رواية مراتي مجنناني الفصل السابع والأربعون 47 بقلم شهد أحمد
رواية مراتي مجنناني البارت السابع والأربعون
رواية مراتي مجنناني الجزء السابع والأربعون
رواية مراتي مجنناني الحلقة السابعة والأربعون
في يوم حازم كان نايم ولقي حد بيضربه علي وشه ويقول
بابا بابا ويخبط علي وحشه
حازم. بريا بس بقا بتعملي اي هنرجع تاني للمقالب
كيان. بابا بابا
حازم. صحي من نوم لقي كيان اللي عليه وبتضربه علي وشه شالها قالها قلب بابا ي ناس بس شكلك هتطلعي زي بريا بتاع مقالب وحركات وانا مصدقت بريا عقلت بس طالعه زيها هههههههه
بريا. دخلت عليهم وقالت بتعملوا اي و بتقولها اي
حازم. بقولها أنها قلب بابا
بريا. اه ي خاين بتقول انها قلبك طيب وانا اهي اهي
حازم. هههههههه خاين اي دي بنتنا
بريا. اااخ بنتي خطافه رجاله وهتخطف جوزي مني اهي اهي
حازم. هههههههههه لا مش قادر ههههه
فجاه دخل أيان وقال ماما ماما
بريا. قلب امك ي ولا تعال بحضني
أيان راح عند بريا وحضنها
حازم. اي ده اي ده ابعد يلا عن مراتي
بريا. لا مش هيبعد واخدته في حضنها
حازم. بقا كده وراح اخد كيان في حضنه
بريا. سابت أيان وراحت عند حازم شالت كيان من حضنه وراحت حضنته وقالت ل كيان بت ده جوزي اوعا تقربي منه هقتلك
حازم. ههههههه يسلملي الغيران
بريا. امممم زوما يعني انت مش كنت غيران و أيان بحضني
حازم. راح حط ايده في شعره و قالها الصراحه غيران هههههه
بريا. احنا اول زوجين يغيروا علي بعض من و أولادهم
هههههههه
حازم. معاكي حق هههههههه
عند ريان و زويا
رجعوا من اسكندريه وكانوا مبسوطين
و زويا بقت حامل والف مبروك ل ريان هههههههه
زويا. كانت قاعده في الصالون و ريان كان نايم
زويا. رياااااان
ريان. صحي وقال اهي اهي وانا كان مالي ومال ده كله ده انا مش بحرم ما انا شوفت قدامي حازم و فهد وقولت مش هجيب ولاد ولقي زويا بتنادي عليه تاني
زويا. ريان
ريان. طلع عندها وقال نعم
زويا. ساعه بنادي ساعه
ريان. معلش حقك عليا عايزه اي
زويا. اممم تعاله اقعد جنبي
ريان. قعد جنبها وقال نعم
زويا. رينو انا عايزه بطيخ
ريان. بطيخ ؟ مفيش بطيخ
زويا. يرضيك يعني البيبي يطلع شبه البطيخه
ريان. لا طبعا ميرضنيش حاضر هجيب البطيخ
بقولك أي
زويا. قول ي حبيبى
ريان. البسي اخدك تقعدي مع بريا لحد ما ارجع من الشغل وجبلك البطيخ اي رئيك
زويا. اشطاات وحركات موافقه هههههه
ريان. ههه ماشي يلا روحي اجهزي
ريان رن علي حازم
ريان. الو
حازم. الو
ريان. بقولك أي ي صحبي
حازم. قول ي اخويا
ريان. انا هجيب زويا تقعد مع بريا لحد ما نخلص شغل
حازم. اوكي باي
ريان. باي
حازم . بريو
بريا. اي ي زوما
حازم. ريان هيجيب زويا تقعد معاكي عقبال ما ريان يخلص شغل وياجي ياخدها
بريا. اوكي ي بيبي هههه
حازم. ههه بقولك أي ما نقعد مع بعض وبلاها شغل وغمزلها
بريا. ههههه امشي يلا علي شغلك وبعدين انت قولت زويا جايه يعني مينفعش ي حبي
حازم. اممم لما ارجعلك ي جميل وغمزلها
بريا. يلا قدامي روح اجهز
حازم. اوكي
زويا جهزت ولبست فستان لونه كاشمير وحطت مكياج خفيف ولبست طقم الماظ
ريان. زويتي خالصتي
زويا. اه
ريان. اي الجمال ده ي قلب ريان
زويا. حبيبي تسلملي يلا نمشي
ريان. اخد زويا وفي طريقه عند حازم
وشويه ووصلوا
حازم. اهلا ي صحبي اتفضل ازيك ي زويا
زويا. الحمد لله اومال بريا فين
حازم. جواه في اوضه الاطفال ادخلي
زويا. دخلت عندها ازيك ي بريا
بريا. زويا حببتي عامله ايه اخبارك
زويا. الحمد لله بس الحمل تعبني
بريا. اه أن شاء الله خير وتقومي بالسلامه
زويا. إن شاء الله
بريا. اقعدي مع الولاد هشوف حازم وجايه
زويا. اوكي
بريا. طلعت وسلمت علي ريان
بريا. ازيك ي ريان
ريان. الحمد لله خلي بالك من زويا ي بريا
بريا. لا تقلق ي ريان
حازم. خلي بالك من نفسك ي بريو ومتحضنيش الولا أيان
بريا. هههه شايف صحبك ي ريان بيغير عليا من ابنه
ريان. هههههه يلا قدامي ي حازم
ريان. اخد حازم وراحوا الشركة
و شويه و وصلوا
حازم. ريان انا عندي اجتماع مع أدم باشا
ريان. اوكي بس في اجتماع مع انسه بسمله دي هنعمل ايه
حازم. بصراحه انا واعد بريا أنه مش هشتغل مع حريم تاني و دي مجنونه معرفش ممكن تعمل اي
ريان. طيب و العمل انا زويا قالت لا بردوا وكمان حامل معرفش هتتصرف ازاي طيب والعمل
حازم. مش عارف والله ي صحبي هروح الاجتماع ده وهخلص ونقعد مع بعض نشوف حل
ريان. تمام
حازم. راح الاجتماع و
ريان راح مكتبه وكان عنده صفقات بيرجعها و توقيع اوراق
وشويه و حازم خالص الاجتماع واخد الصفقه وراح ل ريان
حازم. فكر معايا هنعمل ايه ي ريان مش عايز اخسر الشغل وفي نفس الوقت مش عايز اخسر مراتي و ولادي
ريان. انا بقول نخلي حد بنثق فيه إنه هو يعمل الصفقات دي
حازم. حل حلو بس مين
ريان. اااه ممكن اسامه هو اللي يعمل الاجتماعات دي
حازم. تمام كده اتحل الموضوع خلي السكرتيره تبعت ل اسامه أنه احنا عايزينه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)