روايات

رواية العنيدة والشرس الفصل الرابع 4 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الفصل الرابع 4 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الرابع

رواية العنيدة والشرس البارت الرابع

العنيدة والشرس
العنيدة والشرس

رواية العنيدة والشرس الحلقة الرابعة

بارت 4
روايه العنيده والشرس
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤
ريناد بغضب… انت بتزعقلي ليه
الشاب… بغضب.. لانك ناويه تمو*تي تحت فرا*مل عربيتي
ريناد بخوف لما شافت عربيه فارس من بعيد ركبت في عربيه الشاب تحت استغرابه
ريناد بخوف… يارب مايشوفني يارب
الشاب ركب واتكلم ببرود… محدش هيشوفك العربيه متفيمه يعني تقدري تتطلعي من تحت الدرسكيون
ريناد طلعت بفرحه… بجد يعني مش هيشوفني
الشاب… لاع
ريناد.. انا اسفه اني ركبت من غير اذنك بس لو كان الشاب ال في العربيه ال مشيت دي شافني كان زمانه قت*لني
الشاب بستغراب… يقت*لك ايه هو انتي فرخه
ريناد بدموع… اصله يبقي جوزي وانا هر*بت منه لاني انجبرت اتجوزوا
الشاب… وانتي ايه ال يجبرك عل حاجه انتي مش رايدها
ريناد… اصلو يبقي ابن عمي ومن العادات عندنا ان البنت لابن عمها واني كان من نصيبي سي زف*ت ده
الشاب.. طيب انتي هتروحي فين دلوق
ريناد… ممكن توصلني للمطار لوسمحت
الشاب بصلها وسكت وساق عربيتو
ريناد… انا اسمي ريناد وانت اسمك ايه الشاب من غير مايبص… اسمي دياب
ريناد باعجاب… اسمك حلو
دياب… بجديه… شكرا
ريناد بفضول… انت من هنا من الصعيد
دياب بصلها وبص قدامه تاني… ااه
ريناد… منين من الصعيد
دياب… انتي مسافره فين
ريناد…. مسافره اوروبا
دياب… اممم
ريناد… بحب وامل…. عشان اشارك في المسابقه واكسب ان شاءلله ولما ارجع هطل*ق من فارس
دياب… يعني تخاطري بحياتك عشان مسابقه
ريناد… ااه واعمل اي حاجه عشانها
دياب بفضول… مسابقة ايه دي
ريناد بفرحه… مسابقه الفروسيه والمبارزه
دياب… ببتسمه… دي مسابقه كبيره قوي ومبيدخلهاش غير الاقوياء بس وانتي باين عليكي قويه
ريناد… انت عارفها شاركه فيها قبل اكده
دياب… مش اني ال شاركت حد اعرفوا كان مهوس بفروسيه والمبارزه
ريناد باعجاب… الله مين دا
دياب… اخوي
ريناد..بالحاح. ممكن اشوفه لوسمحت بليز بليز بليز
دياب بضحك… انتي طفله قوي ياريناد
وبعدين هو مش اهنه هو مسافر
ريناد بزعل…. يعني مش هقدر اشوفه
دياب بضحك… احسنلك ماتشفهوش
ريناد بستغراب… ليه بيخوف
دياب… هههه قوي
ريناد بخوف… احسن انه مسافر
طيب انا هربا*نه وانت مسافر ليه
دياب… عندي اجتماع في القاهره ولازم اني ال اسافر ليه
ريناد.. اسفه صدعتك بس انا كنت عاوزه اتكلم عشان محسش اني خايفه
دياب… لاع عادي ولا يهمك
ولو عاوزه تنامي متخفيش انتي كيف اختي بظبط
ريناد.ببتسمه.. اختك محظوظه بجد انك اخوها
دياب بحزن… اختي الله يرحمها
ريناد بحزن… انا اسفه الله يرحمها
وانت عارف انت بتفكرني باخوي
دياب… خلاص اعتبرني اخوك
ريناد بدموع… انا عندي اخ غيره بس دا كان تؤامي
دياب… امال هو فين
ريناد بدموع… الله يرحمه
دياب… خلاص اعتبرني اخوك واني اعتبرك اختي قولتي ايه
ريناد مسحت دموعها… بفرحه… موافقه طبعا
هو انا اطول يكون عندي اخ زيك بس اسمك دا انا سمعتو قبل اكده بس مش فاكره فين
دياب… خلاص لما تفتكري ابقي خبرني
ريناد… تمام هات موبايلك
دياب بستغراب… ليه
ريناد… هكتبلك رقمي مش انت اخوي
دياب طلع ليها الفون وادا ليها… طبعا ياقلب اخوك
ريناد… كتبت الرقم ليه ورنت عل فونها وسيفت اسمه
… انا هنام شويه
دياب… اوكي
ريناد نامت ودياب بص عليها وابتسم
❤❤❤❤❤❤
عند فارس كان غضبان 😡قوي
… ورحمه امي لمعرفك تهر*بي مني ازاي
اتصل عل حد
فارس… عاوزكم تقلبو الدنيا عليها انتو فاهمين عاوزها تكون تحت رجلي وقفل
راغب رن عليه
بخوف… لقتها
فارس بغضب… لسا بس مصيرها تقع تحت رجلي وساعتها مش هر*حمها
راغب… فارس اهدي وبلاش ته*ور خلينا نلقيها وبعدين نبقي نتصرف
فارس…. هقت*لها انهارده مش هخليها يطلع عليها الصبح
وقفل
راغب بخوف… الو فارس فارس
بدر بخوف… في ايه
راغب . .. بخوف… ناوي انه يخل*ص عليها بس ده بيحلم انه يقرب عل اختي داني اروح فيه في حد*يد
اني قولت لابوي بلاش جواز فارس من ريناد بس هو مسمعش الحديت ادي النتيجه اهي ريناد عنيده قوي وفارس غضبه وح*ش
بدر… ربنا يسترها هو احنا لقينها من ولاد الصياد منلقيها من ريناد وفارس
راغب… اني كنت خابر ان الجوازه دي مش هتم عل خير ابدا
اني كل ال خايف عليه دلوق ريناد ويبس الدنيا ليل
بدر… ان شاءلله هنلقيها وهتكون زينه
راغب… يارب
❤❤❤❤❤❤
الصبح
كان طول الليل الكل بيدور عل ريناد
دياب وصل القاهره وصحها ووصلها المطار
ريناد… بحب اخوي… شكرا قوي عل ال عملتو معاي
دياب…. ببتسمه… لا شكر عل واجب متنسيش انك بقيتي اختي لما توصلي ابقي طمنيني عليك
ريناد ببتسمه… حاضر سلام
دياب… سلام
ريناد دخلت المطار
ودياب فضل واقف في عربيتو لحد مشاف الطياره طلعت ابتسم 😊ومشي
راح عل شركتو
ريناد سافرت
❤❤❤❤❤
عند دياب
كانو الكل مستنظرينه وكان عل وشهم الغضب
واحد منهم بغضب…. مالسا بكير يابن الصياد
دياب بغرور… اني صاحب الشركه دي واجاي وقت ماحب وال زيك يجو بدري وينتظروني
فارس بغضب… قصدك ايه بشركتك دي شركتنا احنا
دياب…. ببرود… لاع يابن المحمدي انت شكلك نسيت انك بعت ليا 60٪من اسهم شركتك يعني انا الامر الناهي فيها ومتقدرش اي ورقه تتنفذ ال بعد ماني اوافق عليها
احمد عاوزك تغير الاسم من شركه المحمدي لشركه الصياد عشان اسمي دياب الصياد ودي بقت فرع من الفروع بتاعت الصياد يعني ينحط اسم الصياد عليها
احمد ببتسمه.مكر.. امرك
كان فارس وعمه هارون هيطقو ودا ال خلا دياب فرح اكتر فيهم
فارس بغضب… انت اج*نيت اياك يابن الصياد
دياب بغضب… ماسميش ابن الصياد اسمي دياب الصياد وثانيا وطي صوتك وانت بتحددت معاي
هارون بكتم غضب… اهدي ياولد
فارس بغضب.. يعني انت سامع حديتو وعاوزني اهدي
هارون… احنا مطرين بسبب غباء*ك اننا نستحملو
فارس خرج من الاجتماع وهو بيتوعد لدياب
دياب كان فرحان انه قدر يستفز فارس
هارون كان قاعد هي*طق من كتر الغضب
❤❤❤❤❤❤❤❤
في الصعيد في بيت المحمدي
كانت قاعده بتكلم حد دخل عليها
… يعني انتي ال بتنقلي كل الاخبار
البنت بخوف وووويتبع
❤❤❤❤❤❤

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العنيدة والشرس

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى