى رايحه فين استنى..
انتى زعلتى منى حقك عليا ياحبيبتى..
ارجوكى متزعليش..
ليلى:بخجل..اتا هروح..
واحضر انت الاجتماع ورايا حاجات كتير اخلصها على ماتيجى انت على العشا ان شاء الله..
معتز:بفرحه عارمه..بجد يا ليلى وافقتى..
ابتسمت له ابتسامه صافيه وحركت راسها بالايجاب..
قبل يدها بعمق واكمل بعشق..
والله ياحبيبتى ما هتندمى على القرار دا ابدا..
ودا وعد منى ليكى وربنا شاهد عليا انى احطك جوه قلبى وعمرى ما ازعلك ابدا..
انا هكلم عم ابراهيم حالا وابعت العربيه تجيب اهلى وهنكون عندكو قبل العشا بأمر الله..
ليلى:بفرحه..وانا هستناك..
نهت حديثعا واتجهت للخارج وهو خلفها..
تقابلت مع ابنه اخيها..
وجهت حديثها لها بهدوء..
تمارا يله بينا حبيبتى..
نظرت لها بتمعن..
وجهها متورد بشده..
شارده..
تائه..
اقتربت منها وتحدثت بقلق..
مالك يا تى تى فيكى حاجه؟؟؟؟..
وجهت نظرها لياسين واكملت..
مالها يا ياسين؟؟
ياسين:بتوتر..اححم ابدا هى بس داخت شويه علشان مكلتش..
انا شربتها عصير بس لازم تاكل وترتاح شويه..
اكيد تعبه روحها فى المذاكره..
مسك يدها برفق واكمل..
هروحها ترتاح شويه واجلكم احضرو انتو الاجتماع..
ليلى :لا خليك انا مروحه هاخدها معايا..
معتز:بفرحه..خليك يا ياسين احنا هنروحلهم بليل ليلى وافقت وهنكتب كتبنا انهارده بعد موافقه عم ابراهيم وماما سماسم ادعيلى يوافقو هما كمان..
ياسين :ان شاء الله يوافقو يا حبيبى مبروك يا ليلى..
نظر لتمارا بعبوس واكمل..
عقبالنا يا تى تى اكبرى بسرعه بقى..
اقتربت تمارا من ليلى واحتضنتها بفرحه عارمه وتحدثت اخيرا..
تمارا:بجد يا عمتو وافقتى..
الف مبروك ياحبيبتى انا فرحانه اوى علشانك..
ليلى:الله يبارك فيكى يا ؟؟
اقتربت من وجهها أكثر تنظر بتمعن لشفاتيها واكملت بغيظ من تحت اسنانها..
يا قلب عمتك..
صمتو قليلا وكلا منهم تنظر للاخرى بتمعن..
وبنفس واحد نطقو..
مال شفيفك ياتمارا؟؟
مال شفيفك يا عمتو؟؟
ياسين ومعتز:؟؟؟؟؟
رأيكم وتوقعتكم..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مرات ياسين الزين)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى