Uncategorized

رواية حوريتي الحلقة الخامسة 5 بقلم فاطمة محمد

 رواية حوريتي الحلقة الخامسة 5 بقلم فاطمة محمد 

رواية حوريتي الحلقة الخامسة 5 بقلم فاطمة محمد 

رواية حوريتي الحلقة الخامسة 5 بقلم فاطمة محمد 

تاني يوم الصبح

صحيت حور وادت فرضها ولبست وخرجت 

حور: صباحو فل ع الناس الفل

والدة حور: صباح النور يا حبيبتي

احمد: صباح النور يسطا حور

حور: هههه اسطا

احمد: اه ما الكلام ده ميطلعش غير من سواقين مكروباصات

حور : ماشي ماشي هنعدهالك المهم يلا عشان توصلنا

احمد: اشطا يلا لسه مكلم نهي وقالت هتنزل

حور: كويس يلا

ونزلو راحو لنهي 

نهي: صباح الخير وباصه لاحمد ومبتسمه 

احمد: صباح الفل والورد والياسمين

حور: احم احم نحن هنا وبعدين ماشي ياست نهي بقا احمد بس الي جايه تسلمي عليه اه مانا قلقاسه مبقاش ليا لازمه دلوقتي اشبعو ببعض ياختي

نهي: بس بس قنبله وانفجرت وانا اقدر انساكي يا كلب البحر انتي هههه وبعدين احلاه قلقاسيه يابا

حور: اه ياختي اضحكي عليا 

نهي:هههه مقدرش يابت دانتي الحته الجوانيه

احمد: طب يلا ياختي انتي وهي انا حاسس ان انتو الي مخطوبين جداد 

حور: الله مش صحبتي ولا انا مش مطمنالك يالا شكلك انت الي هتخدها مني

احمد: لا متقلقيش مش هخليكي تشوفي وشها اصبري بس

حور: اه ده بعينك دانا هبات معاكو وتعملولي اوضه خاصه ليا 

نهي: هههه اكيد اقلبي يلا بقا عشان منتأخرش 

وركبو العربيه وراحو ع الدرس

احمد: بعد متخلصو رنو عليا عشان هنخرج بعد الدرس

حور ونهي خلاص ماشي

احمد: نهي 

نهي: نعم يا احمد

احمد همس لها هتوحشيني خلي بالك من نفسك انتي وحور

نهي: احم وانت كمان

احمد : هههه مالك قلبتي فرولايه كدة ليه 

نهي: بس بقا 

احمد: باي يا فرولايه قلبي

نهي: هههه باي

وطلعو الدرس 

وشويه ودخل مستر اسر واول ماشاف حور ابتسملها اوي وحور ابتسمتله فاهي معشوقته الصغيرة

وبدأ الدرس وخلصو 

اسر راح لحور

اسر: عامله اي دلوقتي احسن

حور: اه الحمد لله

اسر: ديما يارب بقولك اي

حور: اتفضل

اسر: كنت عايز اخد معاد مع اخوكي ووالدتك

حور: ليه يا مستر انا عملت حاجه والله معملتش حاجه عملت اي

اسر: هههه بس يابنتي اهدي مفيش حاجه جي اشرب معاهم الشاي بس

حور: ليه مش عندكو شاي

اسر: لا خلص قولت اما اجي اشربه عندكو

حور: اممم طيب

اسر:هههه طيب اي انتي صدقتي خدي معاد من اخوكي وهتلاقيني عندكو  الساعه 8 وعايزك تلبسي الفستان الازرق بتبقي قمر اوي في 

حور : احم عايز اي بردو مفهمتش

اسر: يابت هتجننيني طيب ياستي جي اتجوز ليكي في

حور: لا خالص انا اتكلمت الساعه 8 القيك عندنا

اسر: ههههه حاضر يا حوريتي

نزلت حور لنهي

نهي: ها كان بيقولك اي

حور: نهي انا مش مصدقه نفسي

نهي: في اي قولي

حور: اسر جي يتقدملي انهارده

نهي: اخيراااا لولولولولويي

حور: بس يابت احنا في الشارع

نهي: طب يلا بسرعه عشان نروح نجهز 

حور: بس احمد قال هنخرج

نهي: نخرج اي لا انا هكلم احمد واقوله يجي ع البيت 

وصلو البيت وحور قعدت مع مامتها واحمد جه

احمد: حور كنت عايزك في موضوع تعالي

حور: حاضر 

ودخلو الاوضه

احمد: تعرفي اي عن استاذ اسر 

حور: اعرف اي ازاي هو كويس ومحترم ومشوفتش منه حاجه حشه

احمد: طيب هو طالب ايدك مني انتي موفقه

حور: ابتسمت وقالتله الي تشوفه 

احمد:هههه يبقا موفقه ع خيره الله ع العموم هو هيجي انهارده بس قولت اقولك

حور: ماشي يا احلي اخ في الدنيا كلها 

جت الساعه 8 بليل وحور كانت لبست وجهزت نفسها كانت لابسه فستان ازرق وطرحه نفس الون وجزمه بيضه وكانت شبه الحوريات بالظبط والي جهزتها نهي

والباب خبط كان اسر وكان لابس بدله كحلي وشكله حلو اوي فيها فاسر جسمه رياضي وعيونه عسلي وطويل وهو وحور لايقين ع بعض اوي

احمد: اتفضل اتفضل ودخل اسر وسلم علي احمد ووالدة حور

وقعد معاهم 

واول ماشاف حور اتفجاء من جمالها وتنح و

يتبع..

لقراءة الحلقة السادسة : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً اسكريبت وأشرقت حياتي للكاتبة سلمى ناصر.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى