روايات

رواية مجنون سارة الفصل الرابع عشر 14 بقلم سارة مازن

رواية مجنون سارة الفصل الرابع عشر 14 بقلم سارة مازن

رواية مجنون سارة الجزء الرابع عشر

رواية مجنون سارة البارت الرابع عشر

رواية مجنون سارة
رواية مجنون سارة

رواية مجنون سارة الحلقة الرابعة عشر

كنا انا و رودينا صحبتي دي كانت اكتر من اختي كنا كل الي يشوفونا يقول علينا تؤام من كتر ما شبه بعض و كنا رايحين الدرس بس كان في مكان بعيد اوي كنا بنركب مواصله و احيانا كنا بناخد نص الطريق مشي
اليوم دا كنت انا و هي ماشين و كان يوم عيد ميلادها المهم قبلتنا واحده كبيره معاها بنتين و قالت انها عوزه اعرف مكان اجيب منه حاجات وكدا المهم اننا كنا عرفين المكان دا و قولنالها اننا نعرف المكان دا و روحنا علشان نعرفها المكان الي هي عوزاه
المهم بعد فتره لقينا واحد جاي علينا و خدنا في مكان مهجور منعرفش هوا فين
و كنا لبسين دهب حلق و خواتم و كدا المهم قلعونا الحاجات دي بس هي مكنتش عوزه تقلع حاجه خالص و كانت بتص*وت جامد فالراجل جاب ال*سكينه و قتل*ها و انا اغمي عليا و بعد ما صحيت لقتني في المستشفي و اهلي كلهم جنبي و الي عرفتو بعدين ان في حد شفنا و بلغ الشرطه و لحقوني و جالي اكتيأب و كانت بيجيلي حالات صرع و كل اما ايجي اليوم دا خالتي بتبقي وحشه جدا

 

وفضلت تعيط
محمد بدموع : طب بالله ما تعيطي علشان خاطري
ربنا يرحمها ي حبيبتي هي في مكان احسن من هنا صدقيني
ساره بدموع : انا تعبانه اوي من غيرها ي محمد كل شويه بحلم بها و بحلم بي اليوم دا
محمد و هوا بيحاول انه يخفف عنها : بقولك اي بلاش تعيطي تاني علشان بيبقي شكلك حلو اوي وانا بغير
ساره بأبتسامه: محمد
محمد بحب : قلب محمد. نن عين محمد. حيات محمد
ساره : ربنا يديمك في حياتي
محمد : يعين اقوم اخدك ب الحضن ي عني ولا اعمل اي
ساره : انت خت عليها ولا اي ب شبح اما ابقي مراتك بقي
محمد بغمزه : كلها يومين ي جميل وتبقي حلالي بلالي
ساره بخوف و توتر : اي دا بجاااد يعني انت هتجوزني
محمد بضحك : ايوه هجوزك و اخطفك علي حصاني ي سوسو
ساره ب كسوف : ااممم طيب ما تشوف كدا الساعه بقت كام
محمد : الساعه ٩/٣٠
ساره : يالهوي يلااا دا احنا اتأخرتا خالص
محمد : طب يلاااا
بعد ربع ساعه روحو البيت
محمد : يلا عوزه حاجه انا هروح بقي و بكرا هاجي علشان نجيب فستان كتب الكتاب و نصور الشهايد بتعنا و نجهز الورق
ساره بسعاده : اوكي ي حبيبي
محمد : قرب منها اي قولتي اي
ساره بوش احمررر : بقولك عوز حاجه انا هطلع
محمد قرب اكتر : قولي كنتي بتقولي اي دلوقتي
ساره اتوترررت : محمد ابعد
محمد بيعد ماشي ي ست ساره سلام بس كلها يومين وبس وبعدها مش هحلك
ساره : يلا سلام ي ميدو
ساره طلعت بيتها و محمد مشي
ساره دخلت ازيكم ي جماعه اي اخباركم

 

 

صفاء و حماده : حبيبتي حمدلله علي السلامه
نادر ب لويه بوز : لسه بااادري ياختي كل دا مع حبيب القلب
ساره بضحك : انت زعلان ليه ي خويا انا مع زوجي المستقبلي
نادر مسك الشبشب و بيحدفه عليها امشي ي بت انتي من هنا
صفاء و حماده فضلو يضحكو
ساره بطلع لسانها مجتش فيا مجتش فيا 😜ودخلت القوضه جري
وبعد فتره ساره فضلت تفكررر في محمد و نامت
الساعه ٣ صباحا الفون بتاع ساره رن كان رقم غريب
ساره بنوم : الوووو
بنت : انتي بقي ساره
ساره : ايون انتي مين

 

 

هي : بصي بقي ي قطه انتي لو مبعتيش عن محمد انا هموتك انتي و عيلتك و قفلت في وشها
ساره استغربت جدا و فضلت تفكرورررر وقامت جررري علشان الصحوررر

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية مجنون سارة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى