روايات

رواية مراتي مجنناني الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني البارت الثامن والثلاثون

رواية مراتي مجنناني الجزء الثامن والثلاثون

رواية مراتي مجنناني
رواية مراتي مجنناني

رواية مراتي مجنناني الحلقة الثامنة والثلاثون

اول ما ريان و زويا وصلوا علي بيتهم
ريان. اتفضلي ادخلي نورتي بيتك
زويا. بنورك ي ريان ودخلت
ريان. قفل الباب
زويا. انت قفلت الباب لي
ريان. ههه هو اي اللي قفلته لي هنسيبه مفتوح يعني
زويا. اه اه
ريان. مالك مش علي بعضك ليه ادخلي
زويا. ادخل فين
ريان. ادخلي غيري والبسي إسدال علشان نصلي علشان نبدا حياتنا
زويا. اوكي
زويا راحت تغير الفستان و اتوضت و لبست الاسدال وراحت ل ريان
ريان اخدها وراحوا يصلوا وشويه وخلصوا

 

زويا. دخلت الاوضه وغيرت الاسدال ولبست بلوزه قط بالون النبيتي وشورت قصير بالون النبيتي وكانت مسيبه شعرها وكانت حاطه مكياج خفيف وفجاه ريان دخل
زويا. اي ي ريان عايز اي
ريان. هو اي اللي عايز اي هنام
زويا. اه طيب
ريان راح علشان ينام ولسه هيقرب منها
زويا. قامت وقالت مالك انت بتقرب ليه
ريان. اي انهارده كان فرحنا وانا جوزك
زويا. اه واي يعني
ريان. يعني تعالي في حضني
زويا. راحت ماسكه ألفاظه وقالت لا تقرب والا هتلاقيها في دماغك
ريان. لي بس كده اهدي وبعدين أنا جوزك
زويا. أثبت اني مراتك
ريان. ههههه اومال الفرح ده كان اي والمعازيم كانت اي دي شهده علي جوازنا
زويا. اه صح
ريان. مالك متوتره لي كده وراح علشان يقرب منها هوب ألفاظه لقيها نزلت علي دماغه
ريان. اخخخخخ

 

زويا. مالك حصلك حاجه
ريان. انتي ضربتيني وتقولي مالك اخخخ في دم اه هتموتيني وانا لسه ملحقتش افرح بحياتي
زويا. انت اللي قربت مني وعايز تقرب مني وتتمحرش بيا
ريان. نعم ي اختي انتي مراتي اخخ وحط أيده علي رأسه واغم عليه
زويا. ي لهوي هو مات ولا اي ي خراشي هبقا ارمله من دلوقتي وانا لسه متجوزه ي مرارك ي زويا انا هتصل ل حازم ياجي يلحقه
عند بريا وحازم كانوا نايمين
وفجاه تليفون حازم رن
بريا. حازم اصحا تليفونك بيرن
حازم. استر هيكون مين في الوقت ده
شاف ولقيها زويا
حازم دي زويا
بريا . رد شوف عايزه اي
حازم. رد الو
زويا. الو حازم الحقني

 

حازم. اهدي وقولي في اي
زويا. ريان معرفش ماله وواقع علي الارض ومعرفش اعمل ايه اهي اهي اهي
حازم. طيب اهدي انا جاي باي
زويا. باي
بريا. في اي ي حازم
حازم. زويا بتقول أن ريان واقع علي الارض ومش عرفه ماله
بريا. طيب هاجي معاك علشان زويا متكونش لوحدها
حازم. طيب الولاد
بريا. هنسبهم مع مامتك لحد ما نرجع
حازم. اوكي اجهزي
حازم وبريا جهزوا واخدوا الولاد وحازم حبط علي أمه
مامت حازم. في اي ي ولاد
حازم. خالي الولاد معاكي لحد ما نرجع
مامت حازم. طيب بس في اي
حازم. ريان معرفش ماله هنروح نشوف ويبقا نقولك
مامت حازم. طيب ويبقا طمني
حازم. حاضر
وسبها واخد بريا ونزلوا وشويه و وصلوا عند ريان
بريا. خبطت و زويا فتحت وكانت بتعيط
زويا. الحقني ي حازم اعمل حاجه
حازم. دخل لقي ريان علي الارض وفي دم علي دماغه
راح يفوقه وقال بصوت عالي اي اللي حصل ريان قوم ي صحبي مالك متقلقنيش وقالها روحي هاتي مايه وشاش
زويا. حاضر

 

حازم. فوق ريان وحط الشاش علي رأسه
ريان . فاق
حازم. اي اللي حصل ي ريان واي اللي عمل فيك كده
ريان. لقي زويا بتعيط
اسال مرات اخوك
حازم. زويا مين اللي عمل ف اخويا كده
زويا. بعياط انا
حازم. انتي لي طيب
زويا. اخوك عايز يقرب مني ويتمحرش بيا
حازم. بص لبريا والاثنين ضحكوا ههههههههههه
حازم. ريان انا مش قايل ليك لو لقيت كده اوعاا تقرب
ريان. نسيت ي صحبي
حازم. هههههه اديك خدت علي دماغك علشان بعد كده تفتكر بس قوليلي عورتيه كده ازاي
زويا. قولت اوعاا تقرب وهو قرب والفاظه راحت نازله علي دماغه
حازم. ااه وقولتي ي لهوي هو مات ولا اي هتبقي ارمله
زويا. اي ده عرفت منين انت كنت معانا
حازم. هههههه لا أصل مراتي مجنونه زيك وعورتني بالسكينه في جنبي وقالت نفس كلامك
زويا. هههه
بريا. زوما انا مجنونه
حازم. لا ي روحي انا المجنون وانتي العاقله
ريان. بس خلاص انا المجنون المفروض كنت اتعلمت منك ي صحبي وكنت حرمت اتجوز
زويا. يعني انت مكنتش عايز تجوزني اهي اهي اهي
حازم. احم اهدي ي زويا ريان ميقصدش ده من أثر الضربه بس
زويا. اه إذا كان كده ماشي
حازم. طيب ي ولاد انتوا عاقلين ومش عايز مشاكل انتوا كبار ههههه
ريان. هههه طبعا ي اخويا شكرا انك جيت تنقذتني
حازم. عيب يلا انت اخويا وانتي ي زويا انتي مراته يعني عادي
زويا. انتوا عايزه يتمحرش بيا ما تشوفي جوزك ي بريا
بريا. عيب عليك ي زوما عايزه يتمحرش بالبنت هههههههه
حازم. معاكي حق هههه بقولك أي اتفاهم مع مراتك انت بقا يلا باي
ريان. انت هتسبني لوحدي وهتمشي انا خايف علي حياتي
حازم. هههه تعيش وتاخد غيرها واللي جاي احلا ههههه انا همشي علشان الولاد
ريان. طيب باي
حازم . باي واخد بريا ومشيوا
ريان. زويا
زويا . نعم
ريان. انتي في اوضه وانا في اوضه لحد ما تهدي وسابها ودخل الاوضه ينام
زويا . دخلت وراه وقالت ريان انا اسفه مكنش قصدي ألفاظه تنزل علي دماغك
ريان. ولما تموتيني كنتي هتقولي مكنش قصدك روحي نامي انا تعبان
زويا. سابته وطلعت راحت اوضه تانيه وكانت بتعيط وقالت ما هو السبب هو اللي عايز يتمحرش بيا اهي اهي يعني اسبله نفسي اهي اهي اهي اهي
ريان. نام من كتر التعب
زويا. نامت وهيا بتعيط
حازم وبريا وصلوا البيت واخدوا الولاد
مامت حازم. في اي ي حازم وريان ماله
حازم. احم مفيش ي امي كانوا متوترين بس شويه
مامت حازم. ههه طيب ي ابني اطلعوا ناموا
حازم. شال كيان وبريا شالت أيان وطلعوا
الولاد كانت بتعيط
حازم. تعالي شيل كيان وسكتها وانا هسكت أيان
حازم وبريا كانوا قاعدين ب أيان وكيان وكانوا بيسكتوهم وشويه والولاد ناموا
حازم. ريان و زويا فكروني بالي عملتيه فيا
بريا. هههه كنت عايز تتمحرش بيا هههه
حازم. طيب تعالي بقا وراح أحدها في حضنه
بريا. حازم ابعد لعورك بالسكينه هههههه
حازم. هههههههه طيب نامي ي مجنونه
بريا. هههههه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى