روايات

رواية مراتي مجنناني الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني البارت الثاني والعشرون

رواية مراتي مجنناني الجزء الثاني والعشرون

رواية مراتي مجنناني
رواية مراتي مجنناني

رواية مراتي مجنناني الحلقة الثانية والعشرون

حازم. كان قاعد عمال يدور علي اي المفيد واي المضر للحامل وكان قاعد يفكر ازاي يهتم ببريا ويتعامل معاها في فتره الحمل وكمان يدوروا علي اسماء اطفال ولاد وبنات علشان البيبي
شويه. وبريا صحيت
بريا. زوما
حازم. اي ي قلب زوما تعبانه حاسه بحاجه اوديكي للدكتور
بريا. حبيبي اهدا انا كويسه انا بس جعانه وبعدين أنت قاعد بتعمل ايه
حازم. ولا حاجه مش بعمل حاجه
حازم مرضيش يقول لبريا علي اللي كان بيعمله
حازم. نبضي تحبي تأكلي اي
بريا. امممممم عايزه بيتزا بالفراخ وكمان ببسي
حازم. حاضر هجيب البيتزا بس الببسي لا مضر علشان البيبي اي رئيك اجيب عصير
بريا. اممم اوكي بس عصير فراوله
حازم. حاضر بس كده اميرتي تأمر
حازم. راح يجيب الاكل

 

بريا. راحت فتحت التابلت اللي حازم كان ماسكه وفتحته لقت حازم كان بيشوف اي المضر واي المفيد للحامل
بريا. ي حبيبي ي زوما
وشويه وحازم جاب الاكل والعصير
حازم. بريو يلا انا جبت الاكل
بريا. زوما حبيبي يلا نأكل وقعدوا يأكلوا مع بعض
وحازم كان بياكلها
بريا. زوما كفايه
حازم. لا انتي دلوقتي مش بتاكلي لوحدك في بيبي
بريا. حطت ايديها علي بطنها وقالت اه معاك حق وراحت اخدت ايد حازم وحطتها علي بطنها وقالت زوما
حازم. قلب زوما
بريا. انت هتكون احسن اب بالعالم كله
حازم. ي رب حاسس اني عايز اجيب الكون كله لابني
بريا. راحت حضنت حازم وقالت بحبك ي قلبي
حازم. وانا بعشقك
بريا. الا قولي ماما اكلت
حازم. اه جبت ليها بيتزا معانا
عجبني أوي علاقتكم ببعض احسن من الاول

 

بريا. لاجل عيونك ي حبيب عيوني
حازم. هههه بقيتي تقولي شعر الايام دي
بريا. ههههه حاجه بسيطه ي حبي
حازم. ماشي ي شقيه
بريا. زوما انت مش عندك شغل
حازم. واخد اجازه انهارده
بريا. زوما انت كنت اجازه بقالك يومين روح علشان شغلك ميطعتلش
حازم. مقدرش اسيبك ي نبض حازم
بريا. انا مش لوحدي معايا مامتك
وهما بيتكلموا فجاه تليفون حازم رن من اسامه
اسامه الو
حازم. الو
اسامه . حازم باشا في اجتماع وكمان توقيع حضرتك
حازم. اوكي جاي بكره
اسامه. اوكي باي
حازم. باي
بريا. شوفت ي حبي عندك شغل اهو

 

حازم. أخدها في حضنه وقالها حاضر هروح بكره بس مش هعوق وهخلص علي السريع
بريا. اوكي زوما انا عرفت انت كنت بتعمل اي علي التابلت
حازم. احم عرفتي اي
بريا. انك مهتم بيا وبصحتي انا وابننا وبدور اي المفيد واي المضر
حازم. اه انا معنديش اغلا منك انتي وابني
بريا. تسلملي ي زوما
وشويه ولقيوا الجرس بيرن
حازم خاليكي هروح افتح واجي
بريا. اوكي
حازم راح فتح ولقي أمه
حازم. اهلا ي امي
مامت حازم. اهلا ي ابني بريا فين
حازم. بريا في الاوضه تعالي
مامت حازم. دخلت عند بريا
مامت حازم. ازيك ي بنتي عامله ايه
بريا. الحمد لله كويسه تسلمي ي حماتي ي ماما
مامت حازم. ديما ي بنتي
بريا. تسلمي ي ماما بقولك أي
مامت حازم. قولي

 

بريا. فين الكيكه بالشكولاته ههههه
مامت حازم. وحازم . اي حكايتك مع الكيكه بالشكولاته ههههه
بريا. مش عارفه حابه اكل منها
مامت حازم . حاضر هنعمل منها على طول
بريا. تسلمي ي حماتي معلش هتعبك معايا
مامت حازم. لا انتي لسه وخده بالك انتي تعباني علي طول
بريا. شايف امك ي حازم امممم انا زعلت
مامت حازم. هههههههه ربنا يعينك ي ابني هيبقا عندك طفلين
حازم. هههههههههه
مامت حازم. انا بهزر معاكي ي مرات ابني ههههه
حازم. احنا رجعنا لحماتي ومرات ابني ربنا يستر ههههه
مامت حازم. وبريا ضحكوا ههههههههههه
بريا. لا تخاف ي زومتي هههههههه احنا تمام
مامت حازم. اه احنا تمام لا تشغل بالك هههههه
حازم. لا انا كده قلقت بصراحه هيبقا عندي 3 اطفال مش طفلين هههه
بريا. هههههه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى