روايات

رواية ليتني أنساك الفصل العاشر 10 بقلم وتين الصافي

رواية ليتني أنساك الفصل العاشر 10 بقلم وتين الصافي

رواية ليتني أنساك الجزء العاشر

رواية ليتني أنساك البارت العاشر

ليتني أنساك
ليتني أنساك

رواية ليتني أنساك الحلقة العاشرة

_كنت عارف هلاقيكي هناا
قالها احمد وقرب قعد جنبي كنت قاعده ف حديقه عامه
-لسا فاكر
_هنسي ازاي كنتي اول م تدايقي تيجي تقعدي هناا
دامم السكون شويه
وبعدين قاطع الصمت_آسف

 

 

بصتلوا ب استغراب واتكلمت بتهكم-اسف اسف ع ايهه
قرب مني اكتر بحزن وندم _وتين انا والله مكنش في حاجه ف ايدي
بعدت عنوا واتكلمت بدموع -لا لا يا احمد كان ب ايدك انك تيجي وتقولي وانت عارف ان كان تغور الفلوس والشركه اهم حاجه انت ووجودك جنبي
_كنت غ”بي غب”ي لما حسبتها بطريقه تاني
بس انا كنت عاوز سعاتك واكيد سعادتك مكنتش لسا مع واحد ف بدايه حياتوا لا وكمان شركتوا فلست
-وكنت شايف سعادتي فيننن هاه شايفها مع واحد غني معاه قلوس هيعرف يعيشني كويس كنت هتكون مبسوط لما اكون مع غيرك هاه افرض كنت حبيت حد من بعدك ف الجامعه واتجوزنا كان هيكون اي حال قلبك وانت شايفني لغيرك
_وتييييييين
قالها بعصبيه وصوت عالي
_كفاااايه بقااا حرااام عليكي انت فاكره ان ده ووشاور ع قلبوا د مكنش بيتحرق لما كنت بشوفك بتهزري مع عمر فاكره د مكنش بيوجعني لما قولتلك الكلام بتاع اخر مره هممم ردي
-أنت فين شوفتني انا وعمر
ابتسم بسخريه _ع د كان بيحبك ورافض بعدك وفنفس الوقت لو قربت انت هتاذي مكنتش عارف اعمل
ف فضلت اراقبك من بعيد ل بعيد كل مره كان بيقرب فيها منك عمر كان بيبقي نفسي اروح اقتلوا
كل مره كنت بشوفك زعلانه كان بيبقي نفسي اجي احضنك واخفف عنك لما بتكوني فرحانه كان بيبقي نفسي اجي اشاركك فرحتك
يوم تخرجك كنت معاكي ويوم افتتاح الشركه وكل جائزه كنتي بتستلميها وكنت فخور اووي بنجاحك
ولما ليل اتوفت كان نفسي اجي وابكي ف حضنك ع تخففي عني
ب بس مكنش ينفع انا كنت بتعذب كل يوم اكتر منك الف مره
قربت منوا انا المره دي ومسحت دموعوا وابتسمت
كان بيبصلي ب استغراب ف مهتمتش ومسكت ايدوا يلا بقا نروح ع اسر اكيد مستنيناا
ابتسم وقام
ف البيت
-هاه بقا يا اسوري عاوز تاكل اي
ابتسم بطفوليه ورفع اسدوا بحمااس=اممم بيتزاااا
ضحكت عليه ولعبت ف شعروا الكيرلي اللي واخدوا من خالوا
-حاضر عيوني
خلصنا ف اتكلمت بتفكير-بس مش ملاحظ اننا ناسين حاجه
كان حاطط ايدوا ع دقنوا علامه انو بيفكر وبعدين قال =خاااالوووو
-صحح

 

 

-يلاا روح صحيه بسرعهه
كنت بحط الاكل ع السفره لحد م جهه اسر وهو بيشد احمد اللي نام من ساعه م جينا بسبب العياط
كانا بناكل ف جو م المرح والضحك
-انا هسافر
_ايهه قالها احمد ب استغراب وخوف
-ايهه م مفيش حاجه د هنا يومين هروح ع اخلص شغلي ف شركتي وهنقلها هناا
_خلاص هاجي معاكي
مسكت ايدوا واتكلمت وانا بحاول اطمنوا-أحمد هما يومين وهتلاقوني قدامكوا كمان انت ناسي البروجيكت بتاع الشركتين وانت لازم تبقي موجود
هز راسو ب حزن وسكت ف بصيت ه اسر اللي سكت من لما قولت اني مسافره
-وانت يا اسر اي رايك
بصلي وقام جري دخل اوضتوا
ف دخلت وراه كان قاعد ع السرير وحاضن صورت ليل وباباه وبيعيط =شوفتي يا ماما حتي وتين عاوزه تمشي وتسبني انا زعلان اووي تعالي خوديني معاكي يا ماماي
قربت منوا وانا بشدوا واقعدوا ع رجلي وبمسح دموعوا
-مين قال اني هسيبك دول هما يومين وهتلاقيني قدامك
حضني وقال=لا متسافريش خليكي هناا

 

 

-امم طيب اي رايك تيجي معايا
=بجد يااااهووووووو قالها بمرح وحماس
قاطعنا احمد وهو كان واقف عند الباب
_طب وجوزك الغلبان خوديه معاكوا
ضحكت ع طريقتوا-حاضر يا جوزي يا غلبان تعالي معانا
*ملحوظه والدين احمد وليل منفصلين وكل واحد عايش حياتوا مع شخص مختلف

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية ليتني أنساك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى