رواية لين الاسد الفصل التاسع 9 بقلم ملك حسن
رواية لين الاسد البارت التاسع
رواية لين الاسد الجزء التاسع
رواية لين الاسد الحلقة التاسعة
لفت لين واتزحلقت علي الارض وراحت لحد عندها ولسه….
ولسه بتضربها البرهان طلعت مسدس وضربت لين في راسها اسد: لين فوقي لين لين فوقي
ليل: هاتوها علي البوكس لين لول فوقي يالول انتي قدها
لين: ن… و.. ر… خ.. ل.. ي. ب.. ا.. ل… ك…. م… ن… ه… ا (نور خلي بالك منها)
اسد بعياط: انتي هتقومي وهتخلي بالك منها بنفسك
شالها وخدها على عربيته وراحو علي المستشفى
لا إله إلا الله 🦋🤎
في الڤلا عند الشله
نور حست بنغزه في قلبها وتجاهلت الموضوع
نادر: شهد بقولك
شهد: اممم
نادر: هي ملك ونور والبنات راحو فين ولي سابوكي هنا
شهد: مفكرني حربؤه ومولعه الدنيا بس والله انا غلبانه وعلي نياتي ومليش دعوه بحد فا مش بياخدوني معاهم في حته
نادر: امممم مصدقك من غير حلفان خلاص
يارا: هلا والله
نادر اهلا بيكي نورتي فين الباقي
يارا: طلعو فوق
نادر ماشي تعالى معايا عن ازنك يا شمس
شمس: عادي ولا يهمك
اللهُم إنّك عفوٌ كريمٌ تُحبّ العفوَ فاعفُ عنّا🦋🩶
عند الشله فوق
تليفون جه لأسمى
اسمىَ: الو
اسد: الو لين في المستشفى ودخلت العمليات هاتي الشباب وتعالو
stop
متعرفناش بقا اسمى قريبة اسد بنت خال مامته يعني يعتبر بنت خاله
عندها ٢٠ سنه في كليه حقوق
We come back
اسمى: ياشباب اجهزو بسرعه لين في المستشفى
الكل لبس وجنز وراحو عند لين تسريع الاحداث نور كانت تعبانه اغمي عليها وفوقوها واسد واقف مش سامع اي حاجه ولا مهتم بأي حاجه غير نور لان لين قالتله خلي بالك من نور كان مهتم بيها اوي ومكنتش بتمشي من جمبه كان خايف جداً علي لين لدرجه انه فضل يزعق للدكاتره ويضرب فيهم علشان يدخلو معاها مكنش يعرف انه بيحبها اوي كده نادر كان بيحاول يهدي اخواته البنات ويتماسك رغم انه كان اكتر واحد منهار من جوا استأذن الكل وراح يصلي
الفرق كانو زعلانين عليها جداً دي القائد بتاعهم ياجماعه برضو والشله كانو زعلانين عليها جداً طبعاً وفيهم الي منهار واعصابه سايبه وواقفين كلهم عند الباب بتاع العمليات مستنينها تخرج بالسلامه وخرجو اسد وواسد خارج…..
اللهم ارزقنا حُسن الخاتمة 🩶🦋
عند نادر في مصلي الرجال
الشيخ: مالك يابني حزين ليه ووالله إذا علمت ما يخبئ الله لك لم تكن بهذه الحاله ورضيت بالواقع
نادر: اختي بتموت في العمليات ياشيخ مش قادر استحمل اكتر من كده
الشيخ في سورة الانفال الأيه ٧٠ قال الله تعالى (يِّأّتٌـيِّکْمً خِـيِّرأًّ مًمًأّ أّخِـذ مًنِکْمً) ربنا هيعوضك يابني متقلقش
نادر: إن شاءلله خير شكراً ليك جداً عن اذنك
اللهم ارزقنا زيارة بيتك الحرام 🩶🦋
عند لين
لين الأحداث كلها بتختفي منها وبتجري قدامها وبيظهر مكان جميل اوي وشخص لابس ابيض ومنور فيه
الشخص: ارجعي متجيش ارجعي
لين: ليه بس انا عاوزاك انت.. مش عاوزه ارجع كلهم وحشين العالم من بعدك وحش تعال انت معايا
علي بابا لين: لا اوعي تقربي اخواتك محتاحين الدنيا قاسيه عليهم وانتي مش معاهم
اختفي الشخص ده فجأة ولين قامت من الاغماء الي كانت في وبصوت عالي بابا هاتولي بابا هاتولي بابا
الدكتور: ادولها حقنه مهدأ بسرعه
الممرضه: اتفضل يا دكتور
الدكتور خرج وطمنهم عليها وإن بعد ٤ ساعات إن شاءلله هيقدرو يخشولها عدو الاربع ساعات والكل متحمس اوي انهم يكلموها دخلو عليها
اسد: وحشتيني اووي والله انا كنت خايف عليكي جداً متسبينيش تاني ارجوكي
لين: مش هسيبك ابدا بس انا خايفه
الكل: من اي
لين: اسد انت فين بالضبط
اسد قرب اوي منها
اسد: انا هنا جمبك اهو
لين: اسد انا…..
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لين الاسد)