روايات

رواية مراتي مجنناني الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني البارت الثامن والعشرون

رواية مراتي مجنناني الجزء الثامن والعشرون

رواية مراتي مجنناني
رواية مراتي مجنناني

رواية مراتي مجنناني الحلقة الثامنة والعشرون

تاني يوم
حازم صحي لقي بريا قاعده وطافيه النور وحوليها شموع ماليه الاوضه وقعده مستربعه وحاطه اديها علي رجليها وطبعا ليها ظل علي الحيط وكانت مبهدله وشها مكياج باللون الاسود وكان شكلها يخوف
حازم. صحي اااااعا ااااعا عفريت عفريت الحقيني ي امي ي ماما ي بريا
بريا. هههههه في اي مالك
حازم. اي ده ده صوت بريا مراتي
بريا. ده انا ي زوما
حازم. انتي بتحضري أرواح ولا اي
بريا. لا بعمل استرخاء وانت عملت ازعاج ينفع كده
حازم. لا انا اسف استرخي استرخي
وقامت وراحت عنده وقالت زوما قرب وكان معاها شمعه
حازم. لي هتحرقيني ولا اي
بريا. اااعا قرب بس
حازم. بصراحه انا خايف منك قوي وراح يجري عنده أمه نزل تحت وخبط عليها ي امي افتحي بسرعه ي امي الحقيني
أمه فتحت في اي ي حازم مالك في اي
حازم. دخل عند أمه وشويه ولقي الباب بيخط
حازم. اوعي تفتحي
مامت حازم. لي ي ابني
بريا. افتحي ي حماتي ي ماما
ولسه حازم هيقول لا راحت أمه فتحت وقعدت تصرخ
اااااااعا ااااعا الحقني ي حازم عفريت اااعا
حازم. هههههههههه قولتلك بلاش تفتحي ولقي بريا جاي عليه راح جري يستخبه في أمه ااااعا الحقني ي امي
مامت حازم. انتي مين انتي عملتي اي في بريا انا كنت سامعه صوتها
حازم. امي ده بريا
مامت حازم. اي ده بريا اي اللي عامله في نفسك ده
بريا. حااااازم
حازم. امي قولها حازم مش هنا ومشيها انصرفي
بريا. اهي اهي
حازم. اهي اهي انا هعيط انا كمان منك لله ي ملك الكلب

 

وفجاه ملك دخلت عليهم اول ما شافت بريا اااعا اااعا وجريت عند حازم وقالت عفريت عفريت
ملك. مكنتش تعرف أنه دي بريا
حازم. راح رمي ملك علي بريا
وملك قعدت تصوت ااااعا ماما الحقيني
وفجاه فهد وعمر طالعين اول ما شافوا بريا
اااااعا بابا الحقني
فهد وانا اجيب مين يلحقني
حازم. هههههههههههههههههههههه مراتي مجنناني وهتجنن عائلتي هههههههههه
ي عيني عليك ي حازم فقدت عقلك
وفجاه ريان جاه
اول ما شاف بريا.
ريان. اااااااعا حازم الحقني ااااعا
حازم. هو انا هلحق مين ولا مين ي رب صبرني
ريان. انت بتحضر عفريت ولا اي ي حازم
وبريا راحت عند ريان ولسه هتكلم
ريان. ابعدي عني ارجوكي انا مش عايز اموت انا لسه عايز اعيش واتجوز اهي اهي متموتنيش
فهد . في اي ي حازم اي ده انتوا بتحضروا اروح اي ده

 

حازم. بااااااااااااس دي مراتي اهي اهي
كله. هههههههههههه بريا اي اللي انتي عامله في نفسك ده
حازم. راح عند ملك ومسكها من قفها وقالها كل ده منك ي ملك الكلب كل ده منك اااااعا ااااعا ي رب الصبر
كلهم. هههههه ربنا يعينك ي حازم
ريان. بقولك أي ي صحبي انا ماشي سلام مع نفسك انا حرمت ادخل بيتك تاني ههه
حازم. خود يلا ساعدني
ريان. انا اللي عايز مساعده روح سبني في حالي باي
حازم. باي اهي اهي
حازم. اخد بريا وطلع
بريا. حبيبتي تعالي معايا وراح عند الحمام وفضل يشيل المكياج والحاجات اللي في وش بريا
حازم. ابوس ايدك ورأسك متعمليش كده تاني
بريا. اهي اهي اهي
حازم. مالك بس

 

 

بريا. متكلمتيش انا مخصماك
حازم. شالها وراح وداها عند السرير وقالها خاليكي هجيب اكل واجي راح يجيب الاكل وجاه
حازم. يلا علشان تأكلي
بريا. سبني في حالي كله ده منك مش هاكل
عند مامت حازم.
ملك. ماما مش تباركيلي انا حامل
مامت حازم. هههههه الف مبروك ربنا يعينك ي فهد
فهد. لو شفت بريا بدري شويه كنت غيرت رئي وكان كفايه عمر
ملك. بصوت عالي فهد
فهد . احم نعم
ملك. انا زعلت منك
مامت حازم. قابل ي فهد ههههههههه
فهد. هههه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى