روايات

رواية مخطوفه في الساحل الفصل الثاني 2 بقلم حبيبة محمود

رواية مخطوفه في الساحل الفصل الثاني 2 بقلم حبيبة محمود

رواية مخطوفه في الساحل الجزء الثاني

رواية مخطوفه في الساحل البارت الثاني

رواية مخطوفه في الساحل
رواية مخطوفه في الساحل

رواية مخطوفه في الساحل الحلقة الثانية

نزلت البحر بكل حماس وتش في المياه
قعدت اكتر من نص ساعه مش عايزه اطلع والراجل الي نزلني امال يشاور من البلكونه ويلطم يشاور ويلطم عرفت أن فيه مصيبه فوق
كان سليم شبه الطور الهايج امال يدور عليا ولو عرف اني نزلت و الراجل نزلني هيسلخنا احنا الاتنين
بعد نص ساعه سليم لاحظ أن الراجل ده متوتر بعد ما قعد يهدده شويه قاله الي حصل
نزل وهو بيطق وانا كنت في البحر لقيت كره مرتده ملتهبه جايه عليا شفته من بعيد
وهاتك يا جري عشان اوصل حدود ليبيا نزل بالهدوم وقعد يسبح عشان يجيبني وطبعا جابني
لاني بسبح كلابي اصلا وهو ولا كانه اول عالم بليه مائي
حبيبه بصويت : سيب شعري يا متخلف يا حيوان شعري هيتقطع طب نتفاهم طب
دخل الفيلا

 

 

حبيبه وهي بتشاور علي الراجل : هو ده يا باشا الي طلعني فضلت اقوله بلاش سليم باشا هيزعل قلي انا مبخفش من حد وانا الكبير هنا بقي بس وانا غلبانه مقتدرش اقوله لا
الراجل : والله كذابه يا باشا هي الي حردتني و
سليم بصريخ : آخرسو خالص انتو الاتنين
بعد عشر دقايق كان ابن الوارمه
ربط رجلينا احنا الاتنين في حبل ومشعلقنا بالشقلوب
حبيبه : عاجبك الي عملته فينا ده
الراجل بصدمه : ده انا مش انتي الي استفزتيني
حبيبه : طب والله سليم باشا
ده راجل كبره وعسل ومفيش منه اتنين
كنت بعلي صوتي عشان يسمع ويفكنا بقي لأن حاسه ان راسي هتقع مني وشعري بيمسح الارض
جه سليم بغضب: عاملين دوشه ليه وكان معاها اكل
حبيبه : ده شورما فراخ ولا لحمه
سليم : لحمه
حبيبه : لا مش هقدر اصلي انا عامله دايت انا عايزه فراخ
سليم : شلا ما عنك طفحتي
وكان واخد الاكل وماشي
حبيبه بسرعه : ثواني ثواني تعالي انا افتكرت النهارده الفري بتاع
ساب الاكل علي الارض
حبيبه : طب وبني ميصحش اكل ازاي وانا متشعلقه كدا الاكل ينزل في راسي
سليم : مليش فيه ادي الاكل تاكلو تاكلو متكلوش توفره احسن برضو
الراجل :طب انا راجلك يا سليم باشا ودراعك اليمين فكني
سليم: دراعي اليمين في مكانه يا حبيبي الخاين ملوش مكان بينا وطلع وسابنا
بصلي بشر : منك لله انتي السبب
حبيبه : الله وانا مالي يا لمبي مش انت الي اتغظت اوي وعملت فيها السبع رجاله
عده وقت وفي الليل سليم دخل تاني
وكان معه مسدس
حبيبه بصراخ : اعععع يا لهوي اخيرا ونبي عايزه امسكه شويه نفسي امسك مسد*س ده امنية
سليم : بس يا بت انتي مش عايز دوشه عشان تمسكيه وتموتي*نا وتهر*بي
حبيبه بترجي : بالله عليك انا بس نفسي امسكه الله تحج وتاكل بط لو ادتهوني
وبعد شويه من الترجي قدرت خدت الي انا عايزاه 😎😎
حاش منه الشيء الي بيبقي فيه الرصا*ص وفكني وادهوني بحزر
حبيبه بزعل : لا ونبي حط فيه الخرز عشان يبقي حقيقي
سليم : خرز ليه مسد*س لعبه لا طبعا
بعد محايله كنت واقفه ماسكه المسد*س وهو فيه خرز احم قصدي رصا*ص وبصاله بفرحه غمره
حبيبه بضحك : ما تيجو نلعب عسكر وحرميه

 

 

سليم بخوف : يعني ايه
حبيبه وهي بدأت تجهز المسد*س : يعني أنا همسك المسدس واضر*ب عليكم نار والي تيجي فيه يمثل أنه ميت لغايه اخر واحد هيعيش يبقي الكينج
لقيت سليم بيصرخ : لا لا يا مجنونه بس كان فات الاوان
طلع يجري من الأوضه وانا بديت بالراجل المتشعلق ضربت*ه طلقه
حبيبه بضحك : ايه ده دنا صدقت انك مت فعلا تعرف تمثل أو انت علي فكره
طلعت من الاوضه علي العصابه وسليم طلع يجري ينفد بجلده
بدأت باول واحد وهما كانو قاعدين يسمعو التلفزيون كلهم من الصدمه بقو يجرو في الفيلا ويصوتو واحد رمه نفسه من الشباك واصبت كام واحد وانا بضحك ومستمتعه
بالعبه
ومره وحده لقيت حد طلع من ورايه وسحب مني المسد*س
حبيبه بفرحه :انت الكينج اخر واحد فاضل مبروك ا باشا
سليم كان فيه غضب الدنيا كلها
وراح ماسكني طالع بيا من الفيلا ورزعني زي ما جابني في العربيه وقفل الباب
وركب وساق العربيه بسرعه ووقف العربيه بعد شويه
حبيبه : ايه ده ده بيتنا
راح منزنلي من العربيه
سليم : امسكي
حبيبه باستغراب : ايه دول

 

 

سليم : دول الف جنيه توزعيهم علي الغلابه اسكتي مش انا توبة ولله العظيم توبة اقسم بالله توبة علي الطلاق توبة
حبيبه بضحك : خلاص يا عم مصدقه
ركب العربيه ومشي تاني شاورتله وهو ماشي
حبيبه بابتسامه : عمنا هتوحشوني ولله ابقي سلملي علي العصابه وااه صحيح انا هاجي هنا تاني ابقي تعال الصيف الجاي اخطفني هستناك
#مخطوفه في الساحل
#النهايه

لقراءة الرواية كاملة اضغط على :  (رواية مخطوفه في الساحل)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى