روايات

رواية لنا عوده الفصل الثاني 2 بقلم اسماعيل موسى

رواية لنا عوده الفصل الثاني 2 بقلم اسماعيل موسى

رواية لنا عوده الجزء الثاني

رواية لنا عوده البارت الثاني

رواية لنا عوده الحلقة الثانية

اميره نزعت ملابسها وطلب منها الدجال ان ترقد على السرير لحد ما يحضر الطلاسم، وقعد يرسم فوق جسمها اوشمه شيطانيه من رقبتها لحد وسطها ثم ظهرها
اميره سألته فين الشيطان؟
قالها الدجال بنبره حاده، الشيطان طاخ حضر على جسدى وتتمتم طلسم موزاكا الاسود السفلى وقلها عندما اعبرك سيكون الشيطان قد عبرها فى نفس الوقت
قالت اميره يعنى هتفقد بكارتها؟
الدجال قال وهو راقد فوقها نعم
بعد ساعه اميره كانت فى البيت مش فارق معاها عملت ايه، خدت حمام ومسحت الطلاسم وكانت بتفكر محمود هيكتشف امتى المصيبه
وتسمع صراخ زهره وجرجرتها فضيحه وسط الشارع
بعد يومين محلصش حاجه واميره حلفت بالله لتنتقم من الدجال لمن قبل ما تتهور افتكرت ان محمود مربوط ومش بيقرب من زهره هيعرف ازاى انها مش بنت؟
بسرعه راحت عند الدجال وزعقت فيه انت ليه مفكتش ربط محمود عشان يقرب من زهره ويعرف انها مش بنت
قالها بلا مبلاه اتفاقنا كان بخصوص زهره، متفقناش على حاجه تانيه
يعنى كل إلى عملناه من غير فايده، فك عقدة محمود
وضحك الدجال وبانت سنانه الصفره الفاسده، مفيش حاجه من غير تمن
اميره عايز ايه تانى؟
قال الشيطان يطلبك مره أخرى
قالت اميره هو الشيطان مش بيشبع؟
انا بقول إلى بيطلبوه منى وانتى وراحتك
اميره فكرت انها مش هتقدر توقف طالما وصلت لحد هنا وسلمت نفسها للشيطان مره تانيه
وانحلت عقدة محمود ولما قرب من زهره اكتشف انها مش بنت
محمود اتلجم من الصدمه ملاحظش ان زهره مصدومه اكتر منه، اتجنن، قعد يشتم زهره ويضربها ويجرجرها على الأرض يرفصها برجله لحد ما كان هيموتها
اميره كانت قاعده فى الحوش سامعه كل حاجه وطايره من الفرحه وبتبص على السلم مستنيه محمود ينزل مجرجر زهره من شعرها لكن صوت الصراخ اختفى فجأه
وقبل حتى ما اتفكر نادت على ابنها كان بيلعب قدام البيت قالت اطلع جرى على ابوك وقوله الحق عمى محمود هيقتل مراته
الولد طلع جرى على ابوه إلى كان شغال فى الحقل وهو بيصرخ الحق يا والدى عمى محمود هيقتل زهره
عوض خدها جرى لحد ما وصل البيت وطلع على شقة محمود جرى ومن خوفه كسر باب الشقه
لقى محمود قاعد فى الصاله بالملابس الداخليه هيموت من الغضب
عوض سأله فيه ايه يا محمود
محمود وهو بيبصق اسأل الهانم يا عوض
بس زهره كانت مرميه على الأرض ميته من العياط مردتش
محمود قاله الهانم مش بنت بنوت
عوض حط ايده على صدره، دى مصيبه كبيره اووى
خدها يا أخوى على بيت أهلها من غير فضايح، دي بنت ناس برضه
محمود بص لعوض وقال، بعد تلت شهور جواز اروح اقلهم بنتكم مش بكر؟
الكلبه ووقف محمود وجرى على زهره قعد يضرب فيها، عملتى عمل مقدرش أقرب منها غير بعد تلت شهور عشان تدارى على فضيحتها ومقدرش اطردها ولا أشهر بيها
قالت زهره مظلومه والله مظلومه
عوض قال طلقها يا محمود
وصلت اميره ووقفت على باب الشقه بقى كده يا زهره تخونى الراجل؟ انا كنت بشوفك بتخرجى كتير وجوزك مش موجود لكن مجاش فى بالى كده !
مجاش فى بالى انك بعد جوازك عملتى معايا مشكله وقلتى انى بديكى اوامر عشان تصرمحى براحتك!!
محمود وهو ماسك رقبة زهره كمان عملتيها وانتى فى عصمتى؟
والله لاقتلك يا وسخه
وحلفت اميره انها بريئه
قالت اميره بسخريه، يا سلام، شوف العهر والوساخه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لنا عوده)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى