رواية مراتي مجنناني الفصل الثاني 2 بقلم شهد أحمد
رواية مراتي مجنناني البارت الثاني
رواية مراتي مجنناني الجزء الثاني
رواية مراتي مجنناني الحلقة الثانية
بعد ما حازم فضل يلعب في شعر بريا نام
وبعدها بشويه صحيت بريا من النوم لقت نفسها نايمه علي صدر حازم وحازم نايم وايده علي شعرها قامت بسرعه
بريا . بصوت عالي حاااااااازم قوم ي متحرش قوم
حازم . قام مخضوض وقال في اي في اي
بريا . انا اي اللي نايمني علي صدرك وانت ايدك علي شعري بتعمل ايه
حازم . ي شيخه خضتيني انا قولت الشقه بتولع وبعدين انتي اللي نمتي عاليا
بريا . مين انا
حازم . اه اخخخخخخ
بريا . مالك فيك اي
حازم . الجرح الجرح بيوجعني اوي
بريا. لما لقيته كده قعدت تعيط
حازم . بتعيطي ليه دلوقتي
بريا. علشان انت السبب
حازم . وانا عملت اي بس ده انا موجوع
بريا . لو مكنتش قربت مني مكنتش اتعورت واتوجعت كده
حازم. انتي خايفه عاليا
بريا . اه مش جوزي ولو مت هبقا ارمله
حازم . اخخخخخخ كل اللي همك انك هتبقي ارمله
روحي ي شيخه منك لله
بريا . راحت ضربته علي الجرح بدون قصد
حازم . اخخخخخخ انا هموت بسببك انا حبيتك لي واشمعنا انتي
بريا . القدر والنصيب ي اخويا
حازم. نصيب اسود هاتي الدواء هموت اخخخخ
بريا . طيب قائمه اهو وراحت تجيب الدوا وعطيته لحازم
وبعدين قالت ليه اومال امك ألبومه فين اقصد حماتي
حازم . نزلت شقتها وبعدين اي بومه دي بطلي طوله لسان بقا انا مش عارف انتوا ضرارير ولا اي
بريا. اه ي خويا دي جايه تقرب منك وقال اي عايزه تعملك كمادات
حازم . طيب ما تعمل ما انا ابنها
بريا. ولا
حازم . نعم
بريا . شدته وقالت محدش يقرب منك غيري فاهم
حازم . اوعا احنا بنغير ولا اي طيب ما تجيبي بوسه أو حضن اي حاجه
بريا. شكلك كده عايز طعنه في جمبك التاني
حازم . لا وعلي اي الطيب احسن
وشويه ولقيوا الجرس بيرن
بريا راحت تفتح ولقت مامت حازم
اهلا ي بومه اقصد ي حماتي
مامت حازم. اهلا ي اختي وسعي كده ادخل اشوف ابني
بريا . تدخلي فين انتي عايزه تدخلي علي جوزي قوضه النوم
مامت حازم. واي يعني ماهو ابني
بريا. بصي ي حماتي انتي أمه اه بس انا مراته انا بس اللي ادخل الاوضه انما انتي لا أصل بغير عليه
استني هدخل هخليه يطلع يشوفك
بريا . من بره بتنادي حازم ي زوما ي زوما مامتك عايزه تشوفك ي حبيبي ودخلت عنده
حازم. ماما طيب ومدخلتش ليه
بريا . ولا تدخل فين
حازم . هنا انا مش قادر اقوم
بريا . انتي عايزني ادخل وحده غيري اوضه نومي
حازم. بريا دي امي مش ضرتك
بريا. قربت من حازم وقالت ولو ي زوما انا بغير عليك وبعدين محدش يدخل اوضتنا غيرنا ولا اي ي حبيبي
حازم. كان في عالم تاني لانه بريا سيطرت عليا صح ي قلب زوما
بريا. شاطر ي روحي
مامت حازم. من بره اي ي ابني هستنه كتير
حازم . انا جاي اهو ي امي
مامت حازم . ربنا علي المفتري
بريا . شايف امك ألبومه بتقول اي
حازم . معلش حقك عليا وبعدين بطلي تقولي كده انا مش عارف حاسس اني متجوز اتنين مش وحده وانتي اصلا بعشره
بريا بتقول حاجه ي زوما
حازم. قلب زوما يلا نطلع
وطلعوا وأمه شافته ولسه هتقرب منه وتحضنه
بريا . اقفي عندك ي حماتي
مامت حازم . في اي ي بت
بريا . انتي عايزه تتمحرشي بجوزي
مامت حازم . نعم ي اختي ده ابني
بريا . بس ده جوزي
حازم . انا تعبت اخخخخخ هتشلوني افهموا بقا انتي مراتي وهيا امي سامعين انتوا الاتنين
بريا . زوما بعد الشر عنك من الشلل ي روحي
مامت حازم . انا اللي هيجيلي شللل منكم انا نزله شقتي
بريا . خودي الباب في ايدك اصل هوصل زوما للسرير أصله تعبان ي موزه
مامت حازم . اشبعي ي اختي ب زوما بتاعك
حازم . امي اقعد استني بس رايحه فين
مامت حازم . رايحه في داهيه خليك انت مع الهانم
بريا . ما تسبها ي زومتي
حازم . اخخخ انتي هتجننيني وهتشليني وهتموتيني
بريا . هههههههه انا هعمل كل ده
حازم. واكتر كمان ي روحي
دخليني عايز انام تعبان
بريا . طيب تعاله ودخلته علشان يرتاح
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)