رواية مراتي مجنناني الفصل السادس والأربعون 46 بقلم شهد أحمد
رواية مراتي مجنناني البارت السادس والأربعون
رواية مراتي مجنناني الجزء السادس والأربعون
رواية مراتي مجنناني الحلقة السادسة والأربعون
تاني يوم بريا قامت جهزت اكل ل ملك علشان تاخده معاها المستشفى وخالصت وراحت اوضه الاطفال
تشوف أيان وكيان وأكلتهم ولبستهم وجهزتهم
وراحت تصحي عمر
بريا. عمر عمر يلا اصحي علشان نروح عند ماما
عمر. قام بريا غيرت ليه هدومه وقالت خليك قاعد هروح اصحي خالك ونفطر ونمشي
عمر. حاضر
بريا. راحت تصحي حازم
بريا. زوما حبيبي يلا قوم
حازم. راح شدها في حضنه وقالها خمس دقائق بس
بريا. زوما بقا يلا علشان نروح ل ملك
حازم. حاضر باسها وقام يجهز نفسه
بريا. راحت حطت الفطار وراحت تشوف حازم
بريا. زوما اي لسه ما جهزت
حازم. راح شدها وحضنها من ظهرها وقالها جهزت ي نبض زوما
بريا. ياااه ي زومتي بقالي كتير ما سمعتها منك
حازم. امم بقا كده لا اخص عليا اخص
بريا. ههههه اه اخص عليك
حازم. ههههه طيب يلا نروح نفطر وشالها وطلعوا علشان يأكلوا
وهما قاعدين بريا نادت عمر
بريا. ي عمر
عمر جاه وقال نعم
بريا. اقعد افطر علشان نمشي
عمر. حاضر وقعدوا يأكلوا.
بريا. زوما روح شوف الولاد وانا هدخل اجهز واه انا عملت اكل ناخدوه معانا ل مامتك وملك
حازم. ربنا يخليكي ليا ي نبضي
بريا. ويخليك ي حبيبي ليا .
بريا. راحت جهزت نفسها ولبست بلوزه لونها ابيض وجيب لونها اخضر ولبست طقم الالماظ ورفعت شعرها ديل حصان وكانت طالعه حلوه.
وراحت عند حازم والولاد
بريا. حبيبي خالصت
حازم. كل مره بتبقي احلا ي نبضي وباس اديها
بريا. حبيبي يلا روح شيل شنطه الاكل وخد عمر واستناني تحت هجيب الولاد وهنزل
حازم. حاضر
حازم. نزل ب عمر وشنطه الاكل وركب عمر وراء وكان مستني بريا
بريا. نزلت بالولاد اخد منها الولاد وهيا ركبت ورجعت اخدت الولاد منه وهو ركب وشويه ووصلوا المستشفي
في المستشفى عند ملك وفهد
بريا. عامله ايه ي ملك دلوقتي
ملك. كويسه الحمد لله
عمر. مامي مامي
ملك. حبيب مامي عذبت بريا ولا عملت اي
بريا. لا مش عذبني ولا حاجه يلا قومي كولي انا جهزت ليكم اكل
مامت حازم. تسلمي ي بنتي واخدت الاكل وقعدوا يأكلوا مع بعض
وفجاه ليان عيطت وملك كانت بتاكل
بريا. كملي اكلك وانا هشوفها
ملك. بجد تسلمي ي بريا تعبتك معايا
حازم. فهد الدكتور قال هتخرج امته
فهد. انهارده هتخرج وهنروح بتنا
حازم. تمام
عند ريان و زويا
زويا. رياااان عايزه اروح الحديقه المائيه
ريان. حاضر ي زويا روحي اجهزي
زويا. جهزت ولبست بلوزه بيضه وبنطلون اسود ورفعت شعرها ديل حصان وكانت حطه مكياج خفيف وراحت ل ريان
ريان. يلا قدامي واخدها ونزلوا
و شويه و وصلوا الحديقه المائيه
زويا. ريان تعال نلعب اللعبه دي
اللعبه عباره عن زوحليقه عالي ويتزحلقوا ينزلوا في المايه
ريان. تعالي وخدها وراحوا يلعبوا ريان مسك ايديها و اتزحلقوا مع بعض زويا . هههههي ههههي
ريان. هههههه طفله
زويا. راحت رشت ريان مايه
ريان. راح يرش عليها وخالصوا اللعبه دي
واخدها وكان في حفله الوان موسيقي شغاله
ريان. مليء المسدس مايه بالالوان وراح رش علي زويا
زويا. اااعاا ريان بقا كده وراحت ملت المسدس مايه كانت هترش علي ريان بس ريان جري هيا جريت وراه ورشت عليه الالوان
كان فيه زي برميل كده في مايه بالالوان وراح شال زويا وراح حطها فيه
زويا. اااعاا ريان وراحت شدته وقع معاها في قلب البرميل وراحت رشت عليه وهو رش عليها وكانوا بيلعبوا وكان صوت الاغاني شغال راح مسكها وشدها عليه وفضلوا يرقصوا اسلوه في البرميل اللي فيه مايه بالالوان وكله اتلم عليهم وكانوا معاهم مسدسات مليانه مايه بالالوان ورشوا عليهم ريان راح شدها في حضنه
و طلعوا من البرميل وراحوا يرقصوا مع اللي كانوا بيرقصوا وكان بيلفها وشالها و زويا كانت مبسوطه اوي
زويا. ريااان انا مبسوطه ههههه
ريان. وانا كمان ي زويا ههههه حاسس انك رجعتيني طفل من اول وجديد
زويا. هههههه
عند فهد وملك
ملك. طلعت من المستشفى وروحت بيتها ومامت حازم راحت معاها علشان تاخد بالها من ملك وعمر
حازم اخد بريا و روحوا بيتهم
بريا. غيرت هدومها و نيمت الولاد و راحت عند حازم
حازم. امم هتنامي ولا تقعد شويه
بريا. لا تعال نتفرج على فيلم رعب
حازم. اوكي وخدها وقعدوا علي الكنبه وشغل الشاشه فيلم رعب وكان واخد بريا في حضنه وكانوا قاعدين يتفرجوا
وكل ما ياجي دم ومشهد بيخوف بريا ااااعا وراحت تخبئ وشها في حضن حازم
حازم. كان بيضحك عليها ههههههههه أما انتي بتخافي ليه بتتفرجي هههه
بريا. امممم زوما انا بخاف بس بحب اتفرج بعدين انت معايا
وفجاه النور قطع وهما قاعدين
بريا. اااااعا حازم النور قطع ليه
حازم. ههههه اهدي انا معاكي
بريا. حازم أنا خايفه متسبنيش وراحت مسكت في حازم
حازم. اهدي انا معاكي تعالي نشوف الولاد
بريا. طيب وكانت متشعلقه في رقبته
حازم . راح شالها ودخل بيها اوضه الاطفال وشوفوا أيان وكيان ولقيهم نايمين
حازم. تعالي ننام هنا والنور شويه وجاي
بريا. طيب بريا قربت من حازم وكانت ماسكه في حضنه
وقالت انا خايفه اوي ي زوما
حازم. متخفيش انتي في حضني غمضي عيونك ونامي وانا معاكي اهو
بريا. طيب ونامت وهيا ماسكه فيه جامد وكأنه هيهرب منها
حازم. كان نايم جنبها و وخدها في حضنه وكان بيلعب في شعرها .
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)