روايات

رواية لهيب العشق الفصل الخمسون 50 بقلم زوزو

موقع كتابك في سطور

رواية لهيب العشق الفصل الخمسون 50 بقلم زوزو

رواية لهيب العشق الجزء الخمسون

رواية لهيب العشق البارت الخمسون

رواية لهيب العشق
رواية لهيب العشق

رواية لهيب العشق الحلقة الخمسون

باران : يعني ايه مش فاهم يا ديلان 😡
ديلان بتوتر : ممكن نتكلم بعدين في الموضوع دا لو سمحت 🥺
بيسكت باران ولكن باين عليه العصبيه
مالك علشان يتوه الموضوع :
مالك : النهاردة كلمني جودت وبكرا هينزل هو وهافين
حكمت : وانا كلمني الصبح ☺️
قدرت : يوصلو بالسلامة يارب ☺️
فرات اللي في عالم تاني في الأكل بياكل وعاجبة الأكل جدا جدا 😋
فرات : نفسي اعرف ليه دايماً لما بيكون في حد معزوم علي الأكل بيكون الأكل بالحلاوة دي اااه ولا ورق العنب يا لهوي عليه حلوين بشكل 😍😍
آيتان بضحك عليه : بالهنا والشفا علي قلبك ياروحي 🤭
فرات : أنا الأكل بينزل في قلبي والله من حلاوتة 💖
بتكون ديلان بتلعب في الأكل ومش بتاكل وملاحظه باران اللي سرحان في عالم تاني بتقرب من صحنه وبتحط ليه كوسه محشي وبتهمس ليه 🥺
ديلان : علشان خاطري كُل والله هنتكلم مع بعض لو مقتنعتش أنا هعملك اللي انت عايزه
بيبص في عيونها بيلاحظ حزنهم ودموعها اللي ممكن تنزل في اي لحظه 🥹
من غير ما يتكلم بيقرب من الشوكة وبيبدأ ياكل
بعد وقت بيخلصو الأكل وبيرجعو للصالون بتجيب قدر القهوي والحلو وبيبدأ يتكلمون الكبار مع بعض 💖
وبيكون في الجنينه مالك وباران وفرات وجيهان وأليف وديلان وجول مع بعض 🥰
مالك بياخد باران بعيد عنهم وبيبدأ يتكلم معاه 🌹
مالك : مالك يا باران مش مرتاح فيك حاجة
باران : مش عارف بس كنت موجود وسمعت كل حاجة يعني 🙂
مالك بتفهم : اسمعها مش يمكن معاها حق ☺️
باران بعدم فهم : ازاي يعني 🙄
مالك : باران هتكلم معاك مش علي انك زوج اختي هتكلم معاك علي ان دكتور ديلان 🙂
باران بيسمعه بكل اهتمام 😌
مالك : باران ديلان لسه مخفتش ١٠٠٪؜ والمشكلة لو حصلها انتكاسه هترجع اقوي من قبل الحالة بتاعتها 🥹
ديلان خايفة بتحبك ولكن خايفه أنكم تبعدو عن بعض خايفة دايماً من المجهول من بكرا من اللي جاي 🥹
علشان كدا ممكن تكون خايفة من فكرة الأطفال طمنها متحكمش عليها وهتعمل اللي انت عايزه لأنها بتعشقك مش بتحبك وبس 💖
باران : يا مالك أنا بتنفس ديلان ديلان لو بعدت عني لأي سبب هموت مش هتحمل نفسي يكون عندي ابن منها هي نفسي إكون أب بس منها تكون هي أم عيالي 😌
مالك : فاهمك ولكن مع تفهمك وأنك تطمنها هتقولك وانا عايزه زيك متتعصبش عليها لأنها هتخاف اكتر 🙂
باران : يا مالك ديلان مش قريبه مني لدرجة أنها بتتكلم معايا يعني هي قررت من نفسها أنها مش عايزه وبتاخد حبوب من غير ما تقولي حتي ولو مكنش حست بالضغط النهاردة مكنتش هعرف واخد بالك انت 🙄
ديلان مش بتحكيلي اي حاجة لا في شغلها ولا في حياتها انت اقرب منها مني ودا بيدايقمي ومش بتكلم علشان مزعلهاش يعني مثلا لو ديلان وقعت في مشكلة ممكن تكلمك ومتكلمينش أنا واخد بالك أنا مش الشخص الاول اللي ممكن تفكر فيه لو حصلها حاجة 🥹
مالك : فاهمة يا باران والله بس ديلان أنا اعرفها قبل ما انت تعرفها لينا ١٠ سنين مع بعض وقبل كل دا أنا دكتورها ديلان بتلجأ ليه علشان دكتورها مش مالك صديقها او اخوها ولو هي بعيدة انت قربها منك انت ابدأ بدأ وهي واحده واحده هتقرب 😍
باران بحده : وانا زوجها اللي بتنام جنبه كل ليله أنا اقرب ليها المفروض وبعدين أنا أنا بقرب وبعمل اللي يقدر عليه والله بس أنا عارف ممكن يجي وقت واتعب
مالك : طيب أتكلم معاها بالراحة وبهدوء وفهمها انك مدايق من دا
باران : خايف أتعصب عليها لأنها مستفزه وبتعصبني ويكبر الموضوع 🙂
مالك : طيب أتكلم معاها أنا
باران : لا لا شكراً أنا هتكلم معاها بس اهدي الاول😌
باران : بجد شكراً يا مالك علي وقوفك جنبي ومع ديلان بعترف مكنتش طايقك اول ما شفتك بس دلوقتي حاسس بقيت زيك زي جيهان وفرات بجد شكراً🥰
مالك بضحك : طيب في بين الأخوات شكر أكيد لا انت بجد أخ عزيز يا باران ربنا يعلم 😍
بيحضن مالك باران وبتقرب منهم ديلان اللي بتكون مش فاهمه حاجة 🤨
ديلان بضحك : اي دا انتم بتعملو ايه 😅
مالك : بنعمل ايه يعني أوعي دماغك تروح للمكان الصح 😂😂
ديلان : دماغي طارت وحياتك 🤭
باران : ايه دا بتشكي في باران حبيبك اخس عليكي 😅
ديلان بضحك : طيب يا حبي مدام عايز تتحضن ليه مقلتليش وانا احضنتك يعني هو حضني اثر معاك في حاجة
باران : لا طبعاً أنتي المهلبيه بتاعتي و بعدين أنا عايز حضن وعايز بوسـ….😍
ديلان بتوتر : مالك بابا بينادي عليك 🙂
مالك : بضحك والله طيب ماشي أسيبك انت يا باران تاخد اللي انت عايزه بقا ☺️
باران : قلب اخوك والله 😂
ديلان بعصبية : ايه اللي انت قلته دا قدام مالك 😡
بيقربها منها وبيحضنها جامد لدرجة أنها بتتوجع من شدت حضنه ليها 🥹💖
باران بهمس : بعشقك يا ديلان ومش عارف ليه مش بعرف ازعل منك مع انك بتعملي حاجات بكون عايز اكسر راسك بس مش بعرف 💖
ديلان بحب : وانا بحبك اوي انت اماني وعمري اللي عايزه اعيشة علشانك إنتي حياتي اللي جاية والله مقصد أزعلك …..
بيقطعها باران :
باران : مش عايز اسمع دلوقتي هنتكلم بس مش دلوقتي خلينا في اللحظة دي ومتقلقيش هنتكلم وهنتخانق وهنعمل اللي أنتي عيزاه دا كله 🤨😂
بتضحك ديلان بيبعد عنها باران وبيركز في عيونها للحظات وأيديه علي وشها وبشرتها الناعمة 🌹💖
وقرب شفايفه من شفايفها بهدووء وحب وشوق ولهفة عاشق قبلها بحب يأخذ شفتيها السفلية ويتذوقها بتئني وادمان والعلية يبقلها بتملّك وتأكيد وهي مستسلمه له ولمشاعرها ………

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لهيب العشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى