روايات

رواية لن أسامح الفصل العاشر 10 بقلم يارا محمد

رواية لن أسامح الفصل العاشر 10 بقلم يارا محمد

رواية لن أسامح الجزء العاشر

رواية لن أسامح البارت العاشر

رواية لن أسامح
رواية لن أسامح

رواية لن أسامح الحلقة العاشرة

سامر: الو أنا عايزك ف حاجه مهمه قابلني ف مخ*زن الشركه بعد ساعه.
مي: انت ناوي ع ايه ف دماغك حاجه معينه يعني.
سامر: ناوي علي حاجات كتير ناوي ادم*ر الكل واولهم زين اخل*ص منه وافض*ي لسهيله أنا هروح مخ*زن الشركه وبعدين اجي احكيلك اعمل ايه؛ مي عايزة اسئلك سؤال.
مي: خير سؤال ايه ده.
سامر: هو لو الفلوس مش رجعت ومش اخدت فلوس هتسبي*ني.
مي: بارتب*اك ها لا يا حبيب*ي اسي*بك ازاي يعني انا مش هعمل كده طبعا انا معاك لغايه ما نرجع الفلوس وناخد فلوس طليقت*ك ونمشي من هنا نعيش حياتنا.
سامر: طمنتيني كنت خاي*ف ليكون كلام سهيله صح سلام.

 

 

مي بعد ما مشي سامر اخدت نفس كبير وطلعته براحه وقالت ف نفسها انا مش بحب*ك يا سامر أنا بس رجعت ف حياتك تاني علشان اخد فلوس*ك والامبراطوريه اللي انت عملتها دي بس سهيله وامك دم*روا كل حاجه بس أنا هعرف اخد حقي منهم.
سامر مشي وراح مخزن الشركه بتاعته ودخل من غير حد يلمح*ه وشاف الراجل بتاعه حمدي.
حمدي: خير يا باشا ايه هي الحاجه المهمه اللي انت عايزني فيها بالليل كده.
سامر: بش*ر مصلحه لو عملتها ليا ليك حلاوة كبيرة اوي.
حمدي: بطم*ع اعرف التمن الاول وانف*ذ اللي انت عايزة.
سامر: بش*ر اكبر زين كمال العامري عايز اشي*له من الدنيا دي ومش يبق*اله اث*ر نهائي.
حمدي: وماله يا باشا بحادث*ه علي الطريق اخلص*ك منه.
سامر: بخب*ث لا مش عايزك تخب*طه أنا عايز عربيته هي اللي تموت*ه فهمت ولا اشرح اكتر.
حمدي: فهمت يا باشا امرك والتمن.
سامر: مليون جنيه تخلصي العمل*يه دي والفلوس تجي ليك مقفوله فاهم وخد دي ورقه فيها كل معلومه عنه.
حمدي: بطم*ع اكبر ماشي يا باشا أنا هخليه يم*وت ف ثانيتها هقطع*له فرام*ل العربيه كلها عن اذنك.
سامر بعد ما مشي حمدي
قعد الكرسي و
بص للف”راغ وثواني كان بيضحك وضحكته عليت.
أما عند سهيله كانت قاعده ف اوضتها وسرحانه وبتفكر يا تري لو كانت قبلت بزين كان كل ده هيحصل بطلت تفكير واستعدت علشان تنزل للشركه نزلت تحت لقت زين مبسوط وبيهزر مع ورد وبيختاره حاجتهم وبدأت تحق*د عليهم ليه هما الاتنين مبسوطين وهي لا عملت اي غل*ط علشان تبقي تعيس*ه قطع*ت عليهم لحظتهم الصافيه وقالت.
سهيله: هتفضلوا كده كتير الشغل مستني مين هيعمله.
زين بصلها بب*رود وبص تاني لورد وكمل اللي بيعمله وبعد كده سابها وقام.
زين: يالا كده كده الشغل مش كتير هخلصه وهرجع نرتب الباقي يا ورد يالا انتي علشان متأخرين زين كان بيقول كلامه بب*رود ومتجاه*ل سهيله ولا كأنها هنا.
خرجوا مع بعض بس زين وقف سهيله ومسك*ها من أيدها جام*د وبعصب*يه.
زين: تاني مرة مش تعل*ي صوتك عليا فاهمه وبعدين انتي مالك أنا برتب فرحي وبنتفق علي حاجات ولا تكوني غيران*ه مثلا.
سهيله: أنا اغي*ر منك انت وهي ليه وبعدين شكل ورد مش استايلك ابدا.
زين: بضحك اللي قدامك دي بتتكلم تلات لغات غير الاسباني والمصري وبتلبس احسن لبس انتي بس طف*ي الن*ار اللي جواكي دي وهتكوني مبسوطه يالا.
سهيله وزين راحوا الشركه بصم*ت واشتغلوا وخلصوا الشغل وطلعوا مع بعض وكانوا هيمشوا ف نفس العربيه بس سهيله صدم*ت زين بحاجه مكانش يتوقعها.

 

 

سهيله: أنا بح*بك يا زين مش عارفه امتي وازي حب*ك بقي جوايا بس حبيت*ك واسف*ه اني رفض*تك من الاول اي رائيك تسيبك من اللي اسمها ورد ورجعها عند ابوها واتجوزن*ي كده كده انتي لسه بتحبني صح رد عليا أنا بحب*ك والله ورد مش من مقام*ك انت تستاهلني أنا مش هي صح قول رد عليا.
زين: بصدم*ه انتي بتقولي ايه وبزعي*ق ازاي تسمحي لنفسك تقولي كده انتي كنتي ماض*ي وانته*ي يا سهيله وبعدين ورد استحملت*ني مع اني مش كنت بعملها حلو وبعد كل ده تقولي تسببها ف احلامك بعدي كده .
زين اخد العربيه ومشي بيها بسرعه وساب سهيله بتبك*ي ومصدوم*ه وركبت العربيه ومشيت روحت البيت قابلتها ورد وسألتها.
ورد: سهيله زين فين مش جه معاكي ليه.
سهيله: معرفش هو ركب العربيه التانية وسابن*ي وانا جيت مش عارفه راح فين وسألتها وركبت لاوضتها.
أما ورد اتصلت بزين و رد عليها .
ورد: زين انت فين ومش جيت مع سهيله ليه.
زين: ف نفسه ورد مش تستح*ق كده يا زين هي تستاهل حب*ك فاق ورد عليها مفيش بشتري هديه ليكي.
ورد: بضح*ك هديه ويا تري اي هي.

 

 

زين: وتبقي هديه ازاي يعني.
ورد: صح معاك حق طيب اقف*ل أنا علشان تسوق براحتك.
زين: لا خليكي معايا علي الخط اشتريها واجي.
زين كان سايق العربيه وكان هيلف بيها وداس علي الفرام*ل لقاها مش شغال*ه حاول مرة واتنين ومفيش فاي*ده والعربيه فق*دت السيط*رة علي نفسها وزين اخر كلمه قالها ورد بص*راخ.
ورد : بص*راخ وقل*ق زين.

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية لن أسامح)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى