رواية لين الاسد الفصل الثاني 2 بقلم ملك حسن
رواية لين الاسد البارت الثاني
رواية لين الاسد الجزء الثاني
رواية لين الاسد الحلقة الثانية
في مكتب لين
نور: احم… احم
لين: اي ياحبيبتي لي انتي الي مدخله الاكل واي كل الاكل ده هو انا هولاكو ولا اي 😂
نور: ههههه عسل الله واكبر 😂
لين: حطي الاكل هنا وتعالي
نور: عيوني ….. اي في اي
لين: انتي الي في اي عاوزه اي من الاخر يا نور؟
نور: عاوزاكي تخرجيني
لين: يا روحي بس كده عيوني طب ما تقولي لنادر وهو يخرجك
نور: لا ما نادر…..!
لين: ماله نادر
نور: نادر هيخرج دارلين لما يجيب درجات حلوه ومش هيخرجني معاها 🥺
لين: طب خلاص انا هخرجك بس ممكن بعد اما اخلص الي ورايا ياعني ناكل وقومي البسي وانا هخرجك الساعه ٨ اشطا
نور: اشطا تعالي بقا ناكل علشان انا قولت هاكل معاكي
لين: يلا طيب
لا حول ولاقوة إلابالله العلي العظيم ♥
عند اسد
اسد: مروان
مروان : اي يابني عاوز اي
اسد: انا عاوز اتعشي برا
مروان: امتي ده
اسد: انهارده اومال بكره يعني
مروان: مش فاضي معلش
اسد: دا انت غتت غتاته يلا غور هروح اشوف معتصم ولا مسلم يابارد 😏
مروان: خلاص خلاص بس انا هاجي وانت اجهز اول ما هخلص هقولك يلا في مكان فاتح جديد هنروح ناكل في
اسد: اشطا مفيش مشكله
مروان ماشي انا هنزل وانت اجهز عقبال لما اجي
اسد: ماشي يلا سلام
لا إله إلا انت سبحانك إني كنت من الظالمين ♥
في مكتب لين
ام يوسف: لين هانم زمايل حضرتك جُم
لين: يا ام يوسف متقوليش هانم دي تاني بتدايق 😂وبعدين دخليهم مش محتاجه استأذان
ام يوسف: عيوني ياحبيبتي
امير: هلا يا هلا
مازن: شو اخبارك حبيبتي
ليل: والله اشتقتلك كثير والله 😂
قمر: يا حبيبي والليل وسما ونجومه واقمرو قمرو وساهرو وانت وانا 🎶🎶ياحبيبي انا 🎶🎶ياحياتي انا كلنا كلنا في الحب سوا والهوي ااه منو الهوي ااه والهوي اااه منو الهوي ااه منو الهوي هيييي 😂👏🏻
لين: خلصتو؟
الكل: اااه
لين: اطلعو بره بقا علشان مش عاوزه اضربكو
ليل: لي بس كده بس كده بس 😂
امير: خلاص بقا خلصنا ضحك نكمل الموضوع الي جينا لي
قمر: بارد
امير: محدش طلب رأيك
قمر: ومحدش طلب ردك
مازن: اوبا 👏🏻👏🏻اين جبهتك انا لا اراها 😂😂
امير: اسكت علشان مكملش عليك
ليل: خلصتو ظُرف نتكلم جد شويه
لين: ايوا عاوزين اي من الاخر
ليل: احنا جينا علي معادنا ولا متأخرين طيب
لين: اااه افتكرت انا نسيت اني اتصلت بيكو المهم اللواء عاوزنا في مهما جاهزين
الفرقه: جاهزين
لين: تمام بكره الساعه ٧ الا نكون هناك تمام
الفرقه: تمام
نور دخلت: ليلو يلا بينا احم اهلا قمر اخبارك ايه
قمر: بخير وانتي
نور: دايما… بخير الحمدلله اهلا شباب
الفرقه: اهلا
نور: احم عن ازنكو
لين: تعالي تعالي
نور: امم
لين: كنتي عاوزه اي
نور: الوقت
لين: ماله
نور: بصي عليه
لين: اممم طب يلا طيب عن ازنكو يا شباب هتضر امشي علشان خارجين انا ونوري
ليل: خلاص يلا يا شباب
نور: تحبو تيجو؟
لين: ها هتفضلو ساكتين تيجو ولا اي
قمر: انا…..
نور: انتي كده كده جايه اسكتي انتي
قمر: مش هعرف
نور: معلش اسكتي
ليل: انا جاي وش
مازن: وانا جاي
نور: وانت ها هتيجي ولا اي
امير: لو مجتش اي الي هيحصل
نور: ولا اي حاجه
ليل: عجباني والله
لين: هي اي
ليل: نور
نور: مالك؟
ليل: يجماعه اهدو اقصد انها بتعرف تقنع الي قدامها زي ما اقنعت امير دلوقتي انه يجي من غير اي مجهود
نور: احم….
لين: طب يلا ياخويا
الكل قامو وراحو المول الي فانح جديد
الحمدلله ♥
عند اسد
اسد: الو يا مروان
مروان: انزل يلا انا تحت
اسد: نازل اهو
مروان: يلا تحب مكان معين ولا علي زوقي؟
اسد: زوقك وربنا يستر
لا إله إلاّ الله ♥
في المول
ليل: انا جعان يجدعان تعالو نتعشي تبعت من اللف
قمر: يارب يابني هو احنا حبوب فتح الشهية كل اما تشوفنا تقول جعان اي
لين: علي رأيك والله 😂
مازن: طب ما انا كمان…
امير: بس بقا اي انا مش هخش مطاعم انا
نور: عاوزه ايس كريم شوكلاته بس من غير كراميل
ليل: ربنا يخللنا نور في حياتنا كلنا والله احسن اخت بنطلع منها بمصلحه 😂
نور: مصلحجي بس ماشي تسلم 😂
امير: نور
نور بالامبالاه: اممم
امير: عاوزه مني اي
كان الصمت سيد المكان
نور: وانا هعوز منك اي معلش
امير: انا مش عارف فا بسألك
نور: ما كفايه غموض بقا وقول عاوز اي من الاخر
امير: تبعدي عني ومتوجهليش كلام
نور: بس كده غالي والطلب رخيص
قمر: نور حبيبتي تعالي معايا التواليت
نور: يلا ياسكره
سبحان الله ♥
عند اسد
مروان : اهو خش يلا
اسد: وانت اي مش جاي
مروان: جاي بس هكلم حد وارجع عقبال ما تشوف مكان وتطلب اكل اكون جيت اصلا
اسد: خلصانا يابا
اللهم إنك عفوا كريم تحب العفو فا اعفو عنا ♥
عند لين
لين: مالك يا امير
امير: مالي
لين: عمرك ما زعلت نور اي الي جد
امير : انا لو فضلت اعامل نور حلو هحبها وانا مش عايز كده نور بتكبر يا لين وانا متعلق بيها كا اخت خايف اتعلق بيها كا حبيبه فاهماني
لين: امير بصلي في عيني
امير: نعم
لين: بتحبها؟
امير:……
لين: بتحبها متعلق بيها كا أخت ولا حاجه تاني؟
امير: بحبها اي انا بعشقها بقعد افكر لو حبيت حد تاني انا اي هيحصلي مستحيل اسبهاله
لين: طريقتك معاها هتخليها تكرهك يا امير
امير: ربنا هيحلها إن شآء الله ♥
نور: انا جيت ها اشتقتولي
امير: نور
نور:……..
امير: نور
نور: نعم
امير: انا اسف كنت مدايق
نور: ههههه هما كلموك
امير: مين؟
نور: الفرقه
امير: محدش كلمني يا نور
نور: اومال عاوز اي بقا مره تعاملني حلو وتجبلي شوكلاته ومره تكرهني وتقولي متكلمنيش تاني انت اناني علي فكره
امير: انا اناني
نور: ايوا عمرك فكرت انا بفكر فيك ازاي عمرك فكرت انا بتقبلك ولا لا او هحبك بالطريقة دي
امير: اناني علشان خايف اعلقك بيا واموت تتعبي عليا اناني علشان خايف اقربك مني وتتبهدلي وتعيشي كل يوم في رعب اكتر من الي انتي في علشان اختك ها كل ده واناني اناني علشان خايف احبك او اقربلك اعلقك بيا واموت وتتبهدلي بسببي وانتي لسه صغيره انا فعلاً اناني
نور: انا بكرهك يا امير ومش هحبك بالطريقة دي
امير: بس انا بحبك
نور الجميع اتشل عن الحركه وكان كلهم ساكتين ولا انهم في عزا
امير: ساكته لي مش علي طول بتقصفي جبهتي اي الي جد
نور: انا كمان بحبك وبموت فيك وبعشقك اوى والله…… الكل استغرب ردة فعلها
نور: مش هو ده الي انت عاوز تسمعه صح انا همشي يا لين خليكي مع صحابك انا مش هروح دلوقتي اول ما تيجي تروحي كلميني وانتقابل ونروح سوا
الفرقه: طب استهدي بس طيب
نور: سلام يا شباب
جت لين تمشي علشان توفقها خبطت في حد
لين: نور استني
الشخص: انتي يا حجه انتي مش تفتحي وانتي ماشيه
نور: وانت بتتكلم ليه وانت ماشي راشق عينك في الفون
لين: ارجعي علي الترابيزه لحد اما اجي
نور: تمام
لين: كنت بتقول حاجه؟
الشخص: بعد كده وانتي ماشيه ركزي علشان في ناس مش كويسه احسن يعملو فيكي حاجه وانتي واضح انك بسكوته خالص
لين: معلش يابابا روح شوف انت رايح فين
اذكر الله ♥
يا ترا مين الشخص الي خبطت في واي مصير نورا واي حكايه امير كل دول هنعرفهم واحده واحده في البارتات الي جايه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لين الاسد)