رواية مراتي مجنناني الفصل السابع والعشرون 27 بقلم شهد أحمد
رواية مراتي مجنناني البارت السابع والعشرون
رواية مراتي مجنناني الجزء السابع والعشرون
رواية مراتي مجنناني الحلقة السابعة والعشرون
حازم. صحي لقي بريا لسه نايمه
مرضيش يصحيها علشان منمتش
وقال دي مجنونه لو صحيت هتعمل مشاكل وجننان وانا مش ناقص
وراح حضر الفطار لبريا وحطه جنبيها وراح يجهز نفسه علشان يمشي يروح الشركه قبل ما تصحي
حازم. في نفسه دي لو صحيت ومش لقتني هتأكلني اعمل اي دلوقتي امشي ولا اصحيها
واخيرا حازم قرر أنه يمشي من غير ما يصحي بريا
وعلي الساعه 1 بريا صحيت اي ده انا نمت كل ده وفين حازم
بريا. زوما ي حااااازم انت فين بس حازم طبعا مردش علشان مش موجود بصت جنبها لقت الفطار
بريا. حازم شكله مشي اهي اهي ماشي ي حازم الكلب لما تاجي لعضك عضه كبير اااعا
وراحت ترن علي حازم
حازم في نفسه ي لهوي دي بريا ارد ولا مردش
وفضل علي الحاله دي
بريا. ماشي ي حازم تلاقي خايف يرد صبرك عليا
واخيرا حازم قرر أنه يرد
حازم. الو بريو نبضي عامله ايه
بريا. دلوقتي بريا نبضي برن عليك بقالي ساعه مش بترد لي فقدت حاسه السمع
حازم. احم مسمعتش التليفون
بريا. مصحتنيش ليه قبل ما تمشي
حازم. ما هو ما هو
بريا. انت لسه هتقعد تقول ما هو ما تقول وتخلصني
حازم. ما انا هقول اهو اصل انتي نمتي متأخر واكيد انتي والبيبي كنتوا هتنزعجوا لو صحيتكم
بريا. لا والله
حازم. اه والله فطرتي
بريا. لا
حازم. لي أنا حطيت الفطار جنبك
بريا. ما انا صحيت ما لقيتكش وقعدت انادي عليك مردتش عصبتني
حازم. لنفسه طيب كويس اني مشيت وألا كانت أكلتني يعيني عليك ي زوما
حازم. لا اهدي الف سلامه من العصبيه روحي كولي واتغذي علشان البيبي
بريا. انا كنت عايزه اعضك
حازم. ههههه كويس اني مشيت
بريا. بتقول حاجه
حازم. لا بقول لما اجي حاضر
بريا. اوكي يلا باي
حازم. باي
دخل ريان علي حازم
ريان. اي ي صحبي عامل ايه
حازم. عامل مش كويس اهي اهي
ريان. اي ده انتي بتعيط ي بيبي مالك
حازم. مراتي
ريان. مالها بريا
حازم. مجنناني ومش بتخليني انام وبتعضني وتقولي مش انا ده البيبي
ريان . هههههههه كل ده قلب اخوك والله كويس اني متجوزتش
حازم. معاك حق ي صحبي ده انا متبهدل علي الاخر وخائف اروح
ريان. لي
حازم. اصل مشيت من غير ما اصحيها وقالت لما تاجي هعضك
ريان. ههههههههه تعال بات عندي
حازم. لا مش هينفع
ريان. لي
حازم. لو روحت معاك ممكن تفتكر اني بخونها ووقتها هتبلعني مش هتاكلني
ريان. هههههههههه انت حالتك صعبه جدا علي الاخر اي اللي عاملته في نفسك ده بس ي بيبي
حازم. كل ده من اختي ملك الكلب كل شويه تقولي عايزه ابقي عمتو ي حازم عايزه ابقا عمتو ي زفت
ريان. هههههههههه رايح تسمع كلام ملاك اشرب
حازم. منها الله
وفجاه ملك رنت علي حازم
ملك. اهلا ي حازم عامل اي وبريا
حازم. عامل زفت ده كله منك انتي السبب عايزه ابقي عمتو واهي جات على دماغي
ملك. لي بس كده بريا عملت حاجه
حازم. قولي حاجات مش حاجه دي مش بتخليني انام وبتعضني وتقولي مش انا ده البيبي
ملك. احم هههههههههههه طيب بقولك ي حازم
حازم. قولي ي اختي
ملك. انا حااامل
حازم. هههههههه ده بجد
ملك. اه والله
حازم. الف مبروك والله يعين فهد عليكي
ملك. الله يبارك فيك عقبال ما تجيب تاني
حازم. لا حرمت يلا امشي من هنا باي
ملك. هههههه باي
ريان. ههههه اهدي ي صحبي
حازم. اضحك انت اضحك انا هروح اروح لمراتي لحسن تبلعني اهي اهي ادعيلي
ريان. هههههههه في حفظ الله لو عوزت مساعده مترنش عليا هههه
حازم. واطي يلا باي
ريان . باي
شويه وحازم وصل البيت
بريا. اهلا شرفت كنت فين ده كله ومتاخر ليه
حازم. احم اهدي هقولك
بريا. قول سمعني اطربني
حازم. ملك هيا اللي اخرتني
بريا. لي
حازم. اصل رنت عليا وقالت انها حامل
بريا. وواو ده بجد ملك حامل
حازم. اه بجد
بريا. راحت قربت من حازم بس حازم كان خايف كان مفكر أنها هتعوضه
بس بريا راحت عنده وحطت ايديها حولين رقبته وقالت زوما
حازم. قلب زوما
بريا. انا عايزه ابقا حامل زي ملك
حازم. واقف بيستوعب هيا قالت اي
وفاق لنفسه وحط أيده علي بطنها وقال امال اي ده
بريا. ده البيبي
حازم. طيب اهو شاطره يبقا عايزه حامل ازاي مش فاهم
بريا. عايزه تاني ي قلبي
حازم. احم بوصي هو هو بصي
بريا. اي ما تقول وتخلصني
حازم. ما هو يعني مفيش تاني بح شطبنا
بريا. وده لي بقا
حازم. بصي لما تولدي وتجيبي البيبي هقولك
بريا. اوكي
حازم. انت مش ناسي حاجه
حازم. لا هكون ناسي اي
بريا. اني هعضك
حازم. بريو حبيبه قلبي انا جاي تعبان سماح المرادي
بريا. طيب المره دي بس ولو اتحركت من غير ما تقولي هأكلك مش هعضك فاهم
حازم. طبعا ي نبضي فاهم
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)