روايات

رواية مراتي مجنناني الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني البارت السادس والعشرون

رواية مراتي مجنناني الجزء السادس والعشرون

رواية مراتي مجنناني
رواية مراتي مجنناني

رواية مراتي مجنناني الحلقة السادسة والعشرون

بريا. زوما
حازم. نعم
بريا. انا مجنونه ي زوما
حازم. اه ي بريو ومجنناني معاكي
بريا. راحت عنده وراحت قالت لي قرب كده
حازم. قرب منها
راحت بريا مسكت شعره وشدته وقعدت تضرب فيه وتقول انا مجنونه
حازم. كان بيشل اديها ويقول لا انتي مش مجنونه انا المجنون سبيني بقا
بريا. طيب ي مجنون وطلعت لسانها زي الاطفال
حازم. متجوز طفله مجنونه انا مش عارف طفله هتجيب طفل ازاي وتربيه
بريا. حااااازم بتقول حاجه
حازم. لا ي قلب حازم مش بقول حاجه يلا افطري علشان البيبي بيعيط عايز ياكل
بريا. اه معاك حق انا جعانه اوي عايزه اكل كريب وببسي وبيتزا وايس كريم وكيكه الشكولاته وكمان عصير مانجا
حازم. واقف مصدوم

 

بريا. مالك روح هات الاكل
حازم. انتي هتاكلي كل ده
بريا. ما هو مش لوحدي معايا البيبى وهو جعان
يلا روح لو اتأخرت هأكلك انت
حازم. مشي بسرعه من قدامها و راح يجيب الاكل
وهو جاي خبط علي أمه وفتحت الباب
مامت حازم. اهلا ي ابني
حازم. اهلا ي امي
مامت حازم. اي الاكل ده كله
حازم. مرات ابنك المجنونه طلبت الاكل ده كله وقولها هتاكلي كل ده تقولي اه علشان البيبي جعان
مامت حازم. ههههههههههه
حازم. اضحكي اضحكي ده صحتني من النوم كانت بتعيط واقولها بتعيطي ليه تقولي حابه اعيط وعضتني شوفتي ي امي
مامت حازم. ههههههههههه معلش ي ابني هرمونات
حازم. هرمونات اي دي ده بتعضني وتقولي مش انا
اقولها مين تقولي ده ابنك يرضيكي
مامت حازم. ههههههههه طيب روح اطلع وديلها الاكل بدل ما تعضك تاني هههههههه

 

حازم. لا وانتي الصدقه دي قالت لو اتأخرت هتأكلني انا
مامت حازم. هههههه طيب اجري بسرعه علشان انت فعلا اتأخرت و هتكلك انت هههههه
حازم. انا طالع بقولك أي اعملي الكيكه بالشكولاته بسرعه وراح جري عند بريا
مامت حازم. هههههههههه ولسه ي حازم ياما هتشوف
وراحت تعمل الكيكه بالشكولاته
حازم طلع عند بريا
حازم. بريو حبيتي انا جيت
بريا. اتأخرت ليه ي استاذ انت مش عارف أنه مراتك وابنك جعانين وقربت من حازم وعضته
حازم. اه ي مجنونه جبت الاكل اهو روحي كولي وسبيني بقا
بريا. طلعت اللي جابو وقالت حااااازم فين الببسي
حازم. الببسي غلط علي البيبي
بريا. طيب فين الكيك ده كمان غلط علي البيبي
حازم. لا قولت لماما تعمله
بريا. طيب وراحت تأكل
حازم. مش هتأكليني معاكي
بريا. لا
حازم. نعم بس انا جعان والاكل ده حلو
بريا. انا قولت لا فيه سلطه الفواكه في التلاجه روح كولها
حازم. بقا كده
بريا. اه
حازم. طيب خلاص مش هاكل وانا زعلان منك
بريا. امممممم صعبت عليا تعال كل معايا انا وابنك
حازم. بجد
بريا. اه يلا قبل ما اغير رئي

 

حازم. لا لا وراح قعد جنبها وراح يأكل
وشويه ومامت حازم طلعت
حازم. اهلا ي امي جبتي الكيك
بريا. اهلا ي حماتي ي ماما
مامت حازم. اهلا ي بنتي جبت الكيك اهو
بريا. تسلمي ي حماتي ي ماما وراحت حطت ايديها علي بطنها وقالت قول لتيته شكرا
مامت حازم. هههههههه انا نزله ي حازم ربنا يصبرك ي ابني
حازم. منك لله ي ملك الكلب انتي السبب عايزه ابقا عمتو
مامت حازم. هههههههههه
وبريا دلوقتي بقت في الشهر 8
والساعه 2 باليل
بريا. زوما
حازم. قلب زوما
بريا. هو انا بقت شبه البطيخه
حازم. احم لا مين قال كده ده انتي قمر
بريا. انت كداب وقعدت تعيط اهي اهي انا بقيت شبه البطيخه ده كله منك أنت وابنك
حازم. اخخخخ ي رب صبرني كلها شهر ونخلص من الهرمونات دي
حازم. تعالي ي حبيبتي نامي في حضني واخد بريا في حضنه
بريا. يعني أنا مش بطيخه
حازم. لا انا البطيخ غمضي عيونك ويلا نامي
بريا. غمضت عيونها وشويه
بريا. زوما زوما انت نمت
حازم. اه دي ليله باينه من اولها
بريا. غنيلي
حازم. نعم ي اختي
بريا. غنيلي علشان انام انا والبيبي

 

حازم. بريا ابوس دماغك نامي انا عندي شغل الصبح
بريا. طيب بوس
حازم. باس راسها وقالها نامي ي قلب زوما
بريا. غمضت عيونها وشويه زوما
حازم. نعم في اي تاني
بريا. قوم شغل الكرتون
حازم. حاضر الصبح
بريا. طيب وشويه زوما
حازم. ربنا ياخد زوما
بريا. بعد الشر عنك ي زومتي
حازم. طيب نامي ي قلبي والصبح هعمل كل اللي انت عايزه
وراح اخدها في حضنه وباسها وغموض عيونها وقالها نامي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى