رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الخامس 5 بقلم أسيل باسم
رواية ليتني احببتك اكثر الجزء الخامس
رواية ليتني احببتك اكثر البارت الخامس
رواية ليتني احببتك اكثر الحلقة الخامسة
انت ال بتعمل اي ي استاذ
جوازنا مجرد صفقة عمل وانت مش مسمحولك تقرب عليا لانه ده مش من حقك لاني مش معتبرك جوزي انا مبحبكش
ياسين بغضب ” وبتبحبي ال*** مش كده
حور ” ملكش فيه . انت كل ال عليك تخلص صفقتك مع بابا بأسرع وقت عشان انا عايزة اطلقك منك بأسرع م يمكن
ولوقتها أتمنى ال حصل ده ميتكررش ياسين بيه
غادرت من امامه وهو خرج يصفع الباب خلفه بقوة جعلتها تنتفض رعبا جلست تبكي بتعب و إرهاق من الذي يحدث معها لا تريد أن تقع في تلك الدوامة مجددا
ياسين بغضب على الهاتف ” احنا هنبدأ اول جزء من الخطة ي يوسف انا عايز اخلص من المهمة دي و أطلقها
ذهب الي الجيم وهو يفرغ كل غضبه وطاقته في اللكم
فلاش باك
سليم ” انا هطلب منك طلب ي بنى واتمنى منك مترفضش طلبي
ياسين ” اكيد انت تقدر تطلب ال انت عايزه ي عمي اتفضل
سليم ” انا عايزك تتجوز بنتي
ياسين بعدم فهم. ” يعنى اي مش فاهم
سليم وهو يهتف بتوتر وحزن ” انا عايزك تتجوز حور
عشان خاطري بنتي في خطر
ياسين وهو يهداه ” اهدا ي عمي وقولي في اي بالهداوة كده
سليم ” ابن خالتك ال**** مصور بنتي في أوضاع *** و بيهددني بيها ي اما يتجوزها او ينشر الصور دي على موقع التواصل الإجتماعي
يمكن تقول انه العيب من بنتي بس انا واثقة في بنتي حور حتى لو روحها في مراد هي مستحيل تضيع نفسها برخص التراب
بس ال *** فبرك ليها صور تقول هي هي بس والله مش هي و هو دلوقتي بيهددني بيها
وانا امو* ت ولا اجوز بنتي واحد ذي اخوك مراد
ياسين بغضب ” ال يعمل كده ميشرفنيش يبقى اخويا ي عمي
بس اكيد هنلاقي حل غير الحواز انا ممكن اروح عند مراد واخذ منه الصور. بالذوق بالعافية
سليم. ” لو انت اتجوزتها هو مش هيفكر يجي جنبها
وبعدين بتعاند ليه ي بنى انا عارف انك بتحبها وانا اكيد مش هلاقي لبنتي واحد ذيك يحفظها ويهتم بيها حتى بعد موت* ي
ياسين ” بعد الشر عنك ي عمي الله يديمك لينا ان شاءالله
سليم. ” مقولتليش انت موافق تتجوزها
ياسين ” موافق ي عمي هتجوزها
سليم بفرحة ” انا مش هنسى معروفك ده ابدا د ي بنى
حور طيبة هتحبها وهي هتحبك صدقني
هز ياسين راسه بهدؤ وهو بيفكر في ال هيحصل لانه هو ولا مرة اتجراء ووقف قدامها وعبر ليها عن حبه
باااك
خرج من سيارته وهو بكل تلك الأناقة والشياكة
مراد على الهاتف. ” تعرفلي هو خذها فين . عايزين نبعت ورد هدية للعرسان هو اخويا في النهاية
ابتسم بسخرية وماكاد يدخل لباب الشركة حتى منعه الحراسه
الحارس ” حضرتك ممنوع تدخل الشركة مراد بيه
مراد بغضب ” يظهر انك اتجننت انا شريك في الشركة دي و مرتبك بتاخذه مني اذاي بتقول اني ممنوع ادخل شركتي
الحارس. ” اسف مراد بيه بس دي الأوامر ال جاءتنا من يوسف بيه ممنوع حضرتك تدخل الشركة والا احنا ال هنخسر وظائقنا
تنهد مراد بضيق وهو يتصل بيوسف الذي لم يكلف نفسه العناء و يرد على هاتفه تنهد مراد بغضب كبير وهو يتوعد له
وماكاد يستدير ان يذهب حتى ااتت سيارة سوداء خطفته بلمح البصر اما يوسف في الأعلى يبتسم بنصر فهو قد رأى كل شي من الاعلى
يوسف ” وانت لسا شفت حاجة . هتفكر كتير قبل م تفكر تقرب على حاجات مش بتاعتك ي مراد بيه
نظر لطرحتها التى كانت بيده وهو يشتم رائحتها بعمق
استيقظت لتجد نفسها في الغرفة من دونه نظرت له في جميع أنحاء الغرفة لم تجده اتصلت به لم يرد اتصلت بالاستقبال اخبروها انه في الجيم منذ ليلة أمس
اغلقت بسرعة وذهبت تستحم بسرعة كي تذهب اليه
دخلت الجيم وهو تبحث عنه بلهفة حتى وجدته م زال يلكم وبقوة كأنه آلة ذهبت عنده ووقفت على بعد خطوة منه وهي خائفة من منظرها المزري
حور : ياسين . ااه
لكم بقوة اكبر حتى طار كيس الملامكة اصبح يلهث بقوة
نظر لها بغضب حقيقي .
حور بخوف ” متبصليش كده انا مش هخاف منك على فكرة
انت كنت تستاهل القلم ال اعطيتك اياه انا عمره م حد عمل ال انت عملته فيا بص انا مسامحك على قلة أدبك دي
جذبها من خصرها يحتله بيديه ” رغم حقيقة جوازنا هي اي
بس انا جوزك ابوسك المسك ده من حقي انا وبس
جاءت كي تعترض لكنه لم يسمح لها اقتنص شفتيها من جديد بقوة وعاصفة اكبر من تلك القبلة بعثرها بشدة
يقبلها بنعومة يجن جنونه معها فقط لكنه يشعر بالتعب الشديد ليسقط فاقد الوعي فوق جسدها النحيل
ااااه . اه سبني انت وهو **** اااه
معلقا كل يد بجهة وكل رجل بجهة أخرى وحوله رجال يضربوه منذ م يقارب الساعة لا يتوقفون ابدا بل بواصلون لضربه بقوة
أصلح جسمه احمر كالد*م من الجروح وكثرة الضرب
سقط فاقد للوعي معلقا هكذا لكن لم يطل فقده للوعى كثيرا احضر أحدهم جردل من الماء البارد وصبه فوقه بكل غل شهق مراد بفزع
أحدهم بضحك ” دي الحفل لسا مبداتش ي مراد بيه
اجمد كده ياض . الزعيم لسا شغله معاك مخلصش
مراد بألم. ” انتوا مين وعايزين اي
لو عايزين فلوس اتصل بمساعدي واطلبوا الرقم ال عايزينه بؤ سيبوني ارجوكم سيبوني
لم يعره احد اي اهتمام وواصلوا ضربه بقوة حتى اصبح ينزف من كل جسمه وفمه وانفه
أحدهم. بذعر. ” ي نهار ابوك اسود ده شكله ما*ت .
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ليتني احببتك اكثر)