روايات

رواية لم يفت الأوان الفصل السابع 7 بقلم No Promises

رواية لم يفت الأوان الفصل السابع 7 بقلم No Promises

رواية لم يفت الأوان الجزء السابع

رواية لم يفت الأوان البارت السابع

رواية لم يفت الأوان
رواية لم يفت الأوان

رواية لم يفت الأوان الحلقة السابعة

نور واي المكتوب في الظرف
الداده عامر بيه ساعتها كان بيقرأ الجواب ولما سألته عن اللي فيه قال
المكتوب المره دي مراتك الشفره لو مرجعتش ابنك هيكون عليه الدور
نور وبعدين
الداده بس انا متأكده ان مش ده المكتوب
نور قصدك اي
الداده قصدي ان الجواب كان باين كبير وعامر بيه فضل يقرأ كتير ساعتها وفي الاخر قالي الكلمتين دول
وبعديها على طول عامر بيه خدني انا وتامر وجبنا هنا
بعد ماتأكد من كل حاجه وان مفيش حد ورانا
نور انتو بقالكو قد اي هنا
الداده 3سنين
نور وكأنها متعرفش حاجه
قوليلي ياداده هو انتي تعرفي عامر بيشتغل اي
الداده رجل اعمال

 

 

 

نور بصدمه بيكذب على الست الكبيره كمان قتال القتله
نور بتدخل وبتطلع اوضتها
عامر بيطلع بعد مانور طلعت
عامر عملتي اللي قولتلك عليه
الداده متقلقش يابني معرفتش غير اللي لازم تعرفه وبس
عامر تمام
نور بتطلع الاوضه وبتبقي بتفكر ازاي رجل اعمال وازاي ضرب الرجل بالرصاص ومتهزش لثانيه
بعدين انا لازم ادور على الجواب ده لازم اعرف عامر ده يبقي مين
في الفجر
نور بتطلع بره البيت وبتقعد قصاد التل تتفرج علي البحر
عامر عايزه تنتحري
نور في سكوت تام
عامر بيبص على نور اللي كانت الدموع في عنيها
عامر مالك
نور اهلي وحشوني اوي
تعرف ان من بعد اهلي ودعاء بقت كل اهلي انا مقدرش اتخيل حياتي من غيرها
نور بتسكت شويه وبترجع تاني تكلم
نور عامر ممكن اطلب طلب
عامر من غير ماتقولي هخليكي تكلميها بكره بس بعيد عن البيت

 

 

 

نور بابتسامة اترسمت علي وشها انا متشكرا قوي
عامر لسه هيمشي
نور عامر
عامر ايوه
نور انت ازاي بقيت كده وليه بقيت كده ليه بتقتل الناس
مش عارف ان ممكن يترد في اهلك
عامر بغضب انتي بتقولي اي
نور قصدي مراتك ريم هي مش اتقتلت
عامر بيمسك نور بقوه من وسطها ولأول مره بتشوف وش عامر التاني
عامر لو سمعتك بتجيبي اسم ريم في البيت ده تاني متلوميش الا نفسك
نور هتقتلني زي اللي بتقتلهم اكيد هي ماتت عشان قتلت حد وكان بياخد تاره منك
عامر مسك شعر نور وقربها منه
ده اخر تحذير ليكي خشي جوه البيت
نور لسه هتكلم عامر راح صارخ بعلو صوتو بقولك خشـــــــــــــــــــــــي
نور خافت من نظرات عامر اللي كانت كلها شر ودخلت
في الصباح
نور صباح الخير ياتيمو
تامر صباح الخير يانونو
نور مش يلا بقا اي الكسل ده كله

 

 

 

يلا قوم اغسل سنانك ويلا عشان تفطر
تامر حاضر
نور وتامر بينزلو علي السفره بس عامر مش بيبقي موجود
نور داده غاليه
الداده ايوه يابنتي
نور هو فين عامر
الداده شفته خارج الفجر من ساعتها مرجعش
نور بتقعد تفطر ولاول مره تحس بالذنب تجاه عامر
نور كان لازم يعني تقولي كل ده مش قولتي هتعرفي هو مين الاول وبيعمل كده ليه وبعدين توجهي
تامر نور نور نورررررر
نور بتفوق من تفكيرها…. ايوه ياتامر عايز حاجه اجبها ليك
تامر ايوه ممكن تشغليلي التلفزيون علي الكرتون
نور حاضر حاضر

 

 

 

نور بتروح تشغل التلفزيون وبيبقي علي قناة الاخبار
نور بتشوف صورة دعاء وجوزها وابنها وهما ميتين
المذيعه قاتل متوحش يقتل ام واب وابنهم الصغير بدون رحمه
وهذا هو فيديو الاعتداء
المذيعه للأسف لم يظهر وجه القاتل ولكن من يعرفه من هيئته يخبر الشرطه فورا
في الوقت ده
الرأس الكبيره برڨو عليك
اكرام تلميذك ياباشا انا بس مشيت علي تعليماتك
ومتأكد ان البت بعد ماتشوف الفيديو هتتصل علي طول
انا عملت كل حاجه وكنت حريص ان اظهر من ظهري زي عامر بظبط
نور بتتفرج علي الفيديو وهي مصدومه
وبتقول
عامر………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لم يفت الأوان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!