روايات

رواية مالك آلاء الفصل الثالث 3 بقلم منة يوسف

رواية مالك آلاء الفصل الثالث 3 بقلم منة يوسف

رواية مالك آلاء الجزء الثالث

رواية مالك آلاء البارت الثالث

رواية مالك آلاء
رواية مالك آلاء

رواية مالك آلاء الحلقة الثالثة

مالك:بتحب مين يا هبل بتحب مراتي اللي بتعتبرك اخوها وانا انا اخوك تعمل فينا كدا لي
اعرفكم علي احمد دا ابن عم مالك ومالك قريب جدا منه
احمد:عشان احرق قلبك عليها مش بحبها خالص ولا عمري ما احب غير حبيتي اللي حبتك انت
مالك:مش ذنبي انها حبتني انا لكن انا محبتهاش ولا عمري فكرت فيها غير انخا مرات اخويا وهج*م عليه
مالك:عايز تخرب بيت اخوك ليه دا كله عشان واحده لييه تعمل فيا لييييه
آلاء بعصبية: بسسس انا برضو عايزه افهم عملتوا كدا ليه فياي
رانيا:بصي انا غلط*ت وكلمت صاحب الشركه وحبيته اووي وكان نتيجته انه فضحني عند اهلي وهما عاوزين يموتو*ني عشان كدا اتجوزنا
مالك:والله مش بتكدب عليكي في اي حاجه

 

 

احمد:ما ممكن يا آلاء تكون تمثيليه
مالك: ياخي يلع*نك اسكتت بقااااا اسكتت انت حسابك معايا عشان الغل اللي ظهر دا
آلاء ببكاء :طيب مقولتوش ليه بدال هي كدا
مالك:عشان مكنتش حابب اشغلك كنت حابب اخلص الموضوع وفعلا طلاقنا كنا ماشيين فيه
آلاء: طيب والصور
مالك بص علي احمد بنظره خذلان:فهم آلاء عملت ازاي الصور دي وليه
احمد وهو بيبص بعيد:انا مفبركتش حاجه كله حقيقي
الا كام صوره بس
مالك:هفهمك اول صوره وانا حاضنها دا عشان اهلها موجودين وتاني عشان كانت هتقع من كتر البكا والله انا عمري ما احب غيرك افهمي بقا
رانيا:آسفه والله آسفه ليكم
آلاء:ارمي الطل*اق عليها دلوقتي
مالك:انتِ طال*ق بالتلاته
آلاء بصرامه:انا هنزل عند اخويا ولما ارتاح شويه هاجي وفعلا سابتهم ومشيت
رانيا ببكاء:آلاء
مالك:اهدي هي بس هتاخد شويه وقت وهترجع
رانيا ببكاء:انا هبعد عن هنا خالص هستعجل في سفري باي
مالك:تمام باي
مالك بص لاحمد دا كله الغل فيك ليا طيب ليه ياحمد ليه عشان حببتك طيب انا ذنبي ايه تعمل كدا فيا ذنبي ايه انها حبتني مش عايز اشوف وشك تاني عندي خالص اعتبر ان مالك مات
احمد بصدمه:مالك
مالك:امشي يا احمد لما حالك يتصلح ارجع امشي
وفعلا احمد مشي وسابه
ومالك نزل ورا آلاء
مالك:افتحي يا آلاء

 

 

آلاء من ورا الباب:لااا عشان تعرف تعمل اي حاجه من غير ما تقولي بعد كدا ولا ورايح تتجوز كمان يا خاين
مالك:انا مش خاين
آلاء:لا خاين وستين خاين كمان وامشي مش عاوزه اشوفك
وفضلوا علي الحال دا شهر كامل
مصطفي:يا بنتي حرام عليكي الراجل خس النص
آلاء بخضه:نعم ليه ماله حصله ايه
مالك من وراهم:طيب مانتِ بتحبيني اهو اومال مش راجعه ليه
آلاء:انت دخلت ازاي
مصطفي انا سايب الباب مفتوح عشان يدخل اساسا
آلاء:اهه يا كل*ب
مصطفي:طيب يلا هششش هششش يلا برا انتم الاتنين
مالك:اي دا انت بتمشينا
مصطفي ااه ويلا بقا عشان زهقت منكم ومشاهم هما الاتنين وقفل الباب
آلاء:اممم
مالك:اممم جايب شوكولاته فوق كتير
آلاء بفرحه:قول والله
مالك:والله
وطلعت تجري لفوق
عبيطه والله
تمت

 

 

آلاء:طبعا انا سمحت مالك ورانيا واحمد كمان وعرفت ان رانيا سافرت السعوديه عند ابن خالتها واتجوزت هناك وقالتله كل حاجه حصلت بس احنا الاتنين مرجعناش زي الاول
مالك:عرفت ان أحمد بيحاول يصلح من نفسه وعرفت انه اعجب بواحده طبعا بيحاول يكلمني وبرد عليه بس ببرود عشان يحس بالذنب اكتر ودا عشان يتعلم ميتسرعش ويخرب بيوت الناس
انا:طبعا التفاعل كان حلو الاول وكنت فرحانه ومستعده اكتب احسن نهايه بس الشغف مات وكمان عندي امتحانات والدروس متراكمه عليا وادعولي وادعوا لكل طلاب تالته اعدادي اللي هيتنفخوا 😂🙂

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مالك آلاء)

‫2 تعليقات

  1. Oh my goodness! Incredible article dude! Thanks, However I am going through troubles with your RSS. I don’t understand the reason why I am unable to subscribe to it. Is there anybody getting the same RSS issues? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanx!!

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى