روايات

رواية حبيبي الشبح الفصل الثلاثون 30 بقلم Sos Khalil

رواية حبيبي الشبح الفصل الثلاثون 30 بقلم Sos Khalil

رواية حبيبي الشبح البارت الثلاثون

رواية حبيبي الشبح الجزء الثلاثون

رواية حبيبي الشبح
رواية حبيبي الشبح

رواية حبيبي الشبح الحلقة الثلاثون

جاسر : الكوبرا
يونس : الكوبرا انا كنت اسمع عنو ان كل الدول يعتبر حاولت تقبض عليه لانه مطلوب في اكتر من دوله بس هو زي الزيبق بيختفى في ثانيه
جاسر خد نفس : آه فعلا ماهو علشان كده قررت ادخل وسطهم أنا بقالي معاهم 5 سنين قدرت أعرف مداخلهم ومخارجهم بس الكوبرا ده اللي بيفلت مني معايا ولا اية
يونس حط أيده علي أيد جاسر : معاك طبعا شوفت إنت عايز تعمل إيه واحنا معاك ولا إيه يا ايمن
ايمن بهزار بصوت صفصف في جعفر العمده : طبعااااااا
كلهم ضحكو عليه واتفقوا هيعملو اية
جاسر : أنا خايف اروح البيت
يونس بأستغراب : ليه
جاسر : من هولاكو اللي في البيت ده قصدو علي ياسمين
أيمن ضحك : هههههه يقصد ياسمين يا يونس باينه آوي

 

يونس : وياسمين هولاكو ليه بقي يا أخويا دي نسمه
ايمن بسخريه : نسمه طبعا ما القرد في عين امه غزال
يونس مسك القلم وحدفه عليه : احترم نفسك يا مهزق
ايمن ضحك
يونس بص علي جاسر : ليه بقى يا اخ
جاسر بصله : لان يا باشا هي سمعت صوتك ولما أروح هتفضل سين وجيم ومش هخلص هي أي نعم طيبة وعلي نياتها بس اللي عرفتو عنها أنها فضوليه اوي
يونس : اممممم طب ما تقولها
جاسر بصله : أقولها إيه
يونس : أقولها إني جيت ليك
جاسر ربع أيده : وجيت ليه يا بقى يا عم الاور
يونس : علشان أسال عليها ماتقول أي حاجه يا عم
ايمن : ياجدعان وليه التحوير ماهي عارفه إللي فيها متقولو الحقيقه علي طول
جاسر وايمن : خايفين

 

ايمن بصدمه : خايفين من إيه إنت عبط يا جدعان هي الشحات مبروك ده ياسمين يعني
يونس وجاسر بصو لبعض وسكتو
بعد شويه تليفون جاسر رن وكانت البنت إللي بتقعد مع ياسمين
جاسر رد
جاسر : الو جاكي( انا هقول ترجمه بالعاميه وخلاص بقي 😂😂)
جاكي البنت : سيد جوكر الانسه ياسمين بتصرخ وعايزه حضرتك
جاسر غمض عينه : أهو ده إللي أنا كنت عامل حسابه
وبعدين قالها : طيب أنا جاي وقفل
يونس : في إيه
جاسر : زي ما قولتلك يا أخويا ياسمين عماله تصرخ في البيت وعايزاني أهو
يونس ببساطه : طب متروح
جاسر : هتخبطني بحاجه في وشي دي غبيه
ايمن بتفكير : لو عملت ليك حاجه قبل ما تعمل قولها هجبلك شوكلاته وبرجر هي بتسمع سيره آلأتنين دول بتبقي زي الطفله

 

يونس بصله بغيره : وإنت ايش عرفك بقي يا روميو
ايمن بصله بخبث : أصلي لما كنت بمشي معاها يعني بنروح المشاوير وكده كانت تشوف اي محل في شوكلاته برجر تقولي جابلي منو وتفضل تطنطت زي العيال هي كيوته طفله كده قمر
يونس حدفه بالملف اللي علي المكتب : طب اخرس بقي وخلي ايامك معايا تعدي ها
ايمن بعد عن الملف وهو بيضحك
جاسر بضحك بص ليونس : طب أروح ليها بقي وهبقي اتصل بيك قبل ما تدخل البيت
ايمن : ربنا معاك يا باشا وسلم علي الشهدا إللي معاك بقي
جاسر : واطي يا مان يلا نزلو هما التلاته من الشركه ومشيو
بعد شويه وصل الجوكر البيت
راح قدام اوضه ياسمين وهو بياخد نفسه فتح الباب استقبل ازازه الميه في وشو وطي قبل ما تيجي فيه
وبصلها لاقها بتبص ليه بعصبيه
جاسر : أهدي كدة أهدي
ياسمين بعصبيه : هسألك سوال واحد بس يونس كان عندك ولا لا
جاسر بلع ريقه: ها
ياسمين : هو إللي ها يونس كان عندك ولا لا
جاسر بثقه : آه كان عندي فيه حاجه

 

ياسمين بصدمه وفرحه : بجد طب طب مجاش ياخدني ليه
جاسر : ياجي ياخدك فين انتي في خطر وهنا أمن مكان ليكي
ياسمين بسخريه : يا جدع هنا امان من إني اتجاهه وبعدين انت لحد دلوقتي مش قولتلي إنت مين
جاسر : ما قولتلك مش لازم تعرفي
ياسمين بغضب : لا عايزه أعرف أنا مش هفضل زي الأطرش في الزفه كده
جاسر : بقولك ايه انا دماغي مصدعه دلوقتي فكك مني بقى أوف ستات نكد وسابها وخرج قفل الباب وهو بيضحك
ياسمين بصدمه : ستات نكديه هو محسسني إني مراتو ليه ده إيه الوكسه السودا دي أوف ماشي يا يونس يا واطي
بليل
كان يونس و ايمن وجاسر قاعدين في الشقه اللي يونس وايمن قاعدين فيها
بيتكلمو تليفون جاسر رن وكان حارس من الحراس بتاعه
رد : الو
الحارس : جوكر باشا الانسه ياسمين اتخطفت رجاله الكوبرا خدتها
جاسر بصدمه : ايه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حبيبي الشبح)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى