روايات

 رواية لهيب الانتقام الفصل الثالث 3 بقلم شروق السيد

 رواية لهيب الانتقام الفصل الثالث 3 بقلم شروق السيد
رواية لهيب الانتقام الجزء الثالث
رواية لهيب الانتقام البارت الثالث
رواية لهيب الانتقام
رواية لهيب الانتقام

رواية لهيب الانتقام الحلقة الثالثة

اسلام بنهجان : كريم انت لازم تختفي دلوقتي انت في خطر الشامي اتمسك واعترف بكل حاجة
كريم بصدمة: اية انت بتقول
اسلام بخوف: مش وقتة ياكريم انت لازم تختفي وبسرعة البول*يس جاي على هنا
كريم بغضب: مش كريم التهامي اللي يهرب زي النسو*ان يااااسلام فوق
اسلام بتردد: في خبر كمان يعني هوو
كريم: ادخل في الموضوع علي طول في اية
اسلام: كل البضاعة اللي في المخازن اتصادرت والمخازن اتحرقت كلها
كريم بصدمة: اية ازي بضا*عة بالمبلغ دا تروح ببساطة كدا
اسلام بتوتر: معرفش بس اللي عرفتة ان الشامي اعترف بكل حاجة واللي جاي شكلة مش خير ابدا
اسلام بنظرات غامضة: بتفكر في اية هتنفذ دلوقتي ولا هنعمل اية
كريم بغموض: مممم بعدين
اسلام بخوف: ربنا يستر من غموضك دا
‏خلاص يصاحبي حققت هدفك في تدميرهم كل اللي كنت عايزة اتحقق المنصوري اتقبض عليه النهاردة وشركات رحيم الفيومي كلها في النازل انساهم بقا وارجع لحياتك وشغلك
كريم بذات نظرة الغموض: لسة اللي جاي تقيل اووي وهدفعهم التمن اغليٰ بكتير
اسلام وهو يفهم نظرتة: ناوي على اية تاني ياصاحبي انا خايف عليك السكة دي اخرتها وحشة انتي مش قدها المخدرا**ت دي مش شغلك خليك زي ماانت متدمرش نفسك ومستقبلك
كريم بسخرية: ههههههه المسخ اللي زيي ملهوش مستقبل ولا حياة حتي فامفرقتش كتير بقا مخد*رات سلا*ح مبقتش تفرق وبعدين انا مبقتش برتاح غير للصفقات اللي نهايتها مو*ت وانت عايزني اختار طريق اخاف فية علي نفسي خد بنتك وروح يصاحبي انا مش راجع النهاردة انا بدات في الانتق*ام دا لوحدي وهنهية لوحدي ودلوقتي وقت الانتق*ام التاني
اسلام بنظرات شفقة : هتتجوزها برضوا ارحم نفسك كفاية انت كده بتأذي نفسك مش بتاذيها
كريم باصرار وسخرية :ههههه غلطان فكرت انها تبقي مع واحد زيي كفيله تدمرها لوحدها انت مش شايف شكلي
اسلام بحب: يعني اية زيك كفاية تجرح نفسك وتقلل من قيمتك
دي كلها شوية جروح عمرها متبني راجل او تنهييه
كريم باصرار: صدقني مبقتش تفرق مبقاش في حد جانبي من الاساس كل اللي حبتهم سبوني بسبب شكلي وشوية الجروح اللي بتتكلم عليها دي
اسلام بحب: انا معاك يصاحبي ومش هسيبك
كريم بفخر: ربنا يديمك في حياتي بس دلوقتي مش هينفع…. وتركة وغادر دون ان يسمع منه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
كريم: طبعا انت عارف انا جاي لية
علي بانكسار: عارف وموافق بس دلوقتي يعني……
كريم ببرود: مبسش ولا انت عارف
علي بخوف: لا لا خلاص هندهلها
كريم بابتسامة خبيثة: حلو اووي اندهلها
علي: بس يعني هي
كريم ببرود: نفذ اللي سمعته
علي بحزن: حاضر وذهب لاحضار ابنته
علي بقسوة مصطنعة: يلا يابت انتي عريسك برة يلا اطلعي
سيا بدموع: يابابا علشان خاطري اسمعني بس مرة
علي بجمود: انا قولت كلمة واحدة يلا قدامي
سيا بإنكسار: حاضر يابابا وخرجت برفقة والدها
سيا بصدمة: مستحييييل
كريم بجمود: اية ياحلوة شوفتي عفريت ولا اية
سيا بصدمة وتوتر: اانت يعني شك….
كريم بسخرية: ماله شكلي مش عاجبك يعني هه
سيا بتوتر: لا لا لا بس اانا يعني مممقصدش هههو
كريم بجمود: الماذؤن في الطريق مش عايز كلام كتير
سيا بشجاعه عكس مابداخلها منذ رؤيتة: اانا حامل علي فكرة يعني مينفعش نتجوز قبل مالعده تخلص وووكمان انا حتي لو مش حامل ازاي هيتمم الزواج وانا لسة متطلقة مكملتش يومين
كريم بغضب وثوران وصد*ره يعلو ويهبط من شدته غضبة: حاااااامل
سيا بخوف وجهل لسبب غضبة: ااايوا اانا حامل
كريم بغضب: تعرفي انا بكرهك انتي واحدة وس*خة سلمتييييية نفسك ليييية خلتية يلمس*ك لييييية رودي لييييية عملتيييي فيااااا كدا ليييية مكفكيش كل اللي عملتية فيااا قبل كدا بس هدفععك التمن اضعااااف وهندمك علي كل لحظة عشتيهاااااا معاه ياوس*خة
سيااا بصراخ: بس بقاااا كفاية انت مش سامع نفسك انت بتقول اية دا كان جووزي فااااهم يعني اية جووزييي انت ملكش حق تغلط فيا بالطريقة دي فاااهم ولا لا وثم مين اللي داك الحق انك تتكلم كدا هااا رد
كريم بعصبية: هووو مش جوزك افهمي بقااا انتي مراتييي انااا مراتييي فاهمة ولا لا مراتتتييي
يتبع ……
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لهيب الانتقام)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى