روايات

رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم أسيل باسم

رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم أسيل باسم

رواية ليتني احببتك اكثر الجزء الخامس والعشرون

رواية ليتني احببتك اكثر البارت الخامس والعشرون

رواية ليتني احببتك اكثر الحلقة الخامسة والعشرون

هو ده ال قولتلك متقولهاش ي عمي
اني رديتها علطول مش المفروض يبقى الكلام ده م بينا احنا
سليم بضحك مش انت الوحيد ال بتضعف ناحيتها
ياسين عارف اني مش هاخذ منك ولا من بنتك
لاحق ولا باطل سلام
اغلق وهو يتنهد بغضب خرج من الحمام وقد لبس وجه
الخشب من جديد لكنه انصدم مما راءه
انعدم الهواء فجاءة من المكان
ياسين بغضب اي ال انتي لبساه ده
نظرت له ببراءة ومكر انثى تعرف هدفها جيدا
مالو لبسي مش حلو ولا اي
ياسين هو انتي فكرك انك هتاثري عليا وهتخليني أضعف
واسامحك تبقى غلطانةة
اقتربت منه بشدة لا انت هتتاثر ولا هتسامحني
لأنك بطلت تحبني مش كده ياسين انت بطلت تحبني
تعلثم وهو يشعر بالتوتر الشديد انقذه صوت طرقات
على الباب. ذهب بسرعة يرى من في الباب
ياسين بضيق في اي
يوسف ماما عايزة مراتك تحت
ياسين ليه عايزاها في اي
يوسف زين مش راضي يسكت وهي مش عارفة تسكته
نور حاولت معاه بس برضو مش عايز يسكت
ياسين بضيق قال يعنى هيبطل يبكي لو هي خذته
أتت من وراءه هحاول
التفت لها يرى انها قد غيرت م كانت ترتديه وماكادت يتحدث
حتى تجاوزته وخرجت مع يوسف سويا ..
التفت ينظر حوله بضيق لا أحد يعرى كلامه أهمية اغلق الباب بغضب وذهب ليستلقى في السرير
ياسين بتوعد اما تجي بس ي حور
الحمدلله انه سكت معاكي انا كنت خلاص فقدت الأمل
حور بابتسامة واسعة باين انه حبني
مراد في سره اي حد يشوفك لازم يحبك . استغفر الله
انا لازم اطلعها من قلبي وعقلي بقى . دي مرات اخويا
مراد احم احم ممكن تعطيني اياه وتروحي تنامي الوقت اتأخر
حور بتردد لا خليه معايا الليلادي . انت مش هتعرف تتعامل معاه
ماكاد يعترض مراد حتى وافقتها داليدا
فعلا ي مراد خلي معاها الليلادي .
اوماء مراد وصعد للأعلى الي غرفته يحتمى من عيونها التى تسحره بذالك السحر المحرم عليه..
استيقظ ياسين على ضوء النهار التفت بجانبه لم يجدها في
الفراش لقد انتظرها كثيرا لكنها لم تأتي حتى غلبه النعاس ..
تنهد بضيق وذهب كي يستعد لكي يذهب الي عمله وهو عازم على تجاهلها اليوم
يتلمسها بعشق خالص لها لا يصدق وأخيرا أصبحت له
نور بخجل بس بقى ي يوسف انت مبتتعبش
يوسف بحب انا بقالي كتير مستني اللحظة دي . وأخيرا
انتي بين اديا حاسس انه الكون كله بقى ملكي
انا بحبك ي نور . بحبك اوي
نور بحب وانا طلعت بعشقك مش بس بحبك…..
نزل الي الأسفل وجد داليدا و مراد وحور مع زين
ياسين صباح الخير
الجميع ماعدا حور صباح النور
نظر باتجاها اهي تتجاهله ام ماذا يحدث بحق الجحيم ….
داليدا بحنان. تعالى افطر ي حبيبي
قبل راسها بحنان لا انا اتاخرت هبقى افطر في المكتب
وغادر قبل أن ترد عليه و داليدا تنظر لحور بمعنى مالك
هزت راسها بمعنى سأخبرك لاحقا ومراد يراقب م يحدث بصمت..
رمى اغراضه بغضب شديد وهو لا يصدق م تفعله تلك الحورية
اذا كانت قصدها ان تجننه فهو مجنون في مافيه الكفاية
بعد أسبوع
مراد وانتي بتهتمي بابني متنسيش انك حامل
والاحسن لو تهتمي بنفسك و بجوزك انا طلبت لزين مربية
تاخذ بالها منه .
حور زين ابنك وادرى الناس بمصلحته انت
مراد اكيد مش هبقى مبسوط لو علاقتك بياسين خربت بسبب إهتمامك بزين .
اخذ منها الطفل دون أن يسمع ردها وهي تتنهد بضيق
لاتعرف م ذا تفعل مع ذالك المتحجر زوجها
دخلت غرفتها وجدته ينظر في اللاب بتركيز وماكادت تدخل
ياسين انتي بتعملي اي
حور هدخل اخذ شاور عندك مانع
ياسين ااه عندي . روحي وخذي الشاور بتاعك في أوضة زين
مش انتي نقلتي هناك
حور بس الشاور في الاوضة دي . حاجة تانية خالص
امسكها من يدها انتي بتعملي اي
حور قولتلك هدخل و اخذ شاور
ياسين بغضب مش قصدي على الشاور انتي عارفة كويس انا قصدي على اي
اكمل حينما وجدها صامتة .. ليه رجعتي طالما مش قادرة
تبقى زوجة. كنتي خليك في بيت ابوكي أحسن ليه جيتي هنا
ولا عايزة تبقى ام لابن مراد وتنسى انك حامل في ابني
صحيح مانتي كنتي مش عايزاه اولاد مني وكنتي بتاخذي حبوب منع حمل .. ماهو حبيب القلب برضو لازم تقفي جنبه
صفعته بقوة ودموعها تنزل بغزارة على وجهها
حور بغضب انا كنت غلط لما فكرت ارجعلك . انا شرحتلك وقولتلك السبب ال خلاني اخذ حبوب منع الحمل افتكرتك
هتفهمني . افتكرتك هتفهم سبب اهتمامي بزين . لانه يتيم امه اتوفت وهو لسا مولود وابوه لسا يادب قادر يوقف على رجل واحدة . ازاي هيهتم بيه اي حد مكاني كان هيعمل كده و اكثر
بس انت لسا مصمم اني بحب مراد
انا هسيببلك البيت بال فيه وارجع مكان م جيت ..
امسكها من خصرها بقوة .. استنى عندك انتي رايحة فين
حور ببكاء سبني ي ياسين . خليني اروح انت باين انك مش مسامحني و مضايق من وجودي فأنا هسيبلك بيتك و ارجع بيتي
امسك فكها واجبرها ان تنظر لعينه
انا لو مضايق فأنا بقى مضايق لانك اهملتني المفروض اني
زعلان منك و انتي لازم تصالحيني مش تتجاهليني
ولا تعبرني انا جوزك ي هبلة
حور ببكاء لا انت بطلت تحبني .. انت زعلان مني
قاطعها وهو يقبلها بقسوة عاشق .. يعاقبها على م بدر منها
ابتعد عنها بصعوبة وهو ينهج بشدة
نظرت له باستعطاف هو انت سامحتني
ياسين بحب مبعرفش ازعل منك
عانقته بشدة. سامحني ي ياسين. مش هتتكرر تاني والله
لو فيها مو*تي مش هبعد عنك بعد كده. . ي حبيبي
بادلها الحضن وقلبه ينبض بشدة..
ابتعدت عنه وهي تبتسم له بحب ينظر لها بمكر
اي مش هتصالحيني . مش انا عامل نفسي زعلان منك
ضحكت عليه وهي تقترب منه بشدة وتقب..له لتكن تلك البداية لعدة جولات من الحب ♥.. تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ليتني احببتك اكثر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى