روايات

رواية محطة العشق الفصل الثالث 3 بقلم مجهول

رواية محطة العشق الفصل الثالث 3 بقلم مجهول

رواية محطة العشق الجزء الثالث

رواية محطة العشق البارت الثالث

محطة العشق
محطة العشق

رواية محطة العشق الحلقة الثالثة

: يلا يا رجالة حملوا الاكل على العربيات براحة ووزعوا الاكل على اي فقير او محتاج في النهاردة صباحية بنتي الغالية
: اوامرك يا باشا!!!
: عبد المنعمممممم عبد المنعممممممممم
عبد المنعم بخضة : في ايه يا نادية؟؟؟…. مالك بتجري ااكده؟؟؟
نادية وهي تلتقط انفاسها بصعوبة : ام شريف اتصلت وقالت هدير طلعت معيو*بة و ضر*بت شريف على راسه لما عرف وهرررربت وسر.. قت الفلوس الموجودة!!!
عبد المنعم بعصبية : ايييييييييييييه؟؟؟… انا بنتي اشرف من حريم عيلتهم كلها!!!… وعلى الكلام الكدب اللي اتقال في حق بنتي انا مش هسكت!!!
: يا رحييييييييييييييييييييييييييييم !!
رحيم : اوامرك يا باشا
: تجمع كل الرجالة وجهز الاسلـ*حة والعربيات حالا هنطلع على قصر عيله المقداد!!!.. الظاهر ان عيلة المقداد مش هيجيبوها معانا البر!!!
كان نايم على سريره وهو مش حاسس بحاجه فجاة حس بجردل مية بينكب عليه ..
عمار بخضة وعصبية : ايييييييييييه ده يا بابا انت اتجننت؟؟؟…… المية ساقعه اوي!!!….. وليه اساسا تصحيني بالطريقة الهمجية دي؟؟؟
عبد الحميد بعصبية وهو بيديله بالقلم : اخرسسسسسس يا كلب بقى يا **** تروح تغـ*ـتصب بنات الناس!!!
عمار بصدمة وعدم استيعاب : اغتصـ*ـبت ايه؟!!
عبد الحميد بعصبية وهو بيديله قلم تاني : ما كله من القرف اللي بتتـ*ـسم بيه ده!!
راوية برجاء : عبد الحميد سيبه!!!
عمار بعصبية وهو بيحط ايده على خده : بابا دي تاني مرة انت تمد ايدك عليا!!!
عبد الحميد : ما انت عيل **** مشوفتش دقيقة تربية كان المفروض اعمل كده من زمان!!!… من قبل ما تجيلي داخل سكر*ان ومعاك بنت جايبها غصب عنها وهي بتصرخ ومغتـ*ـصبها كمان!!!
عمار بعصبية : اولا انا بطلت اشرب من زمان تانياً انا استحالة اعمل كده!ْ!!
راوية : انا ابني مبيكدبش!!!
عبد الحميد بسخرية : والله قولتيلي مبيكدبش اومال مين الكان جاي سكر*ان وبيطوح؟؟..وجاب معاه بنت بتصرخ وبتعيط؟؟؟
عمار : انا معملش كده دي اكيد بتتبلى عليا!!!
عبد الحميد بعصبية وسخرية : والله بتتبلى عليك يا عين ننوس ماما ههه….. و بيخرج بعصبية
عمار بعصبية ودموع : ماما انا معملتش حاجه من كده هو بابا بيعمل معايا دايماً كده ليه؟؟؟
راوية بدموع وجمود : بس انت عملت!!!
عمار بصدمة : ايه!!!… حتى انتي يا ماما؟؟؟
راوية بدموع : عمار انت فعلا كنت سكر*ان وجايب معاك بنت بالغصب!!!
عمار وهو بيمسك راسه بصدمة وهو مش فاكر حاجه وبيحاول يستوعب الكلام اللي سمعه
: خلاص يبقى هروح لاهلها واكتب عليها!!!…. دي غلطتي انا وهي ملهاش ذنب وانا حتحمل تمن غلطتي!!
: انت اتجننت يا ابني وكارمن اللي بتحبك و بتحبها طيب؟؟؟
: يا باااااشا يا باااااشا عبد المنعم ورجالته بره وشكلهم مش ناويين على خير!!!
صادق بصدمة وهو بيحط ايديه على راسه : اييييييييييييه؟؟؟…….اخفي من وشييييي بسرعة عشان مخليش اجلك قبل ما عبد المنعم يجيب اجلي انا!!!
: متخفش لسه بدري على ما اجيب اجلك!!!
صادق بخوف وتوتر : اييييه اعذرني ياااا عبد المنعم ازيك اقعد يا راجل البيت بيتك ما احنا بقينا نسايب برضو ولا ايه؟؟…. وبيقعد الصادق بخوف وهو بيشاور على الكنبه اللي جنبه لعبد المنعم!!!
عبد المنعم وهو بيحط رجله فوق رجل صادق
: وانا مش جاي اقعد!!!….ابنك فين عايز رقبته اقل حاجه قصاد الكلام الكدب اللي طلعوه على بنتي!!!
: السلام عليكم
نادية وهي بتغطي وشها بطرحتها بسرعة من دخولهم المفاجئ عليها : وعليكم السلام
عبد الحميد : ده بيت عيله عبد المنعم المالكي؟؟
نادية باستغراب وهي مغطية وشها و عينيها في الارض : ايوة بس هوا مش موجود دلوقتي!!!… بس انا مراته لو في حاجه مهمة اوي!!
: احنا جايين طالبين ايد بنتكم هدير لابننا عمار!!!
: اييييييييييييه؟؟؟…………بس هدير بنتنا متجوزة وامبارح كانت د..خلتها !!!
الكل بيشهق بصدمة وبيبصوا لبعض بخوف
عمار بعصبية :

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية محطة العشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى