روايات

رواية مراتي مجنناني الفصل السادس 6 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني الفصل السادس 6 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني البارت السادس

رواية مراتي مجنناني الجزء السادس

رواية مراتي مجنناني
رواية مراتي مجنناني

رواية مراتي مجنناني الحلقة السادسة

بعد ما اخت حازم ومامته نزلت
حازم . بريو
بريا . نعم
حازم . قولي بقا كده كنتي عايزه اي
بريا. عايزه اي
حازم. مش قولتي عايزه زي عمر
بريا. اه ي حازم هيا اختك جايباه منين انا عايزه زيه
حازم. هههههه هو اي اللي جايبه منين
جايبه من السوبر ماركت هههههههه
بريا. طيب انا عايزه ي زوما وبعدين انت بتضحك على اي
حازم. ههههه قلب زوما اول ما اخف هجبلك زي عمر حاضر
بريا. اوكي ي زوما
وبعد شويه حازم جاله اتصال من المكتب من اسامه

 

اسامه. الو
حازم. الو
اسامه. حازم باشا فيه اوراق مهمه عايزه توقيع حضرتك
حازم. اوكي أن شاء الله بكره جاي
اسامه . تمام باي
حازم . باي
بريا. من اتصل ي زوما
حازم. احم قلب زوما انا لازم اروح الشركه بكره عندي أوراق لازم تتوقع
بريا . نعم ي اخويا الشركه
حازم . اه الشركه في اي
بريا . انت عايز تروح الشركه للنسوان اللي مش لبسه دي
حازم . وانا مالي بيهم ي رب صبرني انا عندي شغل
بريا . وانا مليش دعوه طول ما النسوان اللي مش لبسه دي هناك مش هتروح
حازم . نعم طيب وشغلي
بريا . زوما حبيبي
حازم. قلب زوما
بريا. خلاص هروح معاك اشتغل معاك بدل السكرتيره اللي مش لبسه دي وكمان افضل معك طول الوقت ي زوما
حازم. تشتغلي اي انا مراتي مش بتشتغل
بريا. خلاص هروح معاك ومش هشتغل هفضل معاك بس

 

حازم . بريا اسمعي الكلام انا مراتي مش هتشتغل وكمان هتقعدي في البيت انا عندي شركاء ومستحيل اخلي حد يحط عينه عليكي زي ما انتي بتغيري عليا انا كمان مقدرش اخلي حد يبص لمراتي
بريا. والحل يعني اي دلوقتي
حازم . معرفش بس اللي اعرفه مفيش شغل ليكي
بريا . طيب مشي النسوان اللي مش لبسه دي
حازم. شغلهم حلو ي بريو
بريا . شغلهم بردوا
حازم . بصي انا هخدك معايا بكره بس إنما بعد كده لا والف لا هاخدك بس علشان اعرفك ازاي ممشي الشركه وأنه في نظام ومحدش يقدر يتكلم أو يرفع عينه
بريا. وانا موافقه اروح معاك وبعدين يبقا نتكلم في الموضوع ده
حازم. اوكي
تعالي نقعد في البلكونه شويه علشان زهقت
بريا. يلا بس الاول تعال نعمل نسكافيه
حازم . اوكي ي بريو
حازم وبريا دخلوا المطبخ وبريا عملت النسكافيه واخدت حازم وراحوا يقعدوا في البلكونه
بريا . زوما
حازم. قلب زوما
بريا. عايزه اسالك سوال
حازم. اها قولي
بريا. انت بتحبني ي حازم
حازم. طبعا ي بريو لي السوال ده
بريا. اصل انت بتقول أنه ربنا ابتلاك بيا وانا مجنناك
حازم. انتي فعلا مجنناني بس انا بحبك وبحب جنانك ده
ومقدرش اتحمل انك تبعدي عني

 

تعالي اقعدي علي رجلي في حضني
بريا. بس انت تعبان
حازم. لا انا كويس تعالي بس وشالها وحطها علي رجله
وحضنها وبريا كمان حضنته
حازم. بريا
بريا. امممممم
حازم. بتحبيني
بريا . اه
حازم . اه اي
بريا. بحبك ي زوما
حازم . قلب زوما انتي
بريا. زوما عندي سؤال
حازم. اممم قولي
بريا . هيا لي امك ألبومه مش بتحبني
حازم. قلب زوما مينفعش تقولي كده وبعدين هيا بتحبك
بريا . ما هيا عمله زي ألبومه عايزه تاخدك مني وبس وبعدين لا ي حازم هيا مش بطيقني
حازم . بردوا بومه ترضي اقول علي امك كده

 

بريا. لا انت ألبومه
حازم. بقا كده
بريا . اه هههههههه
حازم. طيب انا زعلت منك
بريا . حطت ايديها حولين رقبته وقالت زوما لا تزعل
حازم. طيب
بريا. زوما مالك
حازم . حاسس اني تعبان
بريا . طيب تعال اديك الدواء وارتاح علشان بكره يوم طويل عليك
حازم اوكي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى