روايات

رواية ما بين الحب والحرب الفصل السابع 7 بقلم ملكة القلم

رواية ما بين الحب والحرب الفصل السابع 7 بقلم ملكة القلم

رواية ما بين الحب والحرب الجزء السابع

رواية ما بين الحب والحرب البارت السابع

رواية ما بين الحب والحرب
رواية ما بين الحب والحرب

رواية ما بين الحب والحرب الحلقة السابعة

حياه رجعت البيت واول ما دخلت بصت لتارا اللي اتوترت
خالد….حياه حبيبتي عامله اي
حياه بحب….بخير يا خالوا
عز وهو شايل حياه…انا هطلع حياه الاوضه وانتي يا تارا ياريت تعمليلها كوبايه عصير
تارا بصت ليه بصدمه ليكون عرف حاجه تارا اتكلمت بتوتر….حاضر انا هعملها عصير
حياه فضلت متبعاها لحد ما دخلت المطبخ
عز طلع فوق الاوضه وهو شايل حياه
نزلها علي السرير براحه وجاب ليها هدوم
عز….حياه يلا علشان تغيري هدومك
حياه….هات وانا هغير
عز بخبث…..مش هتعرفي
حياه بخجل وتوتر….لا هعرف ارجوك يا عز هات بقا
عز اداها الهدوم….تمام او عوزتي حاجه اندهي عليا انا هدخل اغير في الحمام

 

 

حياه….تمام
عز خد هدومه ودخل الحمام…وحياه بتحاول تلبس هدومها
حياه صرخت بوجع وعز طلع بسرعه وقرب منها
عز….حياه انتي كويسه في اي
حياه….مش قادره اغير هدومي جسمي بيوجعني يا عز
قالتها بدموع
عز بحب وخوف….انا قولتلك مش هتقدري لازم تعندي معايا
حياه….جسمي بيوجعني اوي ااااه قالتها بدموع وجعت قلبه
عز قرب منها بهدوء وخد البيجامه وبعد يغير ليها بحرص علشان ميوجعهاش
عز…..حاسه بحاجه
حياه بخجل….لا انا عايزه ادخل الحمام
عز بابتسامة…..بس كده تعالي يستي يكش بس يطمر فيكي
حياه زمت شفتيها بضيق….انت قصدك اي
عز بابتسامة….اممم قصدي اللي فهمتيه يالا بقا تعالي
عز قرب منها وشالها وحياه اتكلمت….بس انا مفهمتش حاجه
عز….علشان انتي غبيه يروحي
حياه نفخت بضيق….يوه بقا اسكت بقا ويلا دخلني الحمام واطلع
عز دخلها الحمام
عز….ابقي اندهي عليا ماشي
حياه….ماشي اطلع بقا
عز بمشاكسه…..مش عايزة اي مساعده طيب

 

 

حياه بخجل….عزززز اطلع بقا
عز طلع قعد علي السرير حياه ندهت عليه
حياه….عزززز
عز قام وقف عند الحمام….خلصتي
حياه….ايوة
عز دخل وشالها وهو باصص ليها رجليه انزلقت في المياه ووقع وحياه وقعت فوقيه
عز….اااااه
حياه بخوف….انت كويس حصلك حاجه
عز بص ليها….انتي طلعتي تقيله اوي
حياه بضجر….انا تقليه برضو
عز بعد شعرها من علي وشها…..بس انا راضي برضو
حياه ابتسمت بخجل….احم طيب اي هنفضل كده
عز بخبث….والله انا عن نفسي عاجبني الوضع كده انتي اي رايك
حياه بخجل….علشان انت قليل الادب
عز اتعدل وشالها…. بقا انا قليل الادب انا نفسي اوريكي قله الادب اللي بجد
حياه بخجل وتوتر…..عزززز
عز….اي انا قولت حاجه
طلع من الحمام لقي تارا واقفه اللي اول ما شافتهم اتعصبت
تارا بتمثيل الابتسامه….اتفضلي العصير انا خبطت كتير محدش رد
حياه بصت ليها واتكلمت….شكرا تقدري تحطيه عندك وتخرجي
تارا بصت ليها بغصب وخرجت من الاوضه
عز حط حياه علي السرير وكان طالع حياه مسكت ايده….رايح فين
عز بص لايدها وابتسم….هنزل اجبلك حاجه تاكليها
حياه ابتسمت وعز طلع ونزل المطبخ
_________
فرانك…..ماذا تقول انت
….زي ما قولتلك يا باشا انا شوفته شايلها وطالع من المستشفى ولما سالت عرفت انها مش هتقدر تمشي لفتره
فرانك رمي الكاس من ايده بغضب….يجب ان احصل عليها مهما حدث لن تكون لغيري حتي وان اضطررت لقت”لها
اسمعني ماذا ساقول لك
….قول يا باشا
فرانك….اريدك ان تتخلص من عز باسرع ما يمكن
….اؤامرك يا باشا منين ما تؤمرنا هنخلص منه
فرانك شاور ليه وخرج
فرانك….عز عز عز اكبر عائق بيننا يا جوهرتي ولكن ساوعدك ان تكوني معي باسرع وقت يمكن
________

 

 

عز دخل الاوضه لقيها مرجعه راسها لورا
حط الاكل وقعد جمبها
عز….حياه
حياه فتحت عينيها….نعم انت جيت امتا
عز….مش مهم جيت امتا تعالي يلا علشان ناكل
حياه اتعدلت وعز بدء ياكلها بايده وهي كانت مبسوطه من اهتمامه
حياه….بس يا عز كفايه مش قادره انت مكلتش حاجه
عز….مش مهم انا المهم انتي علشان تتعافي بسرعه
حياه….لا وحياتي عندك كل بقا انت انا مش قادره
عز ابتسم وقرب منها باس راسها وخد الاكل حطه علي التربيظه
وجاب الدواء ادهولها
حياه بقرف….يععع طعمه وحش يععع
عز….استحملي علشان تخفي بسرعه يلا بقا علشان ادهنلك المرهم علي رجلك
حياه بسرعه….لا هدهنه انا
عز بهدوء….حياه متعنديش مش هتعرفي انا هدهنلك
عز رفع البنطلون وبدء يدهن ليها رجلها وحياه مركزه معاه بابتسامة
عز رفع عينيه لقيها مبتسمه ليه

 

 

_________
في اوضه تارا مسكت الفازه ورمتها علي المرايا اتكسرت
بصت لقطع الزجاج
تارا….انا هوريكي يا بنت الشوارع ازاي تقوليلي كده
عز ده بتاعي انا اوعدك هيكون ملكي في اقرب وقت انا لازم اتخلص منك بسرعه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ما بين الحب والحرب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى