رواية لم يكن لي من البدايه الفصل الثاني عشر 12 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية لم يكن لي من البدايه الجزء الثاني عشر
رواية لم يكن لي من البدايه البارت الثاني عشر
رواية لم يكن لي من البدايه الحلقة الثانية عشر
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤
ايمن روح البيت ودخل اوضته ونام عل السرير وقعد يفكر بشرود محسش بالبينام جانبه
شمس… ايمونتي
ايمن فاق… نعم
شمس دخلت في حضنه ونامت جانبه… مالك
ايمن.. سرحان في الشغل
شمس بمرح… سرحان في الشغل ولا في مزه
ايمن بصله وضحك وقرصها من خدها… اتلمي يابت
شمس… بضحك… ادام ضحكت يبقي فيه مين هيا نعرفها ولا لا طيب هيا حلوه زي كدا ولا وح*شه انت مش بترد عليا ليه
يمن بضحك… مستنيكي تخلصي القائمه بتاعت الاسئله دي
شمس بفضول… يلا قول اهو خلصت
ايمن… اولا مفيش حد في حياتي
ثانيا.. حكا ليها ال عملو في رباب
شمس بصدمه… شو*هة البت يامف*تري طيب هيا عمله ايه
وكمان مش لقي غير روبي اخت اايهاب دي البت دي تعشق انها تكون حلوه عل طول دلوقتي ممكن تدخل في حاله اكت*أب بسببك
ايمن بستغراب… انتي تعرفيها
شمس… اه اعرفها بتكون زميلتي في المدرسه
ايمن.. بهدوء.. طيب اعتذر ازاي اعذرت وهيا كمان غلطانه واتعصبت عليا
شمس ببعد بغضب… الله انت ال غلطت الاول
وكمان متع*صب منها لازم تقبل اعتذرك باي طريقه
ايمن بندم… طيب اعمل ايه
شمس… هقولك بس تدفع كام
ايمن بضحك… يعني نايمه في حضني وكمان بتتع*صبي عليا وكمان تقوليلي تدفع كام
شمس بضحك… اه
ايمن.. خلاص ال انتي عاوزه
شمس… اوكي الخطه هيا…
❤❤❤❤❤
عند ايهاب
دخل لقه رباب مسكه مشر*ط في ايديها وبتبص عليه بتركيز
ايهاب جري عليها واخدوا منها
ايهاب بصدمه وغضب… ايه الهب*اب ال كنتي ناويه عليه دا
رباب بصتلو وبعدين عيطت
ايهاب اخدها في حضنه
رباب بعياط… حياتي اد*مرت يا ابيه
ايهاب بحنيه… مين قال كدا
دا اختبار من ربنا وبعدين هتفضلي حلوه عل طول زي مانتي الجمال مش جمال الشكل الجمال جمال الروح وانتي روحك حلوه ياقلب ابيه
رباب… بدموع… الكل هيق*رفوا مني دلوقتي
وصحابي هيسبوني ومش هيفضلو معايا
ايهاب بحنيه قعد قصدها وحط وشها بين ايديه… لو سبوكي بيقو مش بيحبوكي هما بيحبوشكلك بس ودول مش صحاب بجد عشان نزعل عشانهم وبعدين الجر*وح دي يومين وهتخف وصدقيني ال بيحبوكي بس هما ال هيبانو في وقت شدتك ووقته هتعرفي مين بيحبك ومين لا
رباب… خليك جابني يابيه انا مليش غيرك في الدنيا انت وماما
ايهاب اخدها في حضنه… انا معاكي ياقلبي عل طول
رباب نامت في حضنه
❤❤❤❤❤❤
عند احمد
احمد… علي اي اخبار الشغل معاك
علي ببتسمه… حلو
احمد… طيب في ناس جايه اتعامل معاهم بقا انت ونادين تعالي معايا نكمل التركيبه
نادين… حاضر يدكتور
نادين راحت مع احمد وهو عمل كدا عشان علي يعرف يتصرف لوحده
علي… اهلا وسهلا
رجل كبير… اهلا بيك
يابني عاوز العلاج ده
علي بتتسمه… من عيوني
واخد الروشته وراح يجيب ليه العلاج واداه للراجل وحسبه الرجل مشي
بعد شويه جات واحده وعمل كدا برضو معاها
احمد كان خلص هو نادين
احمد… عملت ايه يابطل
علي… بفرحه… اداتهم العلاج وادوني دول وكان قصدوا الفلوس
احمد… تمام هتنفع كمل انت ونادين بقا
علي… تمام
كانو بيشتغلو لحد ما
❤❤❤❤❤❤
عند شمس شافت الرساله بتاعت نسمه ال بعتها عدي
) رني عليا عاوزكي ضروري)
شمس… رنت
لقتو عدي
شمس… الو يانسمه
عدي… انا مش نسمه
شمس… انت وكانت هتقغل
عدي بسرعه… لالالال استني مش تقفلي انا عارف اني غلطت بس عاوزك تسمحيني
شمس… انت ماتستهش اني اسامحك عشان مستهلش اني اكرهك برضو لان المي*ت مايستهلش حاجه وانت مي*ت بنسبه ليا وقفلت
عدي… الو الو وبص في الفون لقها قفلت
عدي بعند هرجعك ليا ياشمس مهما كان التمن
❤❤❤❤❤❤❤
شهد راحت البيت عند عدي البيت
ضر*بت الجرس وفاطمه فتحت ليها
فاطمه بغضب… انتي ايه ال جابك هنا
عدي كان رايح الحمام وقف لما لقها عل الباب
شهد دخلت جري وخضنت عدي
قدامهم… عدي حبيبي وحشتني اوي
عدي بغضب
❤❤❤❤❤❤
الكينج… ركان
ركان… نعم
الكينج… انا هسافر لان عندي شغل مهم وانت ابقي اتصرف هنا
ركان… تمام هتفضل كتير
الكينج… مش عارف
ركان… تمام تيجي بسلامه
الكينج… سلام
الكينج سافر وركان بقا رئيس مجلس الاداره
❤❤❤❤❤
عند محمد في ناس راحو عنده البيت ونزلو فيه ضر*ب
واحد من الرجاله دول اتصل عل حد
… اعتبره مي*ت ياباشا
الكينج… بشر… تمام وقفل معاه
… ههههه تستاهل عشان بصيت عل حاجه مش ملكك ههههههه وووو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لم يكن لي من البدايه)