روايات

رواية مراتي مجنناني الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني البارت الرابع والعشرون

رواية مراتي مجنناني الجزء الرابع والعشرون

رواية مراتي مجنناني
رواية مراتي مجنناني

رواية مراتي مجنناني الحلقة الرابعة والعشرون

شويه وحازم جاءه من شغله
حازم. بريو قلب زوما
بريا. حبيبي تعاله
حازم. دخل عند بريا ولقي أمه واخته وعمر
سلم عليهم وراح عند بريا
حازم. راح حضنها وقالها عامله اي ي نبضي والبيبي عامل ايه
بريا. كويسين ي زوما
حازم. اكلتي ولا لا
بريا. لا شربت عصير بس
حازم. ليه ما أكلتيش
بريا. مستنياك ي حبي

 

حازم. لا انت تأكلي وتتغذي كويس علشان البيبي
بريا. حاضر
عمر. خالو خالو تعال العب معايا بريا مش راضيه تلعب معايا
حازم. حاضر ي عمر وبعدين بريا مينفعش تلعب معاك
عمر. لي ي خالو
حازم. علشان هتجيب بيبي لما يكبر يلعب معاك
عمر. ههههههي بيبي يلعب معي هههههي
حازم. هههههه
ملك. تعال ي عمر خالي بريا ترتاح شويه
وبريا وحازم كانوا لوحدهم
بريا. تعرف ي زوما مامتك طيبه اوي
حازم. واخيرا بس عملت اي معاكي خالكي تغيري رئيك كنتي بتقولي أنها بومه
بريا. حاسيت انهارده أنها امي بجد خالتني انام على رجلها وكمان عملت عصير وقالت اطمني انا جنبك
حازم. اي ده انتي نمتي في حضنها
بريا. اه واي يعني

 

حازم. بت انتي متنميش في حضن حد غيري
بريا. ههههههههه بتغير ي زوما من مامتك
حازم. ههههه شوف مين بيتكلم ده انتي خاليتي عائلتي متحضنيش وضد اللمس
بريا. هههههههههه بغير عليك ي زومتي
حازم. قلب زوما متحضنيش حد غيري وإلا انا كمان هحضنهم
بريا. شدته عليها وقالت ولا تحضن مين ده انا اجيب كرشك نصين انت نسيت ولا اي ههههه
حازم. عنيفه انتي اوي ي قلب زوما منستش دي حاجه تتنسي ده انتي علمتي عليه وده كله بسبب حضن اللي انتي دلوقتي متقدريش تبعدي عن حضني
بريا. خلاص نتفق اتفاق
حازم. قولي
بريا. ولا انت تحضن حد غيري ولا انا احضن حد غيرك موافق
حازم. ده انا موافق جدا
بريا . قلبي ي ولا
حازم. قلب الولا يلا علشان تأكلي
استنيني هروح اجيب اكل واجي مش هتاخر
بريا. اوكي
حازم . راح يجيب الاكل وشويه وجاه
الاكل كان عباره عن فراخ بروست وكاتشب و عصير مانجا
بريا قعدت اكلت هيا وحازم
بريا. كفايه ي زوما بقا انت هتخليني شبه البطيخه
حازم. هههههه ده علشان البيبي
بريا. هو لازم اكون شبه البطيخه علشان يعجبك انت والبيبي
حازم. هههههههه هتبقي احلا بطيخه
بريا. امممممم ظريف
حازم. عارف

 

بريا. غليظ
حازم. انا غليظ وراح شالها قعدها علي رجله وشربها العصير وقعدت يزغزغها ويقول انا غليظ
بريا. هههههههه كفايه ي زوما لا انت مش غليظ
حازم. اومال مين الغليظ
بريا. هههههههه انت
حازم. هههه تاني
بريا. لا لا خلاص انا الغليظه
حازم. ههههههههه لا انت مش غليظه انت نبض زوما
بريا. قلبي ي ولا ي زوما
انا عايزه أخرج
حازم. حاضر باليل نخرج مع بعض
بريا. اوكي
عند مامت حازم
تعرفي ي ملك بريا طلعت طيبه جدا هيا عنيده ومجنونه شويه بس طيبه حسيت انهارده أنها بنتي
ملك. هيا طيبه فعلا وبتموت في ابنك ده عايزه زوما صغير
مامت حازم. هههههههههه معاكي حق
وشويه والجرس رن
ملك. هروح افتح
وراحت فتحت لقيت فهد اهلا ي فهودي

 

 

 

فهد. اهلا ي ملوكه
ملك. تعال ادخل ودخل معاها وسلم علي مامت ملك
مامت حازم. ازيك ي ابني
فهد . الحمد لله انتي عامله ايه
مامت حازم. بخير واحت تجيب عصير وكيك الشكولاته
وقدمته لفهد
وقالت لو بريا هنا كانت قالت علي الكيك هههههههه
ملك. لي
مامت حازم. اصل كل شويه فين كيك الشكولاته فين الكيك هههههههه
ملك. اه هههههههه حامل بقا
فهد. الف مبروك حازم هيبقا اب هو فين
مامت حازم. . الله يبارك فيك حازم مع بريا فوق
عقبال انت وملك لما تجيبوا اخ او اخت لعمر
فهد بص لملك وقال إن شاء الله
فهد رن علي حازم
حازم. استني نشوف مين بص في التليفون لقي فهد
حازم. الو اهلا ي فهد
فهد. اهلا ي حازم الف مبروك علي البيبي

 

حازم. اللي يبارك فيك اومال انت فين كده
فهد . انا عندكم تحت
حازم. طيب استني انا نزلك اهو
فهد. اوكي باي
حازم. باي
بريا. انت هتنزل وتسبني
حازم. مقدرش اسيبك ي نبض حازم يلا احهزي وننزل مع بعض
بريا جهزت وحازم شالها
بريا. زوما سبني انا هنزل
حازم. لا وراح نزل وملك فتحت
ملك. اوبا اي الدلع ده
مامت حازم. اصلها حامل بقا هههههههه
ملك. اه ههههه فهودي شلني انا كمان
فهد. قلب فهودك حاضر ولما نكون لوحدنا هههههه
ملك. طيب
بريا. زوما الكيك هههه
حازم. هههههه مش عارف اي حكايتك مع الكيك
مامت حازم. هههههههه لسه بقول لملك لو بريا هنا كانت قالت علي الكيك

 

ملك. اه ههههه
فهد. شكل البيبي طالع بيحب الكيك ههههه
حازم. ههههه بريو والبيبي يطلبوا بس وانا هجيب
بريا. قلبي ي زوما
فهد. طيب احنا قاعدين ولا نستأذن احنا هههههه
ملك. هههههه لا اتعود علي كده احنا اتعودنا ههه
مامت حازم. ههههه معاكي حق ي بنتي خد راحت ي حازم انت وبريا
حازم. من غير ما تقولي ي امي هههههه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى